Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:En als je wilt dat de spreiding van die evenementen beter wordt, dan is dat juist weer een reden om het inschrijfgeld zo te houden als het nu is.
Mag het ook een glaasje fris zijn?

JanT schreef:Ik heb zo het idee dat men gewoon zoekt om wat te griepen te hebben.
Heb ik al gehad sorry steek er dus ook niemand mee aan![]()
Deze tarieven staan al een paar jaar in de voorwaarden voor WRAN erkenning en nu is het ineens niet goed???
Mis ik vast en zeker iets
Chantalleke doet niet anders als klagen op Bokt over de meest uiteenlopende onderwerpen, maar op de ALV doet ze haar mond niet open???
Omdat ik erg onder de indruk van de algehele verloop van de ALV was
Als de organisatoren minder inschrijfgeld willen vragen dan het minimum dat door de WRAN wordt voorgeschreven, kunnen we toch de norm hiervoor aanpassen.
Minimum is minimum toch? [b]
Waarom altijd dat dreigen? Waarom het wedstrijdcirquit dat we met elkaar hebben opgebouwd de afgelopen jaren, weer afbreken door te dreigen om wilde wedstrijden te organiseren omdat men dan met de regels de hand kan lichten. (Want dat wil Chantalleke dus)
[b] Kom ik dreigend over.... Niet de bedoeling,
En over de regels aan de hand lichten.... Waarom zou ik?
De regels die tot doel hebben organisatoren en deelnemers te beschermen, niet om te pesten.
Wanneer gaan we nu eens een beetje nadenken voordat we wat gaan roepen!!!!
Volgens iedereen kan ik niet denken, zo duidelijk genoeg?

Chantalleke schreef:Vind het gewoon spijtig dat je niet echt iets hoor van de WRAN kant. Als organisator zijnde. En kom nou niet met "Moet je maar op internet kijken" Want dat heb ik nu eenmaal tig keer gehoord

(letterlijk te nemen) en die sport was altijd al relatief duur. Zeker als je verder wilde komen en dus erg dure trainingen nodig had voor je paard en voor je zelf. Ik betaalde toentertijd voor één paard (intern) training van Bondstrainer op het Olympia Commitee in Warendorf 1200 DM (midden de jaren ’70, ik zei toch oud
), daarvoor kreeg ik wel twee keer per week een paar uur les erbij op mijn eigen paard. Ik pas het toen geleerde met voorliefde nog steeds toe op mijn QA’tjes.
.

. Ik heb in de nieuwste Quarter (Duitse) een wedstrijdlijstje, daar staan ook wat EWU wedstrijden in. Heb tevergeefs geprobeerd het te scannen (=gelukt) het over te brengen via via in een word document en toen wilde het niet naar een PB die ik iemand al beloofd had. Moet er nu dan maar een andere oplossing voor vinden. Misschien is het ook al laat, wie weet, maar de oudjes hebben niet zoveel slaap meer nodig, toch?
EWU is ook moeilijk zoeken. Iedere regio heeft daar zijn eigen afdeling. Op de Circle L is een EWU C Turnier op 9/10 april of wil je ook die van de AQHA/DQHA. Dan hebben ze nog clinics, cursussen e.d. in de aanbieding en dúúúúúr, ieks. Dit is iets voor jouw benchmarking.
? Dat wordt beslist héél leuk. We zijn behoorlijk aan elkaar gewaagd zoals je al hebt gemerkt. Nu nog JanT en PeterV aan tafel zien te krijgen, want ik verga ondertussen van de honger }>
.
Dance schreef:@PeterV: Aan een dergelijke wedstrijd, zoals door jou aangegeven (kosten) ga je nu zeker niet deelnemen als je geen kans zou hebben om bovenin te eindigen. Helaas kan ook daar maar een combinatie winnen. Dus er zal een groot aantal zeker zonder de prijzenpot naar huis gaan.
Dance schreef:En die getalenteerde nazaat, PeterV, heeft ondanks het uitstekende fokresultaat ook een pappie nodig die de nodige centjes voor goede training/paarden/materiaal en wedstrijden in z’n pet heeft en ouders die dat talent ook stimuleren, of zie ik dat zo verkeerd. Hopelijk wordt dit ook weer niet verkeerd opgevat. Het is nu eenmaal zo, dat hoe verder je komt, hoe duurder de sport wordt, helaas. De topruiters uit de engelse sport hebben ook allemaal sponsoren nodig of de beroemde geldboom van zichzelf.
Dance schreef:@PeterV: Goh, geen KI, dus natuurlijk en je reist nog ook? Oeps wat een luxe.![]()
![]()
Dance schreef:Voor wat betreft Chantalleke, die heeft zich inmiddels zelf wel al gemeld. Bovendien kan en wil ik ook niet altijd alles lezen. Dus mij zijn klaagzangen van die zijde verder inderdaad niet opgevallen. Je was een beetje heftig in je bewoordingen en dat vond ik wel sneu.
Tenfold schreef:Zo te lezen is in ieder geval voor een aantal mensen de verhouding zoek.
Dance schreef:Verder stop ik er maar mee, want niemand wil dit meer verder lezen..
Ik ben er inderdaad voor om nu eens eindelijk dat tafeltje te reserveren, iets gezelligs te gaan doen en tussendoor het een of ander ideetje los te laten. Praten lost meestal meer op dan je mening spuien op bokt.
JanT schreef:Dance,
als we dan toch aan tafel zitten kun je me ook eens uitleggen wat welke afdrachten de WRAN heeft aan de KNHS, want dat is geheel nieuw voor mij. Mogelijk heb ik of iemand anders van het bestuur iets met de KNHS afgesproken wat ik niet meer weet!!
JanT schreef:Ik wordt ook een dagje ouder.