Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)alleen die gezichten van de meeste ruiters tijdens een proef
Man lach toch eens
paardrijden is leuk
)
)Kortom een hele leuke dag en ik heb wel gelachen tijden mijn proef(misschien eens proberen een beetje serieuzer te worden
)
), 1e in de open trail en ook in de horsemanship. In de pleasure helaas niet geplaatst, waarschijnlijk teveel changementen gemaakt
.

calemity_jane schreef:ik heb ook een leuke dag gehad in de amateur trail 3de
groetjes tanja
Citaat:ik heb ook een leuke dag gehad in de amateur trail 3de
Citaat:Ik heb amateur en open trail gestart, in de amateur trail had sam wat probleempjes met het hek maar de rest ging wel goed. In de open trail ging het hek al stukken beter en ook hier ging de rest lekker. Ben in beide 3e geworden.
(en als je dan ook nog eens een hek ziet staan welke gesponsord werd door iets van een slager, dan zou ik er ook niet doorheen willen als ik hem was
). Uiteindelijk zijn we nog als 6e geeindigd van de 9 dus kreeg ik toch nog een mooi lint. Pleasure ging ook redelijk, normaal wordt Yorel erg rennerig als er veel andere (en vreemde) paarden in de bak zijn welke sneller lopen dan hij, maar dat viel nu heel erg mee. Wat wel jammer is, is dat ie pas lekker en netjes begon te lopen na de galop
. Toen we naar huis wilde rijden bleek de trailer ook nog eens een lekke band te hebben
maar gelukkig hadden we een reserveband mee. Al met al vond ik het dus een hele leuke en leerzame dag, op naar 30 april!
calemity_jane schreef:oh vierde

:

en toen moest ik al de bak in ,dus snel snel en ja doei dacht oco, nu even niet!!!!!
toen heb ik mijn tweede hand erbij gepakt en hem geschoold ipv mijn proef te verprutsen met rijden.
Vooral die van Tina, ze liep echt super! Ze bewijst iedere keer weer wat ze waard is. ^_^ Jane was ook weer geweldig
(alleen ik niet zo
).