Vigel1 ben jij er dan ook?
Ik ben er om 9.00.
Een half uur van te voren was vroeg genoeg zei Angelique.
Angeligue is er trouwens niet zaterdag, daarom krijg ik les van joyce.
Groetjes pharlap.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

NotNice schreef:in mei is er trouwens weer een WRAN-C wedstrijd!
allemaal komen kijken (of meedoen)
)ariekkie schreef:ik wou eigenlijk vrijdag weer ff komen..
maar kan niet..
dus volgende week vrijdag dan maar

NotNice schreef:gezellig! allemaal greupers!
zoals al bekend rijdt ik dus ook op de greup, op de dinsdag-avond in een echt bokt-groepje, en inderdaad, het is een mega-gezellige manege waar je ook als ik-rijdt-alleen-voor-de-fun ruiter gewaardeerd wordt!
in mei is er trouwens weer een WRAN-C wedstrijd!
allemaal komen kijken (of meedoen)
even nadenken hoor....NotNice schreef:dat betekend dat je wel echt ingeschreven enzo moet staan (en een eigen paard hebben).
Je hoeft niet ingeschreven te zijn en je kan als amateur makkelijk een paard van een ander in de open uitbrengen (mits je er niet voor betaald wordt...dan kan het NOG wel, maar dan mag je de amateur niet meer in). Zelfs in de amateur mag je starten als je een leasecontract hebt of toestemming vraagt aan de WRAN, samen met de instemming van twee andere amateurruiters, in het laatste geval mag ook de huidige eigenaar gewoon nog in de amateur starten.

XoNo schreef:
2 keer foutJe hoeft niet ingeschreven te zijn en je kan als amateur makkelijk een paard van een ander in de open uitbrengen (mits je er niet voor betaald wordt...dan kan het NOG wel, maar dan mag je de amateur niet meer in). Zelfs in de amateur mag je starten als je een leasecontract hebt of toestemming vraagt aan de WRAN, samen met de instemming van twee andere amateurruiters, in het laatste geval mag ook de huidige eigenaar gewoon nog in de amateur starten.
radicalM schreef:He Leanne, begrijp ik het goed dat de lessen a.s. vrijdag (i.v.m. Goede Vrijdag) zijn vervallen? N.a.v. dit topic had ik net besloten weer eens een bakkie te komen doen..c.q. me weer eens opnieuw "voor te stellen"....
op een een of andere vage manier. maargoed, de les gaat dus niet door. pareltje schreef:en? heb je al een afspraak gemaakt?
ik zag er al wel een staan op zaterdag![]()
wat leuk dat je het meisje van 8-9 aardig vind ( gnagnagna thats me)
misschien tot snel! en succes met je paardje
groetjes esther