maar dat moet haast we want bijna heel bokt zoekt met je mee
banketstaaf dat het weer zo moet gaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vrolijk schreef:heel veel succes ik hoop dat je hem vind.
maar dat moet haast we want bijna heel bokt zoekt met je mee![]()
banketstaaf dat het weer zo moet gaan
jeetje wat een vreschrikkelijk nieuws zeg !
CelticCry schreef:Samanth, ik heb echt afschuwelijk nieuws.
Ik werd vandaag gebeld en kreeg te horen dat Splash zijn benen had gebroken , hij was uitgegleden in de sneeuw toen hij ergens van schrok. De botten waren heel vreemd gebroken , ze hebben hem laten inslapen.
Het spijt me heel erg en veel sterkte en gecondoleerd.
Als er iets wat ik voor je kan doen dan zeg je het he ?
Het kan niet waar zijn, MIJN Splash kan niet dood zijn, dat kan niet.. hij mag niet dood zijn
Yellowfish schreef:Ook wij twijfelen erg aan de geloofwaardigheid van dit verhaal
maar we gaan er alles aan doen om tot verduidelijking te komen.
Zo word het wel heel vaag
yvvv schreef:Dit kan toch niet waar zijn? Eerst is hij spoorloos en weet niemand waar hij is en dan ineens blijkt hij dood te zijn... Zou dit niet een misselijke, achterlijke streek van iemand kunnen zijn? Die persoon moet dan wel erg ziek zijn, maar je weet het niet?
SpLaSh_ schreef:Zoals het er nu uitziet is het een smerig verhaal om mij te laten stoppen met zoeken naar Splash.

LisetteSugar schreef:Maar na dit topic gelezen te hebben, ben ik zo benieuwd geworden wat voor verhaal hier achter zit. Begrijp ik het goed dat zijn eigenaar bij wie jij op hem mocht rijden hem zomaar verkocht heeft, zonder jou te vertellen hoe en wat? Als je het niet wilt vertellen maakt het niet uit, hoor, maar ik ben nu wel erg benieuwd geworden!
Succes en hou vol!!