[WN] WN: wedstrijd wran C Zeijen 13 februari 2005

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Asciugamano

Re: WN: wedstrijd wran C Zeijen 13 februari 2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 09:39

Romkabouter schreef:
sflj schreef:
Train je zoveel dan, op het moment?
Of gezien het aantal uren dat je nu niet doet? Haha!

Ik train heel veel, maar mijn paard niet Tong uitsteken

Heb je mijn spierbundels niet gezien Schijnheilig

Nee! Trek die grote gele jas dan eens uit? Haha!

Wij gaan trouwens ook alleen maar heen om te kijken. Ik heb de laatste tijd ook niet veel gereden dus eigenlijk dezelfde reden als Rom heeft.

landro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 10:27

Tong uitsteken wanneer weten we of het doorgaat,hebben we een keer iets dichtby,is er te weinig deelname Boos!

missgoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 11:21

Van onze club gaan ook in ieder geval vier mensen heen die meedoen.
Drie starten in de beginnersklasse en 1 amateur.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 11:22

sflj schreef:
Nee! Trek die grote gele jas dan eens uit? Haha!

Zeg ik ook altijd tegen Stan, dan hoop ik dat er een leuk formaar pony overblijft Haha!

Citaat:
Ik heb de laatste tijd ook niet veel gereden dus eigenlijk dezelfde reden als Rom heeft.

excuses excuses Tong uitsteken

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 12:29

rom je gaat er toch wel weer tegen aan voor de paint wedstrijden he

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 12:33

Dat is wel de bedoeling Haha!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 16:38

*helpt kabouter herinneren dat de cross in roden op dezelfde datum is* Schijnheilig

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 16:44

Niet allemaal toch Scheve mond

Nagelbijten / Gniffelen

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 18:37

We zijn er vandaag even heen geweest, gezellig leuke locatie voor een wedstrijd.

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 21:23

ja ja, wij zijn weer thuis na een dagje succes.
Zeijen is een leuke en super lokaktie en de trails die Willem had bedacht waren een echte puzzle, maar uitdagend om te doen. Ja
Sun en ik waren 1e in de trail amateur *LOL*
3e in de trail open Lachen
6e in de amateur pleasure(eindelijk weer geplaatst, maar we hebben dan ook vreselijk getraint op dit onderdeel Pling )
3e in de amateur horsemanship Lachen

bij het optellen van de punten bleek ik(en sun) all round champion amateur te zijn geworden, wij zijn dus weer helemaal tevreden.
met een vrolijk gevoel zijn wij dus huiswaards gekeert.

Maar natuurlijk wil ik Marja ook feliciteren met de reserve all round amateur OK dan! OK dan! OK dan!
En natuurlijk Sylvia en Esther gefeliciteerd met jullie all round en reserve all round in de open klasse OK dan!

Groetjes van Sandra en Sunny. Doei!

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 22:11

Hee super Sandra gefeliciteerd!
Met mij gaat het al beter 3e pleasure am. 4e pleasure open en 5e en dus niet laatste bij de Trail hij raakt een beetje vertrouwder met de trail.
Super lokatie en goed verzorgt. Willem mijn complimenten!!!! Haha!

Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 22:49

Haha! Wij zijn moe maar voldaan weer thuis. We hebben een superdag gehad, mooie en orginele proeven en het resultaat mocht er zijn. We waren 1 in de am horseman ship, 2 in de am reining en de versatile ging geweldig. Wat een leuk onderdeel is dat, we werden daar ook 1.

Paardje staat al lekker te slapen en ik ga zo ook. Iedereen tot een volgende keer. Slapen

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 23:52

Xono, hoe is het met jou gegaan? Ben erg benieuwd hoe het is gegaan met Buddy en Golden Boy!

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 09:07

Hoe het precies gegaan is zal xono zelf denk ik wel vertellen, maar hij ging naar wat ik gezien heb super.

Met ons ging het gezien de trainingsuren die wij er de afgelopen weken niet op hebben zitten super. Azhari was niet meer zo sloom, maar ook niet vreselijk hard. Als ging het in mijn eerste proef naar mijn idee wel te hard. Daarom werd deze proef een beetje onrustig, ik probeerde hem meer onder me te krijgen en daar had hij niet zoveel behoefte aan. De tweede proef as hij echt moe, maar de eerste rundown ging heel erg hard. Gelukkig kreeg ik hem daarna weer goed bij me. En omdat hij zo moe was hoefde ik weinig op controle te rijden en voelde het beter. De wissels gingen We zijn niet op het niveau waar hij kan zijn, maar met wat meer trainingsuren zie ik dat wel goed komen. We hebben dan ook een hele leuke dag gehad en Azhari heeft weer lol in de wedstrijd en dat was mijn opzet van de vakantie die hij een beetje gehad heeft.
Mijn zusje ging ook goed met lu lu. Ook zij had niet veel kunnen trainen, maar we waren zeer tevreden.
De uitslagen van onze kant zijn 2de amateur pleasure en 3de open pleasure voor mijn zusje en ik zelf was 1ste in de amateur reining en 2de in de open reining.
Ook van mij nog even de complimenten Willem, het liep zoals het hoort te lopen!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 12:02

allemaal gefeliciteerd OK dan!

ik ben erg benieuwd naar de foto's als die er zijn Lachen

ik heb daar nog een heel gaaf hoofdstel gekregen van vriendlief, alvast een verjaardagscadeau Hyper!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 12:17

Iedereen gefeliciteerd dus, alleen niet allemaal met hetzelfde Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 13:12

Hier dan ook een berichtje van mij.
Ik heb gister echt een superdag gehad. Zijen is een fijne lokatie (wel een beetje koud Nagelbijten / Gniffelen Haha!) en de organisatie was super. Ook mijn complimentjes Willem en natuurlijk alle medewerkers (Aaltsje nog bedankt voor het hooi *LOL*).

Maar even beginnen met mijn eigen vertrouwde ros Lovers De training waar ik en Sylva hard mee bezig zijn geweest gaat eindelijk vruchten afwerpen Lachen Buddy Shoshone was tijdens het inrijden, ook in de hoofdarena, erg braaf. Wel wat drukker dan normaal, maar dat is normaal. Ik kon hem aardig goed onder me houden en weer tot rust brengen. Hij deed erg goed zijn best en was zelf ook niet zo zenuwachtig als altijd. De trail (die inderdaad een enorme uitdaging was om te rijden met 2 paarden die nog niet zo wegwijs zijn in de trailwereld Tong uitsteken) ging niet zoals het moest, maar Buddy deed erg zijn best en door veel foutjes van mijn kant ging het op sommige puntjes wat minder, maar we hebben toch nog een 4e plaats weten te bemachtigen *LOL* Was er erg blij mee, vooral omdat mijn dag al niet meer stuk kon door zijn supergoede gedrag Lovers

Dan mijn eerste wedstrijd op één hand en met een ander paard: Generals Golden Boy! Lovers Hij heeft ook heel erg goed zijn best gedaan. Voor het eerst iemand anders op zijn rug in de showarena, dat was voor hem natuurlijk ook even wennen. We begonnen met de amateur pleasure. Hij was wat kijkerig (door de open zijkant), maar heeft zich keurig gedragen en heel netjes gelopen. We zijn 1e geworden!!!
In de open pleasure heeft Anneke hem gereden en ook zij werd 1e met hem! Qua pleasure kon de dag niet meer stuk met Golden Boytje Lachen
Ook heb ik hem in de amateur en open trail gereden. De amateur ging boven verwachtingen erg goed. Ik moest hem natuurlijk op één hand rijden, we hadden op sommige punten erg veel moeite met bepaalde dingen, maar hij deed alles Lachen Het hek, de pickup, het achterwaarts door de pionnen. Hij was erg braaf! We zijn laatste geworden (6e), maar we waren erg tevreden. Het was ook niet zomaar een parcours natuurlijk Haha!
In de open trail zijn we 4e van de 5 geworden. Hij deed iets minder zijn best (er stonden ineens paarden buiten die hij erg interessant vond) en hij had het eigenlijk ook een beetje gehad. Maargoed, toch nog 5e!

Sylva en Magic Power Special zijn 2e geworden in de open pleasure, 1e in de open horsemanship en 1e in de open reining! Hoe dat allemaal is gegaan gaat ze jullie misschien zelf nog wel vertellen Haha!

Anya Bijleveld en Real Pebbles Rookie zijn 3e geworden in de beginners pleasure, 1e in de horsemanship en 1e in de reining. Hoe dat allemaal is gegaan, kan ze jullie ook beter vertellen, aangezien ik in moest rijden. Lachen

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 13:37

Wauw!! Wat een resultaten van stal Sylvester!! Gefeliciteerd allemaal en Xono, heerlijk dat je zo'n tevreden gevoel met Buddy had!

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 14:02

XoNo schreef:
Dan mijn eerste wedstrijd op één hand en met een ander paard: Generals Golden Boy! Lovers Hij heeft ook heel erg goed zijn best gedaan. Voor het eerst iemand anders op zijn rug in de showarena, dat was voor hem natuurlijk ook even wennen. We begonnen met de amateur pleasure. Hij was wat kijkerig (door de open zijkant), maar heeft zich keurig gedragen en heel netjes gelopen. We zijn 1e geworden!!!

Even een vraagje: je mag toch niet paard van iemand anders in de amateurs starten?
Ik snap soms ook helemaal niks meer van al die regels Verward
Nog wel gefeliciteerd trouwens!

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 14:03

Dit mag mits je een leasecontract hebt.

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 14:11

Azhari schreef:

Maar dan mag er toch niemand anders meer oprijden???

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 14:20

Jannie schreef:
Azhari schreef:

Maar dan mag er toch niemand anders meer oprijden???

Klopt, alleen mag een professional het paard dan nog wel in de open starten. Met een leasecontract is Golden Boy nu eigenlijk van mij (bij de WRAN), alleen mag Anneke de Jong hem nog wel in de open starten. Lachen

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 14:33

ik bgrijp het nu, bedankt!

alpenquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 19:40

Mooie lokatie, alleen heb ik er weinig van kunnen genieten. M'n paardje zette me aardig aan het werk. Ze had er niet zo'n zin in. Die arme ziel heeft een dikke buik die aardig in de weg begint te zitten. En volgens mij is ze links dragend Tong uitsteken , want links wou ze echt niet meer galloperen. Nou de komende 7 weken kan ze leker een beetje ompielen en kan ze het rustig aan doen. Heeft ze toch enigzins wel verdiend vind ik... Cool
Iedereem gefel;iciteerd met jullie (persoonlijke) overwinningen en tot ziens Haha!

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 04:20

Hey, gefeliciteerd Xono! Haha!

Dat ging dus hartstikke goed gisteren Cool