Steaming schreef:Zerieuz![]()
Ik heb alleen maar appaloosas en dan kan dat toch niet
Whaha! Jij ben van de zelfde klup as ik!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sammy_Jo schreef:Wie van jullie zijn serieus en profesioneel bezig met een
Quarter of Paint in wedstrijden of gewoon met het western-rijden ??
Er zijn genoeg westernruiters maar, ik zie ze ook wel alleen westernrijden
omdat, ze dat gewoon leuk vinden maar, verder niet serieus.
Ik zoek dus de serieuze mensen !![]()
En welke tak van de westernsport beoefen je dan ?
Sammy_Jo schreef:Wie van jullie zijn serieus en profesioneel bezig met een
Quarter of Paint in wedstrijden of gewoon met het western-rijden ??
Ik ben heel serieus bezig met mijn Paint en mijn Quarters, ze krijgen elke dag hun voer en een lekkere schone stal, nooit sla ik hun verzorging over. Wedstrijden heb ik enkele jaren gedaan, vooral Halter ivm een gebrekkig lijf, maar hopelijk dit jaar weer in het zadel met mijn jonge ventje. Heeeeel serieus! Ook professioneel, ik verdiep me in mijn paarden, ken ze door en door en zie direct wanneer hun iets dwars zit. Ik pas de werkzaamheden aan aan mijn paarden, de macht die ik als mens over ze uit kan oefenen, misbruik ik niet om aan míjn behoeftes te voldoen. Dit heeft als consequenties dat de Quarter waar alle knopjes opzitten, alleen maar lekker door het bos hobbelt, want dáár hebben we samen erge lol aan! De jonge Paint vindt wedstrijd- omgeving wel gezellig, dus samen met hem ga ik me weer voorbereiden op Halter en hopelijk eens een rustig rijdend onderdeel ivm blessure- gevoeligheid.
Er zijn genoeg westernruiters maar, ik zie ze ook wel alleen westernrijden
omdat, ze dat gewoon leuk vinden maar, verder niet serieus.
Ik zoek dus de serieuze mensen !![]()
En welke tak van de westernsport beoefen je dan ?
Absoluut Halter, showmanship at halter, pleasure en trail
Sammy_Jo schreef:Natuurlijk kun je met een ander ras ook serieus aan het werk zijn.
Maar dat was de vraag niet, ik vroeg om Quarter en Paints....is dat zo raar ??
ik fok painthorses en ik doe mee aan wedstijden om me te meten aan andere ruiters en natuurlijk hun fokproducten.Jos schreef:nee dat is niet raar
ik begrijp ook eigenlijk niet waarom we (en dan bedoel ik ook mijzelf) toch reageren als we een ander ras hebben![]()
beetje dom eigenlijk
en de laatste wedstrijd ben ik in de open pleasure geindigt tussen 2 pro`s .
Sun schreef:Toch vind ik wedstrijden fijner als iedereen zijn ervaring deelt en anderen helpt. We willen toch allemaal verder komen
en beter worden?