en ook geen koffie bij emma zondagmorgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ook geen koffie bij emma zondagmorgen
Jannie schreef:Beginners: € 8,00 per onderdeel.
Amateur en Open: € 10,00 per onderdeel.
Administratiekosten: € 2,00
Dus geen €13 per onderdeel
XoNo schreef:Ik denk ook dat dit er mee te maken heeft... ik heb begrepen dat de wedstrijd van vorige week iets van 40 deelnemers had!Het kan ook komen omdat er een C wedstrijd een week voor deze show was en er volgende week wéér een C show is. Mensen slaan de D show gewoon over denk ik.
XoNo schreef:Het kan ook komen omdat er een C wedstrijd een week voor deze show was en er volgende week wéér een C show is. Mensen slaan de D show gewoon over denk ik.
SuzanneAAHCH schreef:Ik denk ook dat dit er mee te maken heeft... ik heb begrepen dat de wedstrijd van vorige week iets van 40 deelnemers had!
Het viel een beetje tegen, had gehoopt dat er iets meer zouden zijn, maar het was niet verkeerd
XoNo schreef:Het kan ook komen omdat er een C wedstrijd een week voor deze show was en er volgende week wéér een C show is. Mensen slaan de D show gewoon over denk ik.
cowboyberend schreef:XoNo schreef:
Het kan ook komen omdat er een C wedstrijd een week voor deze show was en er volgende week wéér een C show is. Mensen slaan de D show gewoon over denk ik.
dat gevoel heb ik niet, op een C-wedstrijd in oosterwolde is het aantal deelnemers altyd veel minder dan een D-wedstrijd dan is het gewoon altijd zo druk! ik kan me niet indenken dat iedereen die ander wedstijden hebben gereden,ja er zullen vast een paar wezen, maar er is gewoon een hele groep ruiters die er zo geen zin meer in hebben te starten,die geen zin hebben in registeratie ,geen zin hebben in nummer, die gewoon even een wedstrijdje starten voor de lol even gezellig een dagje er uit zomaar te zeggen
)