[WN] PHJ: Solid success in the Netherlands

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 15:37

Mac schreef:
Als je kijkt naar de categorieën die breeding stocks MOGEN starten, dan is het vreemd dat men zegt dat ze niet te showen zijn. Waar ligt het probleem dan eigenlijk in Amerika? Dat de organisatie de BS rubrieken niet uitschrijft of dat niemand de moeite neemt zijn BS showklaar te maken? Zal wel een beetje een kip-ei verhaal wezen ...

In Nederland zijn er eigenlijk altijd bijna net zoveel BS categorieën als regular categorieën. Maar dat komt waarschijnlijk omdat de onderdelen hier sowieso beperkter worden uitgeschreven ...

Is het inderdaad (kip ei).
Veel mensen klagen dat er niet genoeg uitgeschreven wordt, dat de BS een leuk "opstap" paard moet zijn, maar dat er haast nooit Amateur en jeugdklasses voor zijn.

1 van de rule changes die iemand bedacht had was dan ook de APHA verplichten om hun shows te verplichten voor elk "gewone" klasse een BS klasse te hebben.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:24

Zoals nu die shows er dit jaar waren vond ik het net mooi. Kijk ik kom dan ook net om het hoekje kijken voor de rassenwedstrijden! Maar ik vond vier shows er mooi. Genoeg categorieën en genoeg concurrentie! Dit jaar gaan we dan ook hard trainen om volgend jaar weer mee te kunnen doen.

Ik heb uiteindelijk alles gedaan dus Trail, PLeasure, Hunter under Saddle Misselijk , Halter en Reining! Mijn hoofddoel is uit eindelijk om Reining te rijden!

Maar ik heb aan alles mee gedaan om meerdere mensen over de streep te krijgen dat ze ook moeten starten!! Ik hoop dan ook dat de mensen die ineens kwamen opdraven voor de NK ook volgend jaar zullen starten!! Is het niet! Tsja dan is er een all rounder minder!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:32

Eh... Je kan met Hunter nog gewoon mee doen... op twee handen... Haha!

Geen excuus!! ~~}>

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:33

Jah dag gaan hem niet voor de HALTER en de HUNTER mee slepen hoor. Arme Joey

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:35

Hihihihihihihi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:37

jeddah schreef:
Hihihihihihihi!!!!!!!!!!!!!!!!!

En arme ik . Twee keer in van die apen pakjes lopen . Nee

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:56

Nou Chantalleke, ik ga mijn kersverse breeding stock ruintje dit jaar meeslepen naar de wedstrijden, maar ik kan met hem alleen nog maar halteren en misschien onofficieel in hand trailen (wil mijn hubbie eigenlijk graag doen). Aan mij hebben jullie dus niet veel qua opkomst in de gereden onderdelen. Dus Chantalleke ... misschien moet je toch nog een jaartje promotierijden ~~}> Extreme duivel

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 17:18

Euhm zoekt nu een gratis trainer die Joey op een hand wil laten rijden Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 17:21

Als die trainer dat kan, kan jij dat ook! Onderschat jezelf niet!!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 17:25

Ja maar!! Ik ben een hobbyist Haha! En ik heb een rijbakje van euhm,.....11 bij 19 dus daar red je het ook niet zo echt in.