geen trainersforum of weet ik veel wat. En ik vind het ook best leuk om die 'onzin' topics te lezen, je steekt er ook nog wel wat van op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Zo geheten 'sportliefhebbers'spreken elkaar niet meer aan,maar lasteren elkaar via het medium internet,waar de meest idiote zaken aan de orde worden gesteld.Er wordt publiekelijk met modder gegooit en van opbouwende kritiek is geen sprake.En dat steeds maar weer onder een pseudoniem.negatief
(en schrijven
) Spikers schreef:.. kan deze Norman de volgende keer niet een stukje schrijven over hoe sociaal en meelevend Bokt wel niet is, hij moet nou toch wel gelezen hebben over onze "Bokt voor Azie" aktie over ..
, eea is sterk afhankelijk van de insteek van een verhaal en blijkt dat soms erg moeilijk te zijn.
Citaat:Zo geheten 'sportliefhebbers'spreken elkaar niet meer aan,maar lasteren elkaar via het medium internet,waar de meest idiote zaken aan de orde worden gesteld.Er wordt publiekelijk met modder gegooit en van opbouwende kritiek is geen sprake.En dat steeds maar weer onder een pseudoniem.negatief

Margee schreef:Vreemd... de stukjes van Bokt mogen zij wel gebruiken en andersom niet? Heeft het engelse manneke trouwens iemand van hier om toestemming gevraagd?
Ik verheug me er iig al op om volgend jaar een abonnement te nemen op de arabian horseworld, dat past meer in mijn straatje... 
vera schreef:Men verliest uit het oog dat een aantal ruiters degene zijn die zorgen voor de uiteindelijke onrust....niet de schrijvers...

Sugarmiss schreef:Als er in een blad onjuistheden worden geschreven dan kun je via een ingezonden brief rectificatie eisen c.q. eea rechtzetten.
Verder ben ik het wel met Vera eens: de ruiters waar 'niks mis mee is' zullen niet negatief besproken worden. De ruiters die konstant in opspraak zijn zouden zich dus eens achter hun oren kunnen krabben.
PeterV schreef:Nou nou Vera, deze mening deel ik niet geheel met jou.
De manier van schrijven, of visie geven over een gereden wedstrijd, zou ook kunnen leiden tot een bepaalde onrust bij ruiters.