Mac schreef:En komt uit een erg ongekleurde Quartermama.
KIJK
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DJQuarter schreef:GQ Santana... Weet iemand of hij ter dekking staat eigenlijk? (of is hij ook al geruind?)
Mac schreef:Kan dat ueberhaupt?

Paintje"]
[quote="Mac schreef:Dat Moon aan de hand vd gegevens van pa en ma als roan wordt geregistreerd vind ik ook wel heel bijzonder ...
vorig seizoen heeft ze haar merrie laten dekken door jetalito dat was hellaas niet lukt(stond breed uit op de whoa)maar is deze hengst spontaan niet goed genoeg meer???????ik snap eigenlijks het hele forum niet meer/ ik zal wel blond zijn.
jojo schreef:we opperen allemaal mooie hengsten voor bonnigje maar zoals eerder had ze haar keuze al gemaakt (a hint of te)
wat ik me afvraag is dan het volgendevorig seizoen heeft ze haar merrie laten dekken door jetalito dat was hellaas niet lukt(stond breed uit op de whoa)maar is deze hengst spontaan niet goed genoeg meer???????ik snap eigenlijks het hele forum niet meer/ ik zal wel blond zijn.
Citaat:we opperen allemaal mooie hengsten voor bonnigje maar zoals eerder had ze haar keuze al gemaakt (a hint of te)
wat ik me afvraag is dan het volgende vorig seizoen heeft ze haar merrie laten dekken door jetalito dat was hellaas niet lukt(stond breed uit op de whoa)maar is deze hengst spontaan niet goed genoeg meer???????ik snap eigenlijks het hele forum niet meer/ ik zal wel blond zijn.