Groetjes, Gisela
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar met lesgeven en met de pensionstal moet ik rond kunnen komen.
Ods schreef:Jos; hebben jullie niet recentlijk een paard gekocht wat wel voor zijn 3de jaar is ingereden? Feitelijk zit je er dan ook 'bij' en 'profiteer' je ervan.
Cer schreef:Ben ik het niet mee eens.
Dan zou er niets meer te verhandelen vallen misschien. Wat ik nog belangrijker vind is dat Jos dit paard niet DIRECT van de inrijdende trainer/eigenaar gekocht heeft, maar er nog iemand tussenzat, ze heeft dus niet direct die inrijder gesponserd.
Wat jij zegt gaat wel op als je naar een trainer/handelsstal gaat, en daar bij hun een paard uitzoekt wat jong is ingereden.

Ods schreef:Ik doel niet op de (inrij)sponser, dat zal me een worst wezen, als ik een paard leuk vind koop ik hem, van wie die ook is.
)
Citaat:Waar ik op doelde was de 'Brainwave' van Jos
Ods schreef:Jos; hebben jullie niet recentlijk een paard gekocht wat wel voor zijn 3de jaar is ingereden? Feitelijk zit je er dan ook 'bij' en 'profiteer' je ervan.!!
, papier of in dit geval i-net is erg geduldig. Het verandert echter niks aan mijn plan van opzet hierover.
Cer, zo bedoelde ik het niet echt maar je begrijpt me wel
Jos schreef:sind ik een quartertje heb die futurity gerechtigd is. ben ik me daar in gaan verdiepen.
en langzamerhand begin ik er ook steeds meer van te begrijpen.
ik begon met een paard als hij 3 jaar was
sinds ik een quarter heb kom ik pas achter het feit dat je dan te laat bent.
misschien ben ik dom naief, ik weet het niet.
ik weet wel dat ik niet eerder ga beginnen dan 3 jaar, dan maar te laat.
wat moet je er allemaal aan doen behalve goed rijden om in bv. mooslarge en kreuth mee te doen?
een goed paard natuurlijk. maar moet die met 2 al ingereden zijn?
ik was laatst ergens daar reden ze op een paardje van 1 jaar en 4 maanden.
deze vragen zijn serieus bedoeld, ik kom misschien wat dom over, maar ik vind het moeilijk om het goed te formuleren.
) of ga ik voor het plezier in mijn paard...
ben niet zo handig met de computer.