Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:Ik heb me voorgenomen na drie pagina's te gaan tellen en dan een topic met tussenstand te maken...
Maar als jij je geroepen voelt vast te tellen, dan mag dat natuurlijk wel![]()
![]()
Ik wil wel een nieuw zadel en heb bovendien een grote familie
)
Fasel schreef:Als ik mee mag nomineren dan nomineer ik ook PAUL ROMKES. Gewoonweg een geweldige gozert met hart voor zijn paarden. En kampioen geworden. Nou ik doe het 'm niet na. Geen kapsones en zeer zeker een Nice Guy
GoedVetMan schreef:Volgens mijn, zijn de ruiters waarvan ik vind dat die een grote aanhang hebben, nog niet genoemd. Of komt het door dat er gedacht wordt dat deze een grote aanhang hebben.
Voor sommige is het echt niet mogelijk om maar ook iets positiefs te kunnen schrijven over een ander. Als een nominatie geven in deze vorm al teveel is, zal ik dat zelf nooit in dit topic laten weten. Mits je zelf weet, dat je nooit aanhang zal krijgen.

GoedVetMan"]
Volgens mijn, zijn de ruiters waarvan ik vind dat die een grote aanhang hebben, nog niet genoemd.
[/quote]
Ik mis er ook nog een paar, maar goed, dat kan, het topic is net begonnen, en men heeft nog tot eind december om te stemmen...dus even rustig afwachten
[quote="GoedVetMan"]
Voor sommige is het echt niet mogelijk om maar ook iets positiefs te kunnen schrijven over een ander.
[/quote]
Wat bedoel je hiermee? Zit je op mensen te wachten die iets moeten gaan schrijven of iemand moeten nomineren?
[quote="GoedVetMan schreef:Als een nominatie geven in deze vorm al teveel is, zal ik dat zelf nooit in dit topic laten weten. Mits je zelf weet, dat je nooit aanhang zal krijgen.
Dat kan je dan ook niet in dit topic laten weten, want als je geen nominatie geeft, laat je niks weten.. logisch toch? Of ga je iets tegen elkaar wegturven ofzo?
) maar ik zit nog erg te twijfelen tussen twee personen. De sluitingsdatum is nog niet, dus ik heb nog even... *denk* 
susan schreef:uhm vera en smax ik denk dat je het verkeerd begrijpt, dit zijn gewoon de overpijnzingen van mensen, het initatief is echt super leuk
mogen ze in het endurancewereldje ook best invoeren