[WN] naar aanleiding van Big NG Award!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:23

Ken heeft ook al gestemd... op de beste vriendin van Barbie Lachen

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:26

SKIPPER??? Deed die ook mee dan?? Verward Clown

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:26

Kunnen we de tussenstand ook ergens zien?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:27

Ik heb me voorgenomen na drie pagina's te gaan tellen en dan een topic met tussenstand te maken...

Maar als jij je geroepen voelt vast te tellen, dan mag dat natuurlijk wel Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Anya op 09-12-04 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:27

Anya schreef:
Want of die persoon nu wel of geen zadel wint: je hebt toch de kans hem/haar in het zonnetje te zetten

Precies en ik denk dat dat ook belangrijk is bij deze award: iemand eens "in het openbaar" een pluim geven voor hun goede horsemanship! OK dan!

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:28

Volgens mijn, zijn de ruiters waarvan ik vind dat die een grote aanhang hebben, nog niet genoemd. Of komt het door dat er gedacht wordt dat deze een grote aanhang hebben.
Voor sommige is het echt niet mogelijk om maar ook iets positiefs te kunnen schrijven over een ander. Als een nominatie geven in deze vorm al teveel is, zal ik dat zelf nooit in dit topic laten weten. Mits je zelf weet, dat je nooit aanhang zal krijgen.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:34

Anya schreef:
Ik heb me voorgenomen na drie pagina's te gaan tellen en dan een topic met tussenstand te maken...

Maar als jij je geroepen voelt vast te tellen, dan mag dat natuurlijk wel Schijnheilig

Dat kan ik toch niet? Je krijgt toch (hopelijk) ook stemmen terug van die stallen en andere site? Daarom vroeg ik het.

Want als bijna alle stemmen van Bokt komen vraag ik me af of dat representatief is.
En dat is meteen de reden waarom ik nog even wacht met nomineren.

(Mag ik ook mezelf nomineren, trouwens? Haha! Ik wil wel een nieuw zadel en heb bovendien een grote familie Knipoog )

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:44

Nee als je jezelf nomineert gooi ik je er onherroepelijk af. De stemmen van het messageboard komen bij mij binnen (ik heb ze nog niet) en worden dan door mij op bokt geplaatst. Dus nee, niet alle stemmen komen van bokt. Ik heb de andere stemmen gewoon nog niet.

En ik kan wel al vast tellen hoor... Daarom wil ik het per drie pagina's doen. Dat is dan een goede markering en kan iedereen het natellen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:47

Fasel schreef:
Als ik mee mag nomineren dan nomineer ik ook PAUL ROMKES. Gewoonweg een geweldige gozert met hart voor zijn paarden. En kampioen geworden. Nou ik doe het 'm niet na. Geen kapsones en zeer zeker een Nice Guy

In het andere topic mag ik niet reageren dus doe ik het hier maar even: wat heb ik gemist? Waar is onze Rommie champ geworden??? Tong uitsteken

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:53

GoedVetMan schreef:
Volgens mijn, zijn de ruiters waarvan ik vind dat die een grote aanhang hebben, nog niet genoemd. Of komt het door dat er gedacht wordt dat deze een grote aanhang hebben.
Voor sommige is het echt niet mogelijk om maar ook iets positiefs te kunnen schrijven over een ander. Als een nominatie geven in deze vorm al teveel is, zal ik dat zelf nooit in dit topic laten weten. Mits je zelf weet, dat je nooit aanhang zal krijgen.

Sorry, ik volg even je gedachtengang niet? Hoe bedoel je dit?
Wil je zeggen dat je een naam in gedachten hebt, maar dat je vermoedt bij het noemen van die naam negatieve reacties te krijgen?
Correct me if I'm wrong... *LOL*

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:54

Op het NK Breeding Stock!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:55

GoedVetMan"]
Volgens mijn, zijn de ruiters waarvan ik vind dat die een grote aanhang hebben, nog niet genoemd.
[/quote]

Ik mis er ook nog een paar, maar goed, dat kan, het topic is net begonnen, en men heeft nog tot eind december om te stemmen...dus even rustig afwachten Knipoog

[quote="GoedVetMan"]
Voor sommige is het echt niet mogelijk om maar ook iets positiefs te kunnen schrijven over een ander.
[/quote]

Wat bedoel je hiermee? Zit je op mensen te wachten die iets moeten gaan schrijven of iemand moeten nomineren?

[quote="GoedVetMan schreef:
Als een nominatie geven in deze vorm al teveel is, zal ik dat zelf nooit in dit topic laten weten. Mits je zelf weet, dat je nooit aanhang zal krijgen.

Verward Dat kan je dan ook niet in dit topic laten weten, want als je geen nominatie geeft, laat je niks weten.. logisch toch? Of ga je iets tegen elkaar wegturven ofzo?
Enfin, wellicht volgt nadere uitleg

Ik ga zelf ook nog stemmen (mag dat, als je ook genomineerd bent? Vast wel Haha! ) maar ik zit nog erg te twijfelen tussen twee personen. De sluitingsdatum is nog niet, dus ik heb nog even... *denk*

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 14:19

Ik reageer op een quote van iemand, die vind dat aanhang bepalend is, voor een eventuele winnaar. En die geeft daarom aan, niemand te nomineren.
Dat is alles.

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 14:36

vera schreef:
Ah, we hebben weer iets gevonden om het topic toch weer een negatieve wending te geven......bravo Huilen

Jeetje ja zeg, niemand gunt elkaar hierzo iets

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 14:39

uhm vera en smax ik denk dat je het verkeerd begrijpt, dit zijn gewoon de overpijnzingen van mensen, het initatief is echt super leuk
mogen ze in het endurancewereldje ook best invoeren Knipoog

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 14:43

Dames en heren, even een melding van de sponsors. Zij lezen mee Lachen
Het is de sponsors bekend dat het risico bestaat dat degene met de grootste aanhang met het zadel naar huis gaat. Dit gegeven is in de overwegingen meegenomen. Er is bijvoorbeeld ook overwogen om de award van ruiters voor ruiters te maken...Maar ook daar geldt het nadeel dat dan de grootste stallen in het voordeel zouden zijn. Daarom is dus gekozen voor deze opzet.

En hoe je het ook wendt of keert: elk voordeel hep ze nadeel Lachen
Laatst bijgewerkt door Anya op 09-12-04 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 14:44

Susan een overpeinzing hier op WN is een negative gedachte creeren en overbrengen volgens bepaalde kortzichtige mensen Cool

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 15:11

susan schreef:
uhm vera en smax ik denk dat je het verkeerd begrijpt, dit zijn gewoon de overpijnzingen van mensen, het initatief is echt super leuk
mogen ze in het endurancewereldje ook best invoeren Knipoog

Mijn excuses als ik het verkeerd begrepen heb.
Ik zou het zo zonde vinden als zo'n goed iniatief de grond in wordt geboord.
Uiteraard zijn de "overpeinzingen" niet onterecht, alleen blijft het toekennen van een prijs altijd moeilijk te bepalen, ook als een jury dit zou toekennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 15:53

Ach, wat maakt het uit dat het zadel waarschijnlijk gaat naar iemand die een grotere aanhang heeft? Dat is dan in iedergeval iemand die het netjes aanpakt, en daar gaat het hier om.
Ik vind het toch wel heel opvallend dat ik een paar grote namen hier NIET zie verschijnen. Toppie!
Uit dingen die je niet ziet, kun je natuurlijk ook heel veel concluderen....

Al met al vind ik dit echt een superinitiatief!

Frayba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:04

Ik ben nu al twee dagen aan het piekeren, maar kan maar geen beslissing nemen. Er worden hier veel namen genoemd waar ik het helemaal eens ben met de nominatie. Sil: goede allround ruiter, JP: waren alle reiners maar zo, maar in dat zelfde rijtje hoort volgens mij ook Barry (waarom is die nog niet genoemd?).

Ik betrek in m'n twijfels ook wat minder opvallende ruiters: Ginny Rozema: werkelijk a l t i j d een goed humeur ongeacht wat haar paard doet (en die doet het meestal fantastisch!), écht een voorbeeld van een "happy rider on a happy horse", en nog heel verdienstelijk en allround ook (dat spreekt mij persoonlijk dan weer heel erg aan)! En zo zijn er een boel meer die door zowel hun eigen- als de uitstraling van hun paard een echte reclame zijn voor de western sport.

En natuurlijk Marieke's argument voor Angelique: daar ben ik het ook heel erg mee eens, maar hoewel ik het heel respectabel vind hoe Angelique zich heeft losgemaakt OK dan! , vind ik toch ook wel dat ze nú "normaal" is. Haha!

Datzelfde geldt wat mij betreft ook voor Roel van Dijk, die ik me nog heel goed herinner op een ponytje met een USA-zadelpad met "trekjes" die we liever niet zien. Dat heb ik, geloof ik, ook nog wel eens tegen Jos gezegd: hij heeft talent maar z'n stijl moet dringend aangepast worden. Ondertussen hééft hij z'n stijl aangepast, en hoe! OK dan! En met succes! En zijn moeder heeft daar natuurlijk ook het nodige aan gedaan.

En natuurlijk ook mijn lessers: dat zijn allemaal "nice guy/girl"s natuurlijk! Haha!

Ik zou wel een top-40 willen inleveren!

Gelukkig heb ik nog even...

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:09

nu niet je eigen onderschrift geweld aan doen chris, al je lessers slijm slijm. hahahahahaha Schijnheilig

rinus

sil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:54

jeetje, werdt gister getipt op dit topic en dan ga je kijken...... overweldigend om je eigen naam dan zo vaak voorbij te zien komen maar vooral waarom!!!!
Dan loop je zelf te denken op wie zou ik stemmen en niet 1 naam komt direct boven maar een aantal, zoals chris ook al aangaf.
Mijn stemming ga ik overwogen nemen en zal nog wel even op zich laten wachten maar aangezien je hier er wat over mag zeggen dan maak ik daar graag gebruik van.
Sommige mensen kunnen zich zeer goed uitdrukken op papier, ik wat minder maar wil het toch proberen.
Fijn is om te horen dat mensen iets kunnen met de info die ik met veel enthousiastme over probeer te brengen, dat is de reden waar je het voor doet!!! Financieel draagt het bij in het ontwikkelen van mijzelf in de sport, waar de lesser weer baat bij heeft, maar lesgeven moet ook een passie van je zijn!!!
Ontroerd ben ik door het verhaaltje van bintsbergen, voor wie denkt wie is dat nu weer, het is mijn eigen wiebe en direct ook mijn moeilijkste leerling!!!
Niet een jongen die z'n mond vaak open heeft en hier toch even meld wat
hij van me vindt, dapper!
En dan komt de discussie over de grote stallen, de grote namen........
moet ik mij nu vereert voelen dat ik daar onder val???
Of verklaart dat de vele stemmen????
Grote stal..... na 2 en half jaar hard werken aan een oude koeien stal hebben nu een kleine binnenbak, pakweg 20 stallen en een kantine.....
geen dure goeie paarden aangekocht en op stal..... nee een grote stal zo zie ik dat niet.
Dan de grote naam..... durf ik hier wel op te reageren????...... na vele jaren hard ploeteren op eerst vuilnisbakjes en toen de quarters die het niet meer deden of konden kom je zover dat je vorig jaar voor het eerst naar het wran n.k gaat en het zilver in de versatille haald, helemaal gelukkig en super trots!!
dan het afgelopen jaar, weer naar het n.k van de wran en de quarters en een aantal shows in het buitenland en ja het ging goed.. resultaat van jaren hard werken en vooral aan je zelf!!!
Of toch veel aanhang...... heb eens even gekeken en van al die stemmen zijn er 3 lessers die hier rijden en de rest .... die hebben eens per jaar een uurtje les of hebben zelfs jaren terug eens een clinic van mij gevolgt en dat zet je aan het denken!
Voor al die mensen heb ik dus iets betekend en doe dat nog steeds.... daar wordt je stil van.
Is het dan ook nog het feit dat sannie het " weer" doet en mensen mij daar voor belonen????
Ik weet het niet.. maar ik weet wel dat ik nog steeds gewoon sil ben, de zelfde van jaren terug en nu en dat sannie voor mij de beste trainer is die er bestaat!
Verder ben ik niet in mijn eentje die SIL maar door de steun van wiebe,dennis en diana ( bluezarka) is het mogelijk die Sil te zijn en te blijven!
Het is mooi om genoemd te worden en vooral waarom, het is mooi om als winnaar er misschien uit te kunnen komen maar het mooiste is dat ik me bewust ben geworden wat ik voor anderen kan betekenen, vroeger, nu en in de toekomst.
dankje wel voor de hart verwarmende stemmen!!!
silvia schoenmaker

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 18:17

ho ho is dit al de inougeratie verkeerd gespeld maar ja, ik kan ook niet alles weten

rinus hahahahah

Frayba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 19:22

westernworld schreef:
nu niet je eigen onderschrift geweld aan doen chris, al je lessers slijm slijm. hahahahahaha Schijnheilig

Voor het geval dat er eentje jury gaat worden, Rinus, dan zit ik vast goed Haha!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:27

Frayba schreef:
Voor het geval dat er eentje jury gaat worden, Rinus, dan zit ik vast goed Haha!

mag je als 'lesnemer' je 'lesgever' wel jureren Verward Haha! Clown