[WN] The Big NG Award! (Nice Guy/Girl) Nomineer je keus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 23:06

Ik nomineer: Judith mager

Ik heb vorig jaar van heel dichtbij meegemaakt hoe veel pijn ze heeft gehad en hoe zwaar haar hernia- operatie is geweest (het is mijn zus Knipoog ) Toch is ze daarna heel fanatiek geweest met haar revalidatie om zo snel mogelijk weer op het paard te stappen. Nooit heb ik haar over haar pijn horen zeuren. Dit vind ik heel knap, helemaal omdat ze zelfs nog het NK heeft gereden met goede resultaten!!!

Verder gaat ze goed met de paarden om en is ze heel consequent.

Een echte nice-girl Knipoog

Groetjes,
Cecile Mager

johanna29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 07:36

Ik nomineer: ROEL VAN DIJK

Wie de jeugd heeft, heeft de TOEKOMST

johanna vellinga

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 08:55

Ik nomineer Paul Romkes.

Inmiddels ken ik hem een aantal jaren en vanaf het begin valt mij al op met hoeveel rust en eerlijkheid hij met paarden omgaat, zowel op de grond als in het zadel.

Paul is zeer veelzijdig in de paardensport: hij komt niet alleen in de westernsport uit, je vindt hem ook in de dressuur- en springring en de SGW (waarin hij al eerder erg succesvol was). Op wedstrijden heb ik hem tot nu toe alleen nog in actie gezien op westerngebied en ik vind het een genot voor het oog om hem aan de gang te zien met zijn Stan. Het leidde dit jaar tot het behalen van de nationale kampioenstitel - en terecht. OK dan!

Overigens laat hij niet alleen het paard in zijn waarde, maar ook zijn mederuiters. Lachen

Nog even een persoonlijke noot: ik geef mijn paard niet zomaar met iemand mee het bos in als ik er zelf niet bij ben. De enige die ik daarin volledig vertrouw, is Paul. En voor mij zegt dat genoeg. Knipoog

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 09:02

Ik nomineer: ROEL VAN DIJK

Ik vind hem altijd erg netjes rijden, z'n geduld behouden ook al gaat het fout en al het positieve in zijn paardjes te zien. Daarnaast traint hij zijn paarden ook zelf.
Iemand van zijn leeftijd die dat nu al in zich heeft, daar neem ik mijn petje voor af!!! Dat beloofd in mijn ogen veel voor de toekomst!!

landro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 10:07

OK dan! ik stem op warren staas ,omdat hy super les geeft en hy zyn paarden rydt zoals het hoort,met rust en respect ,hy geeft de leerling het vertrouwen terug ,gaat met zyn leerlingen mee op wedstryd,zelfs als het erg moeilyk voor hem is ,zyn grote vriend was net overleden,maar ging wel met myn dochter op wedstryd om haar te begeleiden,ook op stal leeft hy voor zyn paardejes en de mensen die daar komen .nooit te beroerd om te helpen als het nodig is. OK dan!

Brenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 11:48

Ik nomineer Roel van Dijk

Dit om in iedergeval de redenen die al genoemd zijn:
- hij rijdt verschillende rassen en zeker niet onverdienstelijk *LOL*
- hij traint ze paardjes zelf
- hij rijdt rustig en beheerst, zeker ook op wedstrijden OK dan!
- hij is jong, kan nog ontzettend veel leren, terwijl hij al super rijdt en goed met paarden omgaat.

Verder zie ik hem elke dag rijden en met zijn paarden omgaan en dat gaat gewoon diervriendelijk, dat vind ik het belangrijkste OK dan! .

Dus hierbij mijn stem!

Groetjes Brenda

Klaaske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 13:18

Ik nomineer; Silvia Schoenmaker

Ik hoef aan al het bovenstaand niet veel meer toe te voegen, de woorden GEDULD en SUCCES zijn naar mijn idee al meerdere malen gevallen.

(Silvia bij deze ook nog bedankt voor al je hulp al die jaren, zonder jou was ik met Laila nooit zover gekomen. Het wedstrijdrijden zal wel nooit wat worden maar dat geeft niet)

Klaaske

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 13:54

Ik nomineer:
Ginny Rozema

Voor zover ik haar heb zien rijden heb ik haar altijd eerlijk en netjes tegenover haar paard gezien OK dan!
Verder viel het mij bij de AQHA show tijdens het WRAN-nk op dat ze het laatste jaar echt onwijs vooruit is gegaan qua showen, het plaatje is nu meer 'af' zeg maar. En daar heb ik bewondering voor

christien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 14:45

Ik nomineer BRIGITTE DROST.
Zij is heeft de laatste 2 jaar goed gepresteerd met haar paarden vooral met de hengst Explicit Cash Deposit en haar merrie Win One Time.
Vooral met "Winny" was de start niet makkelijk maar met doorzettingsvermogen , geduld en liefde heeft Brigitte deze merrie zeer verdienstelijk uitgebracht.
En dat respecteer ik.

katyka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 16:15

Ik nomineer Roel van Dijk

Hij rijdt netjes, is lief voor zijn paarden en doet het gewoon erg leuk OK dan!

groetjes Karin

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 18:57

Ik nomineer

Martina Weichert

...het is mijn vriendin...maar voor zover ik objectief kan kijken nomineer ik haar echt: omdat ze niet alleen tijdens de wedstrijd en het inrijden 'nice' met de paarden omgaat, maar ook daaromheen. En bij twijfel over de conditie van het paard start ze nooit. Verder staat ze altijd klaar voor leerlingen en pensionklanten om bij te springen (dan ben ik haar opeens kwijt en blijkt ze in de bak te zijn Lachen ), en kan die stimuleren om zich verder te ontwikkelen, zonder harder te pushen dan goed is voor mens of paard. En op wedstrijden staat ze vaak paarden van leerlingen te groomen.

En ze heeft zelfs mij meegekregen op veluwe trail en op wedstrijden met mijn paard (tegelijkertijd ons lespaard) Jane, waar we het zowaar niet slecht hebben gedaan!

Koos

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 20:06

(tot hier geteld)

stormpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:27

[n.a.v. quote="johanna29"]
Gelijk heb je ook mijn stem gaat naar ROEL VAN DIJK

carmella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:21

Graag wil ik Marjolein Spaans nomineren.
Zij heeft Nederland enorm op de kaart gezet als een zeer nette en goed verzorgde jeugdruiter.
Altijd fair met haar paarden , en wat ik zeer bijzonder vind is dat zij dit allemaal alleen doet , zelf trainen , zelf verzorgen.
Petje af voor deze ruiter.

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:59

ik nomineer natuurlijk

Jan Pieter Koopman

Hij is gewoon een topper.....hoe hij met paarden omgaat en rijdt is gewoon om jaloers op te zijn..geduldig, serieus, heel relax,zorgzaam,eerlijk, legt alles heel duidelijk uit, en hij voelt de paarden en de mensen waarmee hij bezig is altijd heel goed aan...lijkt wel of hij gedachtes kan lezen....en ja hij is ook gewoon heel erg aardig

En ik denk dat we nog heel veel van hem gaan horen-zien en leren natuurlijk.....

Kortom Jan Pieter Koopman is mijn TOPPER

Lisannelayca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 12:08

Ik nomineer Judith Mager

Omdat net als de andere die op haar stemden ik het heel erg knap vind dat ze naar een zware hernia operatie weer alles goed heeft op gepakt en zelf een NK heeft gereden OK dan! .

Verder rijd ze erg netjes en beheerst. OK dan! OK dan! OK dan! .

Groetjes Lisanne

Shah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 17:17

Ik nomineer Roel van Dijk ik vind hem een hele nette en eerlijke ruiter,en hij blijft onder alle omstandigheden rustig en diervriendelijk!!!

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:46

Ik nomineer Roel van Dijk !!!
Een eerlijke rustige jongen die voor zijn nog jonge leeftijd zijn kennis heel goed kan overbrengen.
Altijd beleefd, rustig en met een gezonde dosis humor !!
Tijdens het rijden is hij zeer netjes en eerlijk tov van het paard wat hij op dat moment berijdt. Of dit nu thuis is als op een wedstrijd.
Roel is een jongen , maar handelt als een volwassen vent en is een gentleman in omgang met paarden (en ook met mensen !). OK dan!

harm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:32

warren staas heeft mijn stem.zijn manier van lesgeven spreekt mij aan.hij begint vanaf de basis, deze basis is gewoon heel belangrijk hier kun je altijd weer op terugvallen.en de manier van rijden staat mij ook aan "niets moet alles mag"

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 20:44

Omdat ze echt werkelijk alles op alles heeft gezet om Flash pijn vrij te kunnen laten lopen na zijn spat problemen. Zijn gezondheid en plezier zijn voor haar belangrijker dan winnen. Ook omdat ze iedereen altijd heel enthousiast benadert en wil helpen. Je bent een topper Boor.!! Om deze redenen nomineer ik

DEBORAH WITTERMANS

Semmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 21:04

Ik nomineer Martina Weichert
omdat ze helemaal vanuit Den Bosch naar Enschede komt om mij super enthousiast les te geven!

Chevvyman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 21:06

Ik nomineer: *LOL* Deborah Wittermans
Omdat ik vind dat ze met beide benen in deze wereld staat, en heel veel geduld en vakvrouwschap haar paarden flash en rainy traint, en op een eerlijke en rustige manier haar kennis overbrengt op mensen die problemen met hun paarden hebben. en die dan vervolgens verslaafd raken aan haar lesgeven.

Daarbij is ze erg actief in diverse organisatie stromen. en heeft ze altijd tijd voor iedereen,en is gewoon de beste! Je bent voor mij de topste !!

Trefwoorden die aan Deborah Hangen: Eerlijk,Oprecht,Recht door zee,Lief,Begripvol,Geduldig,Knap,Joviaal,Ouwejongenskrentenbrood,De ideaalevrouw,Lieve Moeder,Geweldige echtgenote,Gevoelsmens,Hartvoordieren,Hetalleswillenredden tiep,Platgeslagenvliegreanimerenenverzorgen tiep,hartelijk, en vooral TOF!.

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 00:56

ik nomineer.....................Irene Smeets
Die heeft een paard waar prof. trainers niet eens mee wegkomen.
Door haar eindeloze geduld met King, heeft zij de juiste band met haar paard opgebouwd. Alles op basis van vertrouwen en niets afdwingen.
Bovendien geeft zij haar paard altijd weer wat anders te doen.
Wat zij met haar paard doet, had ik niet kunnen opbrengen.

[edit Sugarmiss; link verwijderd, commerciele uitlatingen zijn in dit topic niet gewenst]

silden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 11:39

Jan Pieter Koopman

hij is gewoon erg goed.....

ben het eens met Charene

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 11:56

Dienstmededeling:
enkele van bovenstaande stemmen zijn vooralsnog ongeldig. Deze prijs wordt niet uitgeloofd aan lieve of aardige trainers, maar aan ruiters die tijdens wedstrijden op een goede en sympathieke manier met hun paard omgaan.

Ik heb degenen met een niet tellende nominatie per PB de gelegenheid gegeven hun keuze toe te lichten o.g.v. wedstrijdrijden.