) zegt gewoon niets dan heeft ieder zijn zin.Wat maakt het nou uit of er bepaalde mensen meer genoemd worden dan andere ??
Ieder heeft nou eenmaal zijn eigen voorkeur en daar is helemaal niets mis mee ..................
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) zegt gewoon niets dan heeft ieder zijn zin.
)Polling schreef:Als we nu gewoon eens ophouden met dat heen en weer geklets en ieder schrijft op, al dan niet met toelichting, wie hij of zij op dit moment de beste WESTERNTRAINER vind, en diegene die het niet wil zeggen ( of het niet durft) zegt gewoon niets dan heeft ieder zijn zin.
Wat maakt het nou uit of er bepaalde mensen meer genoemd worden dan andere ??
Ieder heeft nou eenmaal zijn eigen voorkeur en daar is helemaal niets mis mee ..................
Polling schreef:Dat vroeg ik ook niet, mijn vraag was wie vind jij de beste westerntrainer, kijk als ik had gevraagd wie vind jij de beste trainer dan had ik er om gevraagd dat bv ook anky genoemd zou worden ofzo ( noem maar iets ben daar niet zo in thuis )
maar dat heb ik dus NIET gevraagd.
Duidelijk ???????????
, maarja ik weet ook niet hoe al die anderen lesgeven, iedereen doet het ook op zijn eigen manier en zijn eigen onderdelen.
.
nou weet je het is inderdaad niet boeiend hoe iemand er uit ziet en of die stinkt of wat dan ook het is wel dat ik het belangrijk vind dat die persoon goed kan uitleggen eventueel kan voor doen en je verder kan helpen dat waar het niet lukt dit is dan ook precies de reden waarom ik vind dat warren voor mij een goede trainer is juist omdat hij veel geduld heeft ,goed de dingen kan uitleggen je vreselijk goed begeleid in de les of als je naar een wedstrijd gaat.dus bij deze mijn uitleg waarom! wgirl schreef:Ik train op dit moment bij een trainer in Amerika, Bill Fleming. Van alle trainers die ik ken, vind ik hem de beste trainer (anders had ik nu niet bij hem getraind). Natuurlijk ken ik niet alle trainers en daarom zeg ik ook, de beste die ik ken. De reden waarom ik hem goed vind; hij heeft veel ervaring in showing, trainen en instructie geven. Hij is gemotiveerd en geduldig, en pushed je wanneer dat nodig is. Voor mij een ideale trainer!
.!!!!Polling schreef:Als we nu gewoon eens ophouden met dat heen en weer geklets en ieder schrijft op, al dan niet met toelichting, wie hij of zij op dit moment de beste WESTERNTRAINER vind, en diegene die het niet wil zeggen ( of het niet durft) zegt gewoon niets dan heeft ieder zijn zin.
Wat maakt het nou uit of er bepaalde mensen meer genoemd worden dan andere ??