[WN] aankondiging trainerpoll's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 13:31

spotless schreef:
OK, maar dan lijkt het dus in de verste verte niet op een vergelijkend warenonderzoek. Het is dan dus slechts een inventarisatie van de meningen van de westernbokkers.

Best leuk misschien, alleen zou ik die meningen dan graag onderbouwd willen zien. En dan natuurlijk vooral de hele positieve en de hele negatieve, want wat moet je met iemands mening over iets zonder de motivatie Verward . (Kunnen de niet gemotiveerde stemmen door pollstarter gefilterd of geschrapt worden? Schijnheilig )

Gr. Marion

Nee dat kan ik niet filteren. Wat wel kan is de negatieve stemmen koppelen aan het aantal keren negatief commentaar.

Dus bijvoorbeeld 10 negatieve stemmen en 2x negatief commentaar heeft een andere lading wellicht dan 10 negatieve stemmen en 10x negatief commentaar.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 13:32

Blaze schreef:
oliebol heb ik het weer gedaan Cool

Ja, ik weet nou ook niet meer, wat ik van je moet denken hoor. Haha!

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 13:33

GoedVetMan schreef:
Ja, ik weet nou ook niet meer, wat ik van je moet denken hoor. Haha!

Foei Blaze! Boos! Haha!

Irene K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 13:42

Ik vind deze poll ronuit belachelijk en ik vraag me serieus af of jullie niets anders te doen hebben. Dit nemen jullie toch werkelijk niet serieus he ??? Hier moet bokt toch niet voor bedoeld zijn ............ Ik vind dat er nu echt te veel geouwehoerd wordt. Wellicht handig om gewoon weer eens lekker als vanouds op je paard te stappen en lekker te gaan rijden onder of zonder begeleiding van een zelf door jou uitgezochte "trainer". En ik vind dat de moderators te ver gaan. Volgens mij is dit bedoeld voor mensen die zich echt zitten te vervelen. Doen jullie dit overigens allemaal onder de baas zijn tijd?
Mijn hemel ............ get a life!!!
Pfffffffff ik ga maar weer aan het werk.
(En nu zal de hele wereld wel over mij heen storten .............)
Groetjes, Irene

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 14:01

Irene K. schreef:
Ik vind deze poll ronuit belachelijk en ik vraag me serieus af of jullie niets anders te doen hebben. Dit nemen jullie toch werkelijk niet serieus he ??? Hier moet bokt toch niet voor bedoeld zijn ............ Ik vind dat er nu echt te veel geouwehoerd wordt. Wellicht handig om gewoon weer eens lekker als vanouds op je paard te stappen en lekker te gaan rijden onder of zonder begeleiding van een zelf door jou uitgezochte "trainer". En ik vind dat de moderators te ver gaan. Volgens mij is dit bedoeld voor mensen die zich echt zitten te vervelen. Doen jullie dit overigens allemaal onder de baas zijn tijd?
Mijn hemel ............ get a life!!!
Pfffffffff ik ga maar weer aan het werk.
(En nu zal de hele wereld wel over mij heen storten .............)
Groetjes, Irene

OK dan!
Helemaal mee eens.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 14:04

Tja, als je iets wilt veranderen zul je iets moeten ondernemen.

Irene K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 14:05

ja, maar met te veel banketstaaf los je niets op ..............
irene

spotless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 14:07

Hè wat jammer nou, ik begon er net schik in te krijgen Haha! Cool Clown

En Blaze, ´t is wat hè; heb je het gedaan, krijg je nóg de schuld Haha! Knipoog

Irene K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 14:08

nou dat komt lekker over zeg ........... te veel bankstaven ........ ik neem aan dat jullie begrijpen dat ik hier het woord had gezegd dat een duidelijker woord is dan ouwehoeren (en voor het geval dat ook weer wordt gecensureerd: kletsen ....)
irene

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 14:13

Overal is censuur! Knipoog

Frayba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 14:19

Citaat:
Positieve nette ruiters moeten in de PR genoemd worden.
Niet nette, hakkende trekkende plukkende, 1000 spins en stops tijdens het inrijden oefenende ruiters moeten worden aangepakt. Tegelijkertijd liefst.

Citaat:
Beide gebeurt niet
Positieve nette ruiters worden nergens genoemd en/of geroemd
De *zeer overmatige* ruiters worden niet aan gesproken door wie dan ook omdat die *wie dan ook* vinden dat iemand anders dan zij dat moet doen.
Volgens mij beetje een pat stelling

Citaat:
tijd voor verandering.
Helaas blijkt uit veel commentaar in div.topics over eventuele veranderingen men nog erg bezig is met zelf bescherming

Citaat:
En in tussentijd heb ik de polls verplaatst naar de Mesthoop.

Ach, we kunnen altijd "de WRAN" vragen er "iets" aan te doen...

Dat gaf vroeger toch ook altijd zo'n "goed" gevoel een positieve bijdrage geleverd te hebben aan de verbetering van de sport...

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 14:25

hee dat zijn er ook 2 van mij Cool

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 14:38

banketstaaf is creatief op te lossen met løllig .
Maar het komt er dus op neer dat een groot deel iets wil veranderen maar..... vooral ook niks ondernemen ?
Ach, waar bemoei ik mij ook mee, ik ben tegenwoordig dressuurprikker en ook nog eens geen WRAN lid Knipoog

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 14:53

Mijn topic van even geleden, over dat ik naar een secretariaat was gestapt, wat denk je dat er gebeurd als ik een naam had genoemd? Er zijn inmiddels bokkers (weinig welliswaar) die weten over wie het gaat, maar ik heb geen zin om op de eerstvolgende wedstrijd op mijn klep getimmerd te worden. Zo gaat het hier toch ook? Je weet maar nooit of je er "in het echie" problemen mee krijgt. Maar er is ook nog een wereld tussen "niets doen" en "het van de daken schreeuwen".

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 14:58

bubbels schreef:
Maar er is ook nog een wereld tussen "niets doen" en "het van de daken schreeuwen".

uhhhhh volgens mij heet dat roddelen Cool

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 14:59

Blaze schreef:
uhhhhh volgens mij heet dat roddelen Cool

Ok, dan een wereld tussen "roddelen" en het "van de daken schreeuwen".
Ik vind je een behoorlijke wijsneus voor iemand die wat leuke poll-topics naar de galemiezen heeft geholpen. Tong uitsteken

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 15:03

ja sorry hoor Bloos normaal luistert ook niemand naar mij,zeker BartVB niet Cool

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 15:23

Of ze willen je niet horen. Knipoog

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 15:29

bubbels schreef:
Mijn topic van even geleden, over dat ik naar een secretariaat was gestapt, wat denk je dat er gebeurd als ik een naam had genoemd? Er zijn inmiddels bokkers (weinig welliswaar) die weten over wie het gaat, maar ik heb geen zin om op de eerstvolgende wedstrijd op mijn klep getimmerd te worden. Zo gaat het hier toch ook? Je weet maar nooit of je er "in het echie" problemen mee krijgt. Maar er is ook nog een wereld tussen "niets doen" en "het van de daken schreeuwen".

Ik vind het niet meer dan netjes van je dat je geen naam genoemd hebt. Je bent zelf tenslotte al naar het secretariaat gegaan en hebt het daar neergelegd, je hebt er zelf dus wel wat aan gedaan.

Dat vind ik niet te vergelijken met hier anoniem stemmen.

Het wedstrijd secretariaat kan de trainer aanspreken, berispen, enz, de trainer kan eventueel uitleg geven aan het secretariaat, en zichzelf als hij/zij dat wil verdedigen. Hier op bokt met zo'n poll is dat niet realisitisch mogelijk, zeker voor de trainers die niet eens weten dat ze in een poll genoemd worden.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 16:06

Nu ik het even op mijn zelf heb laten in werken, zie ik nu ook in, dat bokt niet het middel is om veranderingen teweeg te brengen. Voorts verbaas ik mijn zelf een beetje over het feit, dat topics, gestart door een moderator, verplaatst worden naar de mesthoop.
Maar goed, het kan ook zo wezen dat de slotjes op waren.
Iets verteld mijn dat het niet goed is, en gezien dat ik meestal op mijn gevoel af ga, haak ik bij deze af. Rest mijn vriend en vijand veel succes te wensen.

De groeten Peter Vet

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 16:07

En weg zijn de polletjes Haha!
Gelukkig maar.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 16:19

GoedVetMan schreef:
Voorts verbaas ik mijn zelf een beetje over het feit, dat topics, gestart door een moderator, verplaatst worden naar de mesthoop.
De groeten Peter Vet

Ga er van uit dat het in overleg is gebeurt met de desbetreffende moddie.
Bokt is een democratisch ingesteld forum.Dus bartVB doet dit niet zonder overleg.Toch!! Cool

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 16:24

Droom maar lekker verder...............................................

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 17:08

Dit is toch wat, hebben mensen nou niets beters te doen dan onzinnige discussies op bokt?
Ik wel, ik ga lekker paardrijden bij een trainer die ik goed vind dus ik hoef een ander zijn mening niet te weten! Dat vind ik maar onzin!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 17:20

Ik denk dat niemand zin meer heeft op vrijdagmiddag om nog wat voor de baas te doen....dus Bokken maar ~~}>