[WN] Denkgroepje en bokt-ideeen: vervolg?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:28

vera schreef:
Sorry maar ik ben daar ook een beetje teleurgesteld in.
Overigens hebben zowel Sonja als Blaze geen reactie geplaatst op ons topic van de worldshow. ( of ik moet er finaal overheen gelezen hebben, dan mijn oprechte excuses!).
Tevens mis ik ook reacties op je topic over inrij-arena van bepaalde mensen.
Sorry als ik het verkeerd begrijp hoor Vera, maar probeer je me nu echt wijs te maken dat ik verplicht ben om op bepaalde topics te reageren????? Ik hoop echt dat ik dit verkeerd lees, anders vind ik het wel heel sneu...
Overigens heb ik je topic over de Worldshow gelezen en gereageerd op het inrij-arenatopic, als dat je geruststelt.

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:37

Jeemigdepeemig,

Wat een rare discussie.
Er is een groepje mensen enthousiast bijeengekomen om wat na te denken, naar aanleidng van ideeën uitwisseling op Bokt. Die kunnen vervolgens voorstellen maken voor op de WRAN ALV, of ideeën weer op bokt zetten. Prima, lijkt mij.

Anderen vinden dat opeens een 'status' van 'bokt denktank' ofzo en voelen zich gepasseerd, of vinden zelfs dat het verplichtingen met zich meebrengt om voortdurend op topics te reageren namens de bokt western brainwave club (de BWBC).

Zo druk je enthousiaste initiatieven weer fijn de grond in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:42

Thanks Kornelius, ik dacht al even dat ik gek begon te worden maar als dat zo is zijn we het dus in ieder geval met z'n tweeen.

We zijn inderdaad uit enthousiasme voor onze hobby eens bij elkaar gekomen, hebben lekker wat ideeen uitgewisseld en daarna hebben we bij mij thuis nog even een beste pan nassi met sate en gebakken eitjes soldaat gemaakt.
Is een klein groepje mensen geweest, die een beetje op 1 lijn zitten, en die anders allemaal op de ledenvergadering van de WRAN hetzelfde willen gaan spuien.
Degenen die daarbij aanwezig zijn geweest zijn gewoon Bokkers als alle anderen, niks meer, maar OOK niks minder (dacht ik) en hebben nooit de intentie gehad om anderen uit te sluiten of geheime danwel snode plannen te smeden.
Maar als je nooit eens wat gaat DOEN zal er ook nooit wat veranderen. Al is het dus maar eens de koppen bij elkaar steken, ideeen uitwisselen en enigszins coordineren wat dat groepje bij de WRAN neer gaat leggen op bv een ALV.

Maar als ik zo eens lees kunnen we dus in ieder geval een flinke opkomst verwachten op de ledenvergadering van de WRAN, en dat is zeker weer positief te noemen!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:50

Frayba schreef:
Als de leden er straks over mogen stemmen of er aan amateurs wordt toegestaan om beginners "op het juiste spoor" te helpen, vind ik het juist wel erg interessant om jouw mening te horen over deze onderwerpen, als, zeg maar, kandidaat lesgeef-amateur.

Ik heb niet de intentie om kandidaat van wat dan ook te worden.

En zeker als die afwijkt van de "Penny", want dat is mogelijk straks een groot deel van je klantenkring...

Als ik al een klanten kring heb(maar die heb en krijg ik niet,zie bovenstaande Tong uitsteken ) zullen de *penny* aanhangers zeker niet naar mij komen Cool
Groeten,

Chris.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:53

Sonja, ik stuur je een pb.....

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:55

Nou het is in ieder geval een erg grappig topic geworden zeg. Ik zou zeggen een typisch bokt-topic. En precies de reden waarom er is gekozen voor een klein groepje. Niet omdat die de wijsheid in pacht hebben, beter zijn dan anderen, graag een status aparte wilden hebben... Maar omdat ze toevallig op die dag konden, toevallig tegen een aantal problemen waren aangelopen (westerntrainingen bijvoorbeeld) et cetera.

En Blaze: wanneer ga je een hamster kopen Haha! Cool ?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:56

Hm, ook hamsters hebben rechten hoor!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:56

vera schreef:
Blaze juist jij, als brainstormsessiebezoeker-en-daardoor-deskundige zou een visie moeten geven aan alle Penny-meisjes, kennelijk hebben zij die hard nodig om de realiteit onder ogen te gaan zien!
Hmmmm proef toch uit div. antwoorden van je dat je je een beetje gepasseert voelt Tong uitsteken
Laat ik het zo stellen,jij zult wellicht een aantal ideeen hebben die een bijdrage zouden kunnen zijn.Maar door wat je hier allemaal schrijft hoef ik in elk geval niet aan die tafel te zitten Cool

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:00

Als ik zo alle reacties bij elkaar eens overzie, zitten er zowieso niet veel mensen aan jouw tafeltje Blaze.. Ik in ieder geval niet Cool

maar gaat dit niet een beeeeetje off topic allemaal??

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 13:03

Anya schreef:
Nou het is in ieder geval een erg grappig topic geworden zeg. Ik zou zeggen een typisch bokt-topic. En precies de reden waarom er is gekozen voor een klein groepje.

dat ook een beetje door de vorige aanhef van het topic.
daarmee nam het meteen al een andere wending aan, dan dat de bedoeling van mijn reaktie in het topic waarin ik reageerde.
voordat het gesplits werd.

en de zin " in het diepste geheim' daar staat toch heel duidelijk een Haha! achter.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:04

Zal ik een nieuwe topic openen, hoe bespreek ik een tafel ofzo!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:07

Niemand is verplicht om zijn mening te geven, dank zij de profielen en/of oude berichten kun je iemands mening aardig herleiden.
Verder zou on-topic een goed idee zijn Haha!

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:07

Blaze...stel je niet aan! Tuurlijk zou jij ook met Vera en anderen gewoon aan de tafel moeten kunnen zitten! We hebben per slot van rekening hetzelfde doel voor ogen toch...We zitten niet meer op de kleuterschool: JIJ MAG NIET MEESPELEN!!! Blauw oog Dat hebben we wel allemaal gehad lijkt me.

En verder vind ik het een heel leuk initiatief dat mensen bij elkaar komen om te kijken hoe je dingen in de praktijk kunt verbeteren, maar wanneer mensen groepjes gaan vormen en daar een geheimzinnige waas overheen laat komen ("Wij gelijkgestemden" ) kun je automatisch dit soort reacties verwachten. Nodig mensen die interesse hebben gewoon uit, dan laat je hen de keus!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:12

Dat is het nadeel van Bokt Jos. Dat je niet altijd alles leest zoals het bedoeld was. De titel was een soort automatisme. Meestal als je als moddie een split maakt, dan split je off topic reacties naar de mesthoop. Dan geef je het dat soort titels mee. Nogmaals niets mee bedoeld.

Verder: omdat ik weet dat sommige mensen er kennelijk heel graag bij hadden willen zijn, geeft een tekst als "jij mag niet meedoen" de boel wel een veel zwaardere lading.

Ik ben ik ieder geval wel klaar met het geven van toelichting. Ik blijf open staan voor ieders bijdrage en mening. Ik blijf vinden dat die altijd relevant is (IRL in een groepje of virtueel op bokt). Gewoon omdat al die meningen uiteindelijk bij de Wran terecht komen. En dat is hartstikke goed.

Verder wens ik geen deel uit te maken van welk kennelijk bestaand kamp dan ook. Ik vertel gewoon wat ik vind en ben bereid daar met iedereen een leuke/zinvolle discussie over aan te gaan. Want alleen zo kun je leren en groeien. Als persoon dus. En eigenlijk geldt dat ook voor de groeipotentie van een vereniging.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:13

radicalM schreef:
Nodig mensen die interesse hebben gewoon uit, dan laat je hen de keus!
Dat laat ik graag aan de Wran over. Dan heet het ALV Knipoog

Roos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:14

Citaat:
Niemand is verplicht om zijn mening te geven, dank zij de profielen en/of oude berichten kun je iemands mening aardig herleiden.
Wie zitten er dan in het denkgroepje?

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:16

sm , dat is ook de reden dat ik nog niet hier op reageerde,in de topics over wrodl,worldshow,en div.andere heb ik mijn ideeen en meniningen klip en klaar weergegeven,en het lijkt er nu op dat het feest der herhalingen begonnen is, regiotrainingen/wedstrijden,bruut geweld,voorstellen aan besturen,bij elkaar vegen van ideeen,in al deze items,zijn er voorstellen gedaan,breng die bij elkaar,evalueer,naar de hand van bestaande regelgeving,en dien dan de voorstellen in.
nu heb ik weer een deja vu!

rinus

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:17

westernworld schreef:
sm , dat is ook de reden dat ik nog niet hier op reageerde,in de topics over wrodl,worldshow,en div.andere heb ik mijn ideeen en meniningen klip en klaar weergegeven,en het lijkt er nu op dat het feest der herhalingen begonnen is, regiotrainingen/wedstrijden,bruut geweld,voorstellen aan besturen,bij elkaar vegen van ideeen,in al deze items,zijn er voorstellen gedaan,breng die bij elkaar,evalueer,naar de hand van bestaande regelgeving,en dien dan de voorstellen in.
nu heb ik weer een deja vu!

rinus

Welkom bij de groep van mensen die langer dan twee maanden op bokt rondhangen Haha!

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:18

Conclusie....we schieten, zoals gewoonlijk, weer geen steek op!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:19

Als je toch in het Frans begint Rinus: c'est la vie Haha!
Blijkbaar is herhaling nodig voor er daadwerkelijk dingen echt gebeuren.
Door te blijven herhalen zal bij de regelmakers eerder het beeld ontstaan dat er echt iets gedaan moet worden.
Een eendagsvlieg is geen blijver tenslotte Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:21

radicalM schreef:
Conclusie....we schieten, zoals gewoonlijk, weer geen steek op!
Tuurlijk schieten wel wel een steek op.
Er worden door allerlei mensen goede ideeen aangedragen, er zijn meer inhoudelijke discussies gaande dan ik in maanden heb gezien op bokt. Tot nog toe heeft niemand elkaar de kop virtueel ingemept maar is er altijd een dialoog mogelijk gebleken.

Het lijkt me dat er juist goed opgeschoten wordt. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:24

Roos1 schreef:
Wie zitten er dan in het denkgroepje?
Vorige keer zijn dat de organisatoren van de gezamenlijke trainingen West, Noord en Oost geweest, plus Peter Vet.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:32

Ik heb liever dat we elkaar gewoon eerlijk kunnen zeggen wat we er van vinden dan dat er altijd maar mooi weer wordt gespeeld!

Inmiddels zijn er door een intensief PB-verkeer tussen een aantal van ons, de problemen en /of misverstanden duidelijk gemaakt aan elkaar en ook nog opgelost.
Wat mij betreft meer dan nuttig.

Enne, Blaze, je kunt rustig aan mijn tafel komen zitten hoor; ik kan echt wel lekker koken.....

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:37

Ik heb helemaal niet het idee dat er ook maar iemand hier is die zich gepaseerd voelt, of heb ik het helemaal mis Verward

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:44

vera schreef:
Dat denk ik ook....ze willen ons er vast niet bijhebben *LOL* *LOL* Knipoog
Marieke, ik denk dat deze zin van Vera misschien iets te letterlijk gelezen is? Verward