Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar het zag er wel leuk uit allemaal
Sam heeft z'n best gedaan, hij moet alleen nog even leren dat ie niet zo'n dikke kont heeft als hij denkt en dus gewoon in z'n achteruit netjes door het hek kan (zoals thuis waar het wel gewoon goed gaat).
) gereden in de open pleasure, ging ook supernetjes. Hij is 6e geworden. Ik ben trots op ons

in de beginnerspleasure. Dit was mijn eerste wedstrijd, dus vond nog wel netjes van mezelf
. De eerste ronde ging alleen een stuk beter dan de tweede, ze schoot onder me vandaan, maar ik heb voor de rest nog wel een goed gevoel voor de toekomst
, aangezien Sher er de laatste tijd van overtuigd is dat ze geen linkergalop kan
) maar verder het pacours foutloos gereden, en bij reining werd ik geplaatst vijfde en dat had ik echt niet verwacht, ze stopte goed maar ze sprong 2 keer verkeerd aan in galop.

en toen ging het wel goed.
.En blijven altijd benieuwd naar leuke foto's van ons en onze paarden.
reddytobias schreef:en heeft een van jullie tussen 10 en half 12 gereden??? want toen was ik er...heb van paar een foto geschoten
te vinden zijn.
gister.
Of Josfoto even pben en vragen hoever hij ermee is
(sist heus heel eng), het publiek, de budweiserbanners, enz, enz
Maar goed, we mochten wel naar de finaleronde, maar waren niet geplaatst. Open pleasure ook niet, bleef gespannen en dan gaat ie veel te hard, sorry voor mensen die daar eventueel last van hebben gehad! (voor de meisjes aan de kant: hij is echt WEL een appaloosa, jullie trokken de verkeerde conclusie
)

reddytobias schreef:josfoto zal hier wel berichtje plaatsen als hij de foto's online heeft!!
Fique: ehhh wat had je aan, hoe zag je paard eruit, heb heel weinig foto's hoor...