[WN] WN: Middenmeer- Middle Lake Queen Show - WRAN-C

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re: WN: Middenmeer- Middle Lake Queen Show - WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 10:49

zo ik ben net terug, ben vanochtend heel even geweest om even kennis te maken met Jos(Josfoto) en ene poging gedaan om mijn camera goed in te stellen!!
chantal: wat heb je toch een grappige stem hihi

snap inmiddels al weer wat meer van de western, Marcel ging het mij ff uitleggen!! erg leuk!!
alleen houd ik het wel op springen

*Jolanda*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 11:45

Ben net ook effies wezen kijken, heb er geen verstand van hoor Bloos maar het zag er wel leuk uit allemaal Haha!

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 17:21

Wij zijn net thuis, superleuke dag gehad. Top georganiseerd wat ons betreft OK dan! OK dan! Leuke sfeer, en ook niet heel onbelangrijk: lekker gereden!
Ik heb met sam amateur trail en pleasure gestart, ging lekker de foutjes die er gemaakt zijn kwamen geheel van mijn kant Bloos Sam heeft z'n best gedaan, hij moet alleen nog even leren dat ie niet zo'n dikke kont heeft als hij denkt en dus gewoon in z'n achteruit netjes door het hek kan (zoals thuis waar het wel gewoon goed gaat).
Pleasure ging alweer iets beter dan de vorige keer.
Afijn zowel in de trail als in de pleasure ben ik 5e geworden, waar ik supertevreden mee ben.

Rob heeft Sam (overigens als enige niet-QPA Koe ) gereden in de open pleasure, ging ook supernetjes. Hij is 6e geworden. Ik ben trots op ons Cool

Straks in juni zijn we er zeker weer bij Ja

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 18:37

Gefeliciteerd Sandra en Rob! Lachen
Ik ben benieuwd naar meer verslagen!
Ik kon helaas niet komen kijken.

verkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 18:55

Ik ben vandaag 8ste geworden Haha! in de beginnerspleasure. Dit was mijn eerste wedstrijd, dus vond nog wel netjes van mezelf Lachen. De eerste ronde ging alleen een stuk beter dan de tweede, ze schoot onder me vandaan, maar ik heb voor de rest nog wel een goed gevoel voor de toekomst Knipoog Pling

MissPippin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:22

ik was 4e in hms en disq in reining, maar was eigen schuld, ben wel erg tevreden met score van reining. was pas 2e wedstrijd en meteen op 1 hand, dus ben tevreden

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:56

Ik vond het een hele leuke dag!
Ik vond het alleen erg jammer dat zowel in de beg trail als in de beg horsemanship om de linkergalop werd gevraag in het proefje Schijnheilig, aangezien Sher er de laatste tijd van overtuigd is dat ze geen linkergalop kan Clown
In de horsemanship sprong ze dan ook verkeerd aan, in de trail sprong ze wel in de goede galop aan, waardoor ik zo blij was dat ze goed aansprong dat ik vergat te sturen en alle balkjes omver liep Bloos Haha!
Maar goed, we waren toch nog 2e in de trail en 6e in de horsemanship dus dat is wel netjes!!

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 20:33

ik ben ook weer terug, ben redelijk tevreden, ik heb met inrijden met een ander bit gereden dan in de wedstrijdbak en dat had Dana wel in de gaten dus trok me de teugels uit de handen en kreeg haar niet meer achteruit bij het oefenen voor de reining, maargoed, de trail was ik wel heel erg tevreden over, ik maakte een stomme fout bij het hek (Dana misschien ook een beetje Ach gut Clown ) maar verder het pacours foutloos gereden, en bij reining werd ik geplaatst vijfde en dat had ik echt niet verwacht, ze stopte goed maar ze sprong 2 keer verkeerd aan in galop.
we gaan nu maar oefenen met op 1 hand rijden Sigaar
vind het een leuke locatie, En heb een hele leuke dag gehad!!!!
heb net de video bekeken die karin gemaakt had van Panja en mij Ja

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 20:50

en heeft een van jullie tussen 10 en half 12 gereden??? want toen was ik er...heb van paar een foto geschoten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 22:25

Ik heb alleen de reining gezien, kwam halverwege de amateur binnen. Gave proeven gezien van Evelien Geerlof op Hesa Triangle Chex in de reining All Ages (die ze verdiend won), en HC Mr Dun Jac in de Jackpot reining met een score van 72 punten!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 08:55

wij hebben ook een fijne dag gehad.
petje af voor de organisatie.
geen gejaag, goed verstaanbare omroep OK dan! , mooie prijzen.

met de trail was solanos een beetje druk. toen ik door de L moest , zag hij boven de 'BUD' reclame uit steeds hoedjes opveren van de losrijdende ruiters aan de andere kant Clown

pleasure was hij ook nog wel een beetje druk, maar ik was wel tevreden.
en met de horsemanship waren we 1e

Shiner was de weg even kwijt bij de horsemanship. zomaar opeens zijwaarts bij een pion Verward

bij de open reining was Shiner bij het naar de X toe strappen een beetje druk. al die mensen en dat lekkere eten achter zijn rug Haha!
dus de start ging niet lekker.
maar Roel is gewoon nog een keer begonnen Clown en toen ging het wel goed.
helaas zeg de Jury het Haha!

over de proef van de jackpot reining waren we heel tevreden. Shiner liep erg lekker .
net geen prijsje , een halve punt te kort.

VincentS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 09:16

Allereerst mijn complimenten voor de organisatie van deze show. Alles verliep vlot en in mijn geval vlekkeloos.Geen super lange wachttijden maar wel veel duidelijkheid.

De show begon voor ons met de trail. Leuk parcours ( wat zien die er toch altijd ondoorgrondelijk uit op papier met al die kriskras lijntjes e.d.) Ging ook erg lekker heelaas wilde ik te krap bij de balken wenden en nam ik met het achterbeen een balk mee. Bij het bruggetje ging het mis 3x een weigering (uiteindelijk gingen wij er wel overheen) dat maak je niet meer goed. Het resultaat was toch nog een 5e plaats.

Daarna de pleasure. Het begin voelde veel belovend totdat mijn "koetje" op de korte zijde de leeuwen ontdekte die daar op de loer lagen om ons te verorberen. Ze twijfelde geen moment om mij te redden en sprong daar opzij en rende weg.
Jammer genoeg erkende de jury deze heldendaad niet en zijn wij hier niet geplaatst.

De jackpot pleasure ging stukken beter. Meer ontspanning (vooral bij mij) en een fijne constante gangen hier hebben we een 2e plaats behaald met een geldprijs van € 100,=

Als laatste zijn we in de horsemanship gestart. En we gingen erg lekker ik vond alleen de wending in de galop zo krap moest erg krampachtig sturen om maar voor die pion te blijven. Terug in de line up hoor ik dat het er goed uitzag maar wel jammer van die ene pion...... bleek dat ik eromheen had gemoeten.
Ze zeggen een ezel.......... De vorige wedstrijd heb ik ook al aan de verkeerde kant van de pion gestuurd. Puntje van aandacht dus voor de volgende keer.
Ondanks deze fout toch een 6e plaats.

Al met al een leuke dag en de volgende keer zijn we weer in Middenmeer

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 09:47

Aangezien wij pas om 12 uur weer in huis waren, met nog een ingepakte auto en alleen even snel de paarden op stal gezet te hebben, ben ik eerst maar mijn bed in gedoken.

Nu weer helemaal fris zal ik een verslagje typen.

Onze complimenten voor de organisatie en dan met name voor de speaker, duidelijk en goed verstaanbaar. OK dan!

Amateur pleasure, alweer een stukje beter als de vorige keer, maar nog niet op de top van haar kunnen. De veer was wel weer terug, maar ze wou er nog niet lekker in zakken. Mijn zusje weet in elk geval waar ze de komende tijd aan kan werken en heeft niet te maken gehad met een schreeuwend geval. Dus daar waren ze vandaag niet aan te herkennen. Knipoog
Ze werd hier als 3de geplaatst.

Open pleasure, waar blijft de lol in het rijden? Dit wordt ook het volgende oefen moment, glimlachend op je paard zitten, ookal ben je nog zo serieus bezig. Ze is van plan om dit met nep jury's tijdens de training te gaan oefenen. Ik ben benieuwd of we de volgende keer een verbetering in dat opzicht zullen zien. Voor de rest geldt eigenlijk hetzelfde als in amateur pleasure.
Ze werd hier als 2de geplaatst.

Amateur horsemanship, hier deden wij allebei aan mee. Voor mij geldt, laat ik deze proef maar heel snel vergeten, vooral het railwork ging wel heeeeeeeel erg hard.
Lu lu daarentegen ging super, voor de 2de keer weer horsemanship starten en ze konden zo waar hun proef helemaal uitrijden. De volgende keer zal uit wijzen of het een toevals treffer was of meer dan dat. Ze zijn in elk geval op weg naar een allround combinatie.
Ze werd hier als 3de geplaatst.

Met deze resultaten werden zij bij de amateurs reserve champion.

Over de reining kan ik ik vrij kort zijn. De training voor Lu lu is uitermate goed gelukt. Ze was tijdens de spins, vreselijk aan het klieren, maar daarna kon ik behoorlijk goed de proef uit rijden. Ze was alleen te moe om te wisselen dus hebben we eenvoudige wissels gereden.
Met azhari ging de eerste proef slordig en over de tweede proef was ik behoorlijk tevreden, behalve over mijn spins.
Mijn resultaten met Azhari in de reining waren 4de bij de amateurs en 5de bij de open.

Ik zou een verslagje schrijven, maar ik geloof dat het een verslag geworden is. Sorry Bloos

JJocosas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 11:44

Ook wij zijn weer terug en hebben een zeer leuke ochtend gehad, voor diegene die foto's heeft gemaakt 'smorgens bij de beginners .
Wij waren daar degehele ochtend Cool .En blijven altijd benieuwd naar leuke foto's van ons en onze paarden.
Het was weer een echte wedstrijd op MIddenmeer,zeer goed lopende wedstrijd tijden alles loopt altijd zo vlekkenloos ,complimenten voor de org. daar!!!!! Pling Haha!
Nu even de uitslag zeker niet geheel onbelangrijk ik werd vierde in de plessure en helaas out off pattern met de hms.
Yvonne met fabanco ( het was hun twede wedstrijd samen ) gingen ook netjes en het plaatje bleef heel relaxed en dat voor een vier jarige arabier netjes hoor,IK WAS HEEL TROTS OP MIJN DOCHTER EN HAAR PAARD EN ZEER GELUKKIG MET MIJN EIGEN UITSLAG ,WERELD PAARDJE WORDT HET. Bloos Bloos
En tot de volgende wedstrijd maar weer,doei

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 17:41

reddytobias schreef:
en heeft een van jullie tussen 10 en half 12 gereden??? want toen was ik er...heb van paar een foto geschoten

ja ja ikke!! hihi. volgens mij stond je ook ff te oefenen met foto's op mijn paard. ik heb startnr. 368. dus als je foto's hebt?

turbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 18:03

hoi, hoi,

iemand enig idee wie er in de open klasse allround champion en reserve waren?
en wie de fotograaf was die in de wedstrijdring foto's maakte?

bvd

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 18:10

oh ja dat wil ik ook nog wel ff weten wie die fotograaf was en waar de Cheese! te vinden zijn.

in de beginners trail was ik 1e en in de hms was ik 3e.
alleen de reining ging niet, maar fique was ook heel erg Dromen gister.

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 18:23

In de open was Peggy de Kraa allround en Iris van Kollum (naam ben ik niet zeker van, maar iets in die trant heb het boekje niet bij de hand) reserve champion. Gefeliciteerd nog beide

En de fotograaf was jos, van josfoto op bokt.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 18:32

Jos is normaal gesproken wel aardig vlug Haha!

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 18:48

staan die foto's al op een site?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 18:56

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 19:20

josfoto zal hier wel berichtje plaatsen als hij de foto's online heeft!!

Fique: ehhh wat had je aan, hoe zag je paard eruit, heb heel weinig foto's hoor... volgende x kom ik misschien wel meer foto's maken. ik moet het allemaal nog een beetje leren, zeker Indoor. ik fotografeer veel liever buiten

maa rik ga er vanuit dat Jos weer van die top foto's heeft gemaakt van jullie!

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 20:22

Ook ik heb een hele leuke dag gehad! Alle mensen van de organisatie bedankt!

Appie en ik hebben vooral heel veel geleerd! In de inrijbak liep hij heel lekker, maar toen we bij de amateur pleasure als eerste de wedstrijdarena in mochten was hij erg onder de indruk van de tribune, de hamburgerbakplaat Vork (sist heus heel eng), het publiek, de budweiserbanners, enz, enz Haha! Maar goed, we mochten wel naar de finaleronde, maar waren niet geplaatst. Open pleasure ook niet, bleef gespannen en dan gaat ie veel te hard, sorry voor mensen die daar eventueel last van hebben gehad! (voor de meisjes aan de kant: hij is echt WEL een appaloosa, jullie trokken de verkeerde conclusie Clown )

Amateur en open horsemanship bleef gespannen (hoezo stoppen uit galop als de andere paarden vlak voor me staan!), maar was uiteindelijk wel als vijfde geplaatst in de open. In elk geval was ik wel tevreden (heb even zitten rekenen, dit was zijn vijfde wedstrijd ooit en vanwege mijn zwangerschap was de laatste vorige zomer) en we hebben weer een hoop om op te oefenen.

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 20:43

iedereen gefeliciteerd met de prijzen Ja

heb een mooie afsluiting met Face gemaakt
2 de in de amateur reining.
hij wou eerste helemaal niet stoppen en na een goeie tip
ging het beter wel niet zoals ik gewend ben maar hij stond iedergeval stil *LOL*
vandaag is hij naar zijn nieuwe huis gegaan.
hij ging meteen grazen en keek niet meer op of om dus die mist mij niet Haha!

vond het hele leuke prijzen Ja

en volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn maar dan met quinchy en natuurlijk niet te vergeten de pilletjes Knipoog Tong uitsteken

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 21:08

reddytobias schreef:
josfoto zal hier wel berichtje plaatsen als hij de foto's online heeft!!

Fique: ehhh wat had je aan, hoe zag je paard eruit, heb heel weinig foto's hoor...

ik had een blauw overhemd en een witte hoed. mijn paard is een kwpner (koffievos met een kolletje en 2 witte voetjes achter). als jij het was stond je bij de inrijbak foto's van haar hoofd te maken.