[WN] live verslag Jr. Reining Worldshow vanuit de USA

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:39

Vera en Marieke, fijn om te lezen dat jullie veilig maar compleet zwevend van de jetlag én de geweldige ervaring terug zijn.........
Ik kijk met extreem veel belangstelling uit naar je fotoreportage. Geweldig lijkt me dat..............dus dit is een evenement waar een westernliefhebber voor moet gaan sparen?? Ga ik vandaag al mee beginnen.................en kies dan wel voor de Paint- uitvoering, Lachen

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:48

FlyingHigh schreef:
beginnen.................en kies dan wel voor de Paint- uitvoering, Lachen

Cool !!
Mag ik mee Knipoog ?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:50

Mac schreef:
8-) !!
Mag ik mee Knipoog ?

En ik? Ik ben dit jaar maar 1 dag geweest (sja, je komt er om te rijden en niet om op de tribune te hangen, je hele verblijf Tong uitsteken)...maar wil er volgende keer wel meer van zien Haha!

Maar eeh, spinner...wat is er met Rieky Young?

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:52

XoNo schreef:
Maar eeh, spinner...wat is er met Rieky Young?

Is zij ook afgereisd dan??

XoNo: 1 dag is beter dan geen dag Tong uitsteken ! Ik wil dat ook wel eens van dichtbij meemaken!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:57

Het is ernstig gaaf hoor Shoppen valt tegen. Er was één hele grote hal vol met winkeltjes, maar goedkoop? Wat wel gaaf is, is dat de APHA een groot deel van die hal tot haar beschikking heeft en je op computers uitslagen kan bekijken en toegang hebt tot aphaonline.com Lachen Vond ik wel grappig. Ook allerlei APHA merchandise te koop natuurlijk Knipoog Ikzelf heb er een kalender gekocht (en die van dit jaar gratis erbij gekregen, omdat we uit Nederland kwamen Tong uitsteken) en een thermosbeker Cool

Ik ben de laatste dag geweest als ik het me goed herinner. Ik heb de amateur reining gezien, de bridleless pleasure (erg indrukwekkend!) en de junior pleasure. Ook wat teampenning en één of ander nieuw onderdeel waarbij je ballonnetjes kapot moest schieten. Ook de freestyle reining gezien (gaaaaf!!! Haha!)

En ja, dat vroeg ik me ook af Mac...is Rieky daar ook gestart oid?

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 16:16

Citaat:
Is zij ook afgereisd dan??
volgens mij wel......

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 17:12

spinner schreef:
he mensen heel leuk dat ruben v dorp het goed gedaan heb maar..................rieky young??????? *LOL*
Ik geloof dat de Cri wedstrijd pas in de periode van 24 november-4 december verreden wordt in Oklahoma City bij de 2004 NRHA Futurity & Championship Show. Hier staat tenminste onderaan de NRHA site: Also offering World Reining Masters FEI-CRI-A, Pattern 5 Dus ik verwacht dat Rieky daar in deel neemt.

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 21:03

Ik ben vanuit Amsterdam doorgevlogen naar Tenerife en veilig aangekomen, wel een wereldreis zo Gaaaap
Even geen verslag anders dan dat het ongelofelijk gezellig was en ik in geen tijden meer zo heb gelachen als dat Vera en ik hebben gedaan.
De World Show heeft veel met ons gedaan, zowel positief als negatief, maar daar starten we wel een ander Topic over Knipoog

Wat een fijn paard hebben jullie Pim. OK dan!
Jammer dat de finale niet helemaal ging zoals gehoopt, maar toch gefeliciteerd met het behalen van de 13de plek!

Willeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 21:08

Jep Rieky start inderdaad op de FEI World Reining Masters

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 21:20