Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

yvvv schreef:Haha, wanneer komt de Rhodesian ridgeback in??
Als het zo gaat, wil ik natuurlijk ook bij de tijd zijn

jeddah schreef:hey we can shake hands!!Hmm, daar heb ik een Rottweiler voor! Maar niet "In" dus???
.
, daar kom ik maar bar weinig mensen mee tegen, en dan al helemaal geen paardenmensen laat staan Western mensen!
, dus blijf ik wel "wat" in, en is in elk geval het IQ hier in huis wat opgeschroeft, want zo slim is mijn Rottie ook niet altijd
! Spikers schreef:Goh zijn Boxers in dat wist ik helemaal niet want we hebben al jaren Boxers jammer straks loopt iedereen ermee.
neem ik liever niet mee naar wedstrijden.
) 
XoNo schreef:Dat is wel een heel pijnlijke opmerking SMTegenwoordig zijn er steeds meer westernruiters met een JR. Ik heb er zelf ook één
Voor mij geen JR!
. jeddah schreef:Okee dan!! Venya mag erbij horen! Maar nu heb ik ook een Poedel, daar kom ik maar bar weinig mensen mee tegen, en dan al helemaal geen paardenmensen laat staan Western mensen!
Durfde je dat hier maar zo openbaar te maken?! Wel dapper hoor!! Een poedel, whahahaha!!
Maar ondertussen vind ik Ginny wel de leukste van het stel!
Wel lachen! Ze zeggen wel eens dat je op je hond gaat lijken en dat er bij bepaalde type's mensen bepaalde honden horen. Een poedel is ideaal omdat die niet verharen. Ik heb een friese stabij, een ruwharige blinde jack russel
en 2 maine coons ( Amerikaanse boskatten) . Dus héél veel haar in huis. Draag regelmatig parels in mijn oren. Ook nog 2 Quarters en 2 kinderen. ( die verharen niet). Waar zou ik bij moeten horen?