[WN] Wanneer is iemand trainer ?? / Kosten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 18:34

Ik prijs me gelukkig met een trainer die aan huis komt. Ik heb jarenlang geen keus gehad daarin. Ik had geen trailer en als ik wel een trailer zou willen hebben dan had ik nu geen huwelijk meer gehad.

Nog los van het al dan niet hebben van een trailer speelt de factor tijd. Ik werk formeel 40 uur per week, heb een baan met zeer wisselende werktijden en het aantal uren beperkt zich ook meestal niet tot 40. Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen om mijn trainer op een uur rijafstand te hebben. Een keer op pad voor een clinic oke, maar wekelijks... Nee. Ik weet 1 ding zeker: als ik op pad zou hebben gemoeten om westernles te krijgen, dan was er nu 1 westernruiter minder in Nederland geweest. Ik denk dat dit overigens ook geld voor bijvoorbeeld Jip. Gewoon simpel omdat we geen trailer hadden. En het geld om de auto die ervoor hoort eveneens niet hadden.

Over trainertarieven wil ik kort zijn: 50 euro (ex. reiskosten) wens ik er niet wekelijks aan uit te geven. Mijn paardenhobby doet sowieso al een onevenredig groot beroep op de huishoudpot. Hoger lesgeld zou bekenen dat Ben zou moeten ophouden mijn zijn hobby's. En dat lijkt me niet in de haak.