Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Meeuuh-euh-euh-ughe-ughe

Dus als je zin en tijd hebt.....

Anya schreef:Ik zou de 'eigen paard regel/leasecontract regel' zo aanpassen dat een gewone ruiter (amateur of beginner) die bijvoorbeeld bijrijder is niet open hoeft te starten met dat paard.
. jeddah schreef:Anya schreef:Ik zal zelf beginnen:
Ik zou de 'eigen paard regel/leasecontract regel' zo aanpassen dat een gewone ruiter (amateur of beginner) die bijvoorbeeld bijrijder is niet open hoeft te starten met dat paard.
Ook zou ik Cassidy's regel over de maximale aantal deelnemers meteen weer schrappen. Persoonlijk vind ik dat juist 1 van de mooie dingen in de Western Sport! Als je last minute wil starten, dan kan dat!! Geen wachtlijsten en pietje precies gedoe zoals bij de dressuur sport.
Natuurlijk is het altijd handig richt tijden te hebben, maar vaak is het juist alleen gezellig als het wat uitloopt en na wat wedstrijden kan je op een gegeven moment heel goed zelf een beetje bepalen hoe lang alles gaat duren.
jeddah schreef:Als je er toch een dag voor uit moet trekken, dan maakt het toch ook niet zoveel uit als het wat uitloopt??
laukjefreak schreef:dan zou ik: zorgen dat je in de amateur ook met een paard van een ander mag starten want ik heb nu eenmaal niet de luxe van een eigenpaard en ik kan hier door alleen in de beginners rijden (vind ik best jammer) want met max en laukje wil ik best wel verder komen en nu slaat het er dus op dat ik heel lang in de beginners moet blijven rijden dus niet mijn best moet doen.