Lusitana schreef:Wat is HET DOEL wat de WRAN voor ogen heeft. Hoe WILLEN ze dat het eruit gaat zien en wat DOEN ze daaraan?
Ik denk dat je daarvoor ff bij de wran aan moet kloppen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lusitana"]
die chaos was niet bedoeld in specifiek d ewesternsport, maar in het algemeen. Als je niet weet wat je wilt, creeer je chaos (in alle aspecten)
Wat is HET DOEL wat de WRAN voor ogen heeft. Hoe WILLEN ze dat het eruit gaat zien en wat DOEN ze daaraan?
[/quote]
Nou als het niet duidelijk voor jou is, waar De Heer JanT over schrijft, zal ik het nog maar een keer nalezen.
[quote="Lusitana"]
Verder begint me iets te dagen... wat voor een paarden hebben de heren/dames juryleden?
en is het wat om de kampioenschappen te scheiden in Amerikaans en de rest .
[/quote]
?
[quote="Lusitana"]
Ik studeer Psychologie. Dan is dat er maar uit. Dan weten jullie waarom ik met dit soort dingen kom. Laat dat beetje werk wat ik doe voor wat voor blad dan ook er even uit.
[/quote]
Hiervoor hoef je geen psychologie gestudeerd te hebben, het is meer gewoon logica.
[quote="Lusitana schreef:en is het nu ikke tegen de QPA ers ? Geen wonder dat de rest hun mond dichthoudt, ik snap nu waarom ze niet durven. De eerste pagina´s waren leerzaam, maar het wordt nu weer donker.
Trouwens bedankt voor de pb´tjes, fanclub...
Lusitana schreef:Mijn profiel is onvolledig. Zoals alle andere.
Ik denk dat je profiel voor 99% gelogen is![]()
Ik lees en leer. Jullie zien de pbtjes niet die ik krijg. Daar leer ik ook van.
Ja je zult veel leren van PB's geschreven door mensen die zich niet openbaar mengen in de discussie![]()
Ja, ik ben een lastig wicht, maar het blijkt dat er toch behoefte is om er over te praten.
Nee hoor je bent niet lastigIk noem dat anders
![]()
Op de website van de WRAN is het doel van de oprichting inderdaad omschreven, maar ik bedoel met wat is het doel wat ze uiteindelijk willen bereiken?
Met jouw rijke fantasie moet je de wran toch kunnen vertellen wat hun doel zou moeten zijn![]()
Lusitana schreef:Ja, ik weet dat de WRAN er zich mee bemoeid, maar ik bedoel gewoon een dialoog dus een op een..
en het feit dat ik in Portugal zit is eerder een voordeel dan nadeel in de discussies. ik heb geen persoonlijke belangen.
Anya schreef:Jij bent darentegen geen lid van de Wran, rijdt geen western, woont in Portugal en studeert psychologie. Dat is een mooie studie, maar die geeft je nogmaals niet het recht met een riedel vooroordelen onder de arm een vereniging even van chaos te beschuldigen en de niet-qpa-eigenaren te benoemen als mensen die niet durven. Ik dacht dat jij vanuit je studie psychologie toch minstens een college observatie en concluderen moet hebben gehad (dat zit in de propadeuse). En dan zul je je ongetwijfeld nog wel herinneren dat wat jij doet "jumping to conclusions" wordt genoemd. .
Lusitana schreef:ik zie toch gewoon hoe deze discussies keer op keer lopen? en de WRAN is er dus zelf ook wel uit dat er iets moet gebeuren. nou, dan ben ik hierbij weg. DOOOOOOEI! onee, nog eentje: nee die laat ik voor me. ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Lusitana schreef:en de wat de toekomst betreft . Om je over te geven aan het lot (de tijd zal het leren) is geen goede actie om misttanden van nu proberen op te lossen. als je niet weet wat je het liefst in d etoekomst wilt zien, waar ben je dan NU mee bezig? zo houd je chaos in stand...
maar moet niet ten koste gaan van andere of alleen maar zijn om het vuurtje op te stoken.