[WN] Commercieel???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:11

Afbeelding

Hiermee laat je iets aan het Mod-team weten wat volgens jouw aandacht nodig heeft, of om een vraag te stellen.

Er zal ergens op FZ zeker een onderwerp over te vinden zijn.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:14

Kun je zien hoe vaak ik dat gebruik.......hahahahaha!!!!

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:16

vera schreef:
Wat is een TEM Blond
Dat is een kop die toegang geeft om de Topic Elimineer Modi in te schakelen geloof ik. Haha!

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:23

GoedVetMan schreef:
Dat is een kop die toegang geeft om de Topic Elimineer Modi in te schakelen geloof ik. Haha!

NEE !!! daar gebruik je de rode knop van Romkabouter toch voor? Blond
Of heb ik het mis?

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:36

He bah wat kinderachtig is dit weer allemaal!!

Begrijp me goed, ik ben het ook niet altijd eens met SugarMiss en/of Anya, maar stuur altijd netjes een PBtje en heb, tot nu toe, altijd een reaktie gekregen die erg uitgebreid was OK dan!

Ik geef het ze te doen, de tijd die ze erin steken en de moeite om ieder topic door te spitten. Ik vind het daarom reuze flauw de reakties te lezen.

Zonder SugarMiss en Anya zou het hier op Western een zooitje worden, dat weet ik zeker. Nogmaals, ik verhemel ze niet, ook ik zit wel eens met kromme tenen achter mijn scherm. Maar speel het niet op deze manier uit, dat vind ik eerlijk gezegd nogal laf. Bloos

Een gebied is grijs omdat er geen grens is van zwart of wit, maar je kan zeggen wat je wilt, er wordt door beide dames wel over nagedacht!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 15:20

Ods schreef:
He bah wat kinderachtig is dit weer allemaal!!

Begrijp me goed, ik ben het ook niet altijd eens met SugarMiss en/of Anya, maar stuur altijd netjes een PBtje en heb, tot nu toe, altijd een reaktie gekregen die erg uitgebreid was OK dan!

Jij misschien wel, ik niet!

En heus weet ik wel dat het zonder de mods een zooi zou zijn hier, maar
dan moeten ze wel iedereen gelijk behandelen...

Maar krijg ik nog antwoord of blijft er overheen gepraat worden?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 15:25

Ik heb je zeker twee uur geleden geantwoord in de TEM maar bij deze nog een keer.
Het feit dat een topic voor de zoveelste keer voorbij komt is niet per definitie een reden een topic te sluiten. Zonder herhaling geen bokt. Immers 80% van de topics is al eens ooit voorbij gekomen.

Met betrekking tot je TEM (en ik heb er maar 1 kunnen vinden) hetvolgende. Er was op de TEM gedrukt, maar er stond geen toelichting bij. Nu gebeurt het wel vaker dat bokkers op het uitroeptekentje klikken terwijl dat niet de bedoeling is. Ik heb jouw TEM dan ook zo opgevat.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 15:30

Anya schreef:
Ik heb je zeker twee uur geleden geantwoord in de TEM maar bij deze nog een keer.
Per pb ofzo dan??

Met betrekking tot je TEM (en ik heb er maar 1 kunnen vinden) hetvolgende. Er was op de TEM gedrukt, maar er stond geen toelichting bij. Nu gebeurt het wel vaker dat bokkers op het uitroeptekentje klikken terwijl dat niet de bedoeling is. Ik heb jouw TEM dan ook zo opgevat.

oh okee, dan is het een foutje van mij! Volgende keer als ik iets gezien
heb, whatever het dan ook mag zijn, zal ik iets er bijzetten.
Bedankt voor de reactie!

Edit: Laat maar, heb et al gevonden!!
Wist niet dat dat bestond!! Schijnheilig

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 15:41

Oke Knipoog

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:19

Terrorriseer Een Moddie

martina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 11:06

Mijn eigen ervaring....
2x een clinic opgegeven.
1 keer heb ik het topic dubbel geplaatst, dus op 2 forums (was een clinic combi NH en Western) mijn fout, maar is dan zonder afspraak met mij verwijdert op western,
een keer clinic opgenomen in de agenda maar daar na verwijderd als topic.
Geen idee waroom Verward

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 11:09

Ik ook niet Martina. Ik kan mij het betreffende topic niet herinneren. Maar er zijn veel moddies die het topic verwijderd kunnen hebben. Dat is dus moeilijk na te gaan.

Er zijn twee opties... De clinic NH/western die dubbel geplaatst is zal zijn verwijderd omdat hij nog wel bij het andere forum stond. Dan wordt een keuze gemaakt.

Het tweede topic: ook weer geen idee. Dan zou ik het topic moeten zien. Het kan zijn dat het in de periode viel dat clinics ook niet op het westernforum mochten staan (die regels is later voor WN aangepast).

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 11:14

Ik snap werkelijk niet waar jullie het over hebben. Het lijkt wel of we ineens allemaal Calimero heten.

Van mij zijn ook wel eens topics op slot gegaan, altijd met toelichting en eerlijk gezegd heb ik dat nooit erg gevonden.

Ik heb ook een bedrijfje, en ik moet zeggen dat bokt een heeeeel best medium is om te netwerken.

Ik heb niks met western te maken dus IK moet me wel aan allerlei regeltjes houden Haha! Haha! (voelt Calimero groeien in zich)

jullie moeten gewoon handiger worden in de formulering, zie de link in mijn onderschrift Haha! Haha! Haha!

martina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 11:19

Anya"]
Er zijn twee opties... De clinic NH/western die dubbel geplaatst is zal zijn verwijderd omdat hij nog wel bij het andere forum stond. Dan wordt een keuze gemaakt.
[/quote]
zou ik gaag worden gevraagt op welk forum het wordt verwijdert.

[quote="Anya schreef:
Het tweede topic: ook weer geen idee. Dan zou ik het topic moeten zien. Het kan zijn dat het in de periode viel dat clinics ook niet op het westernforum mochten staan (die regels is later voor WN aangepast).

was dit jaar een reining clinic

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 11:23

Op 1: nogmaals kan ik niet op antwoorden. Ik stuur over het geheel genomen een PB met redenen als ik iets verwijder. Of ik zet het in het topic.

op 2.
weet je de datum nog?
ik wil het best nazoeken als dat nog lukt, maar over het geheel genomen is het handiger om op het moment dat een mod een actie onderneemt even een vraag te stellen aan de betreffende mod of als je dat niet weet in het algemeen (bijvoorbeeld door op TEM te drukken).