Hiermee laat je iets aan het Mod-team weten wat volgens jouw aandacht nodig heeft, of om een vraag te stellen.
Er zal ergens op FZ zeker een onderwerp over te vinden zijn.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ods schreef:He bah wat kinderachtig is dit weer allemaal!!
Begrijp me goed, ik ben het ook niet altijd eens met SugarMiss en/of Anya, maar stuur altijd netjes een PBtje en heb, tot nu toe, altijd een reaktie gekregen die erg uitgebreid was![]()
Anya schreef:Ik heb je zeker twee uur geleden geantwoord in de TEM maar bij deze nog een keer.
Per pb ofzo dan??
Met betrekking tot je TEM (en ik heb er maar 1 kunnen vinden) hetvolgende. Er was op de TEM gedrukt, maar er stond geen toelichting bij. Nu gebeurt het wel vaker dat bokkers op het uitroeptekentje klikken terwijl dat niet de bedoeling is. Ik heb jouw TEM dan ook zo opgevat.
Anya"]
Er zijn twee opties... De clinic NH/western die dubbel geplaatst is zal zijn verwijderd omdat hij nog wel bij het andere forum stond. Dan wordt een keuze gemaakt.
[/quote]
zou ik gaag worden gevraagt op welk forum het wordt verwijdert.
[quote="Anya schreef:Het tweede topic: ook weer geen idee. Dan zou ik het topic moeten zien. Het kan zijn dat het in de periode viel dat clinics ook niet op het westernforum mochten staan (die regels is later voor WN aangepast).