[WN] dollar zakt naar dieptepunt t.o.v. euro

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 13:46

LindavanVugt schreef:
dan zal ik eens mijn AQHA lidmaatschap gaan verlengen Haha!
Verlenging van het lidmaatschap van de AQHA gaan na 1 januari 2005 $5 duurder worden.
Dus wie nog verlengen moet, doet dat het beste voor die tijd.

slootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 13:47

Ik wil ook wel maar ik durf niet Blond .
Ik zag wel een leuk halster en een puik boek *LOL* .
Mac geef jij ook een privé cursus Ebay shoppen?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 13:49

Ebay shoppen kun je heel makkelijk zelf leren. Is geen cursus voor nodig Haha!

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 13:59

Ik zat al een hele tijd op de Nederlandse Ebay en dat snap ik wel maar om zomaar in Amerika te kopen vind ik een beetje eng.
Ik heb inmiddels wel het Pay Pal aangevraagd maar snap daar nog geen flikker van.
Moet je nu geld overmaken van je bankrekening of creditcard naar je Pay Pal account en hoe doe je dit?
Een introavond hoe leer ik Pay Pallen en Ebayen in de USA zou wel wat wezen ha ha ha.
Ik heb ook al een paar leuke dingen gezien.
Wat ben ik toch een donker dom blondje.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:05

Ebay shoppen is idd erg makkelijk ... iets té makkelijk soms Scheve mond .
Slootje: ik kan je privéles geven als je wil Knipoog . Ben je wel daarna blut Cool . Is dat erg??
Moet trouwens eerst uitvogelen hoe ik mijn PayPal weer activeer. Ik had al een tijdje niet geshopt en toen was-ier ineens suspended. Niet handig, want ik gebruik die account ook voor andere internationale betalingen ...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:08

DJQuarter"]
[quote="Sugarmiss schreef:
Maar ik bedoel is dit goed? En hoe kan ik nu geld van mijn rekening erop zetten als mijn rekeningnummer niet is gevraagd?
[/quote]
Via dit nummer kun je geld op je Paypal rekening storten:
Citaat:
Transfer funds to the following account:
Name on Account: PayPal International Ltd
PayPal's Account Number: 266566472
Bank: Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands

Bij het paypal-overzicht : add funds vind je die info inkl. het nummer wat je bij betaling moet vermelden.

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:12

ow okee... ik snap er dus geen snars van. Ik denk dat ik maar gewoon een rabocard ga aanschaffen...

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:14

Mijn PayPal is idd direct gelinkt aan mijn credit card (Mastercard). Wordt overal erkend, dus ook voor PayPal.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:16

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:17

Ik gebruik beide. Voor de aankopen van mensen die geen creditcard payment accepteren maak ik geld over naar bovenstaand adres.
Activeren van een suspended account kan alleen wat problemen geven Mac...denk dat je een brief en een copie van je paspoort op moet sturen voordat ze dat weer vrij zetten.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:17

DJQuarter schreef:
ow okee... ik snap er dus geen snars van. Ik denk dat ik maar gewoon een rabocard ga aanschaffen...

Wat precies snap je niet? Je hebt een account aangemaakt bij Paypal. Bij dit account hoort ook een speciale rekening. Aan die rekening link je eventueel een creditcard (die jij aan Paypal moet opgeven, dus die krijg je niet van hen maar moet je voor die tijd al hebben), maar je kunt ook gewoon van je Postbankrekening of Bankrekening geld storten op je Paypal rekening. Van daaruit kun je geld sturen naar iedereen die een e-mail adres heeft en lid is van Paypal.
Als je geld van anderen ontvangt kun je dat ook van je Paypal bankrekening terugstorten op je gewone Postbank of Bankrekening. Het fijne is dat je met een eenvoudige handeling betalingen kunt doen, waar je voor die tijd voor naar de bank moest, of contant geld moest opsturen.
Paypal is echt ideaal!
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 27-10-04 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

sil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:19

haha begrijp je verwarring dj voel me net zo!
heb intussen goede instructie gekregen van sugarmiss en heb mijn bod kunnen veranderen en nu heb ik het juiste getal ingetypt en intussen contact met d evrkoper gehad en die verzend wel naar nederland al stond er in de advertentie van niet.
Moet wel 6 dollar meer betalen maar ach....
heb nu een bod gezet en nu maar afwachten of ik de hoogste blijf.
Ben gewoon benieuwd hoe het werkt en wat ik dan uiteindelijk ontvang voor zeg maar zo'n 50 euro.
Heb geboden op chaps die er goed uitzagen en de juiste maten heeft.
zal het vervolg hier wel plaatsen want dna kunnen we er met ze allen van leren, nouja vooral dj en ik dan!!haha
Misschien is het leuk als sugarmiss het wil om er een sticky van te maken van hoe je op ebay dingen bekijkt en koopt en hoe het werkt???!!! gewoon een losse flodder voor wie het wil doen en chaotikaas als mij willen helpen met dergelijke dingen??
de ontwikkelingen volgen en dj hou moet1!!!
groeten sil

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:21

En vergeet ook het borgbureau niet!! Zeker bij grotere aankopen maak ik er gebruik van omdat dan de koop 100 % veilig is. (nou ja, zeg nooit nooit natuurlijk )

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:22

@Sil: die fout met intikken van bedragen hebben we allemaal wel eens gemaakt. Je schrikt je een hartverlamming, maar je leert er wel van (o.a. om voorzichtig te zijn en niet te snel op OK te drukken Haha! )

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:23

@ Cassidy: effe PayPal gecheckt: er staat nu bij Status: Dutch-Verified . Dit klinkt goed ... of staat er bij jullie iets anders Verward ?
Ik kan het natuurlijk ook gewoon uitproberen Haha! ...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:25

Citaat:
[quote="sil" Afbeelding]Heb geboden op chaps die er goed uitzagen en de juiste maten heeft.l

Zien er goed uit Sil, voor dat geld vind je ze hier niet Haha!
Nu maar hopen dat ze niet te veel meer stijgen.
Laatst bijgewerkt door DubbelFun op 27-10-04 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:28

Mac schreef:
@ Cassidy: effe PayPal gecheckt: er staat nu bij Status: Dutch-Verified . Dit klinkt goed ... of staat er bij jullie iets anders Verward ?
Ik kan het natuurlijk ook gewoon uitproberen Haha! ...

Als er " verified" bij staat is het goed. En als je het wilt uitproberen kun je natuurlijk altijd geld naar mij overmaken Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:31

Cassidy schreef:
En als je het wilt uitproberen kun je natuurlijk altijd geld naar mij overmaken Haha!

Haha! Haha! !

Wat ik trouwens doe bij items die ik ECHT heel graag wil hebben is pas op het laatst gaan bieden. Dan moet je er dus wel tot het laatste moment bijblijven, maar het geeft wel een kick als het lukt! Enne .. ja, dan wordt het meestal nachtwerk, vanwege het tijdsverschil. Ik maak er echt een sport van: bak sterke koffie d'r bij, ochtendjas aan en bieden maar. Haha, erg he??

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:34

Ik ga gewoon voor het autobod (wat ik zo laat mogelijk opgeef) met het bedrag wat ik er maximaal voor kwijt wil.
Je legt het toch altijd af tegen sniperbiedingen Haha!

Ik zie het de volgende dag wel Lachen

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:38

Toen ik net verslaafd was wilde ik ook weleens 's nachts opstaan maar nu ik niet meer te redden ben slaap ik gewoon door en probeer ik het wel via autobod Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:39

Ik kom de laatste tijd idd te veel snipers tegen om daar mijn goede nachtrust voor op te offeren....En zo gaan er idd toch best wel wat dingen aan me voorbij (en dat is achteraf dan ook maar goed ook, want echt nodig heb je ze dan toch niet)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:40

En met zo'n vijver vol 'aanbiedingen' komt er ongetwijfeld wel weer wat anders.

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:41

Nu begin ik er iets van te begrijpen maar nu heb ik dus een account waar mijn eigen paypal rekening aan verbonden is? En naar die rekening moet ik geld overmaken? Maar waar kan ik zien wat mijn paypal rekening nummer is?

sil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:42

even een ander vraagje.. hoe zit het met die amerikaanse maten??
kwa boreken weet ik het wel maar ze hebben zulke mooie showkleding en begin nu al echt door te slaan!!
ik heb maat 40 van showkleding welke maat is??????

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:44

Uit mijn agenda:
Jurken/pakken/jassen
nl: 40 amerika: 12

blousen/truien
nl: 40 amerika: 32