Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Redneck schreef:Volgens mij heeft Vraeghoeve die foto alleen geplaatst om te laten zien dat met deze fjord western wordt gereden. Waarom dan meteen commentaar op het zadel? Beetje off-topic, of niet?![]()
Overigens heb ik verschillende fjorden (en haflingers) in de western gezien en dat gaat heel goed. Vooral doen dus!
Misna schreef:Ja hoor ik kan je best volgen, ik heb trouwens ook les van Alfons op een pension stalling in Teteringen. Alfons (fons voor intimi) is Ned. Kamp. bij de AQHA.
Ik heb inmiddels wel geleerd om als ik een nieuw iemand benader eerst maar eens te informeren hoe ze staan tegenover het gebruik van een niet QPA-paard...farichta schreef:Dus we mogen geen vragen stellen om er op voor/omzichtige wijze achter te komen of alles wel op de juiste wijze wordt gebruikt en de bokker in kwestie van welgemeend goed advies te voorzien?![]()
![]()
=^.,.^=
ik beloof je dat ik de goede laarzen aandoe
farichta schreef:Het is niet mijn bedoeling om naar te doen maar de back-cinch is er niet om het zadel op zijn plek te houden. Die is er om te voorkomen dat het zadel naar voren klapt (omhoog komt) bij onderdelen zoals cutting. Weet je zeker dat de back-cinch op de juiste manier gebruikt wordt?
=^.,.^=
De fjorden die ik heb gezien in de western doen het helemaal
hommel"]
als je ford een sliding maakt heb je geluikk een hap manen in ge mond!!! ik spreek uit ervarenheid ik heb bij mijn fjord gewoon de manebn er afgehaald![]()
[/quote]
En met je Quarter heb je daar geen last van?![]()
[quote="hommel schreef:mijn paard wisselt en ik verwissel elke dag mijn beugel![]()
voor in je mond
grappie moet kunnen toch????
ik heb ook een Quarterhorse van 1.70m en dat is 1 van play me a cowboy!!!