Ik heb wel interesse in het theorie gedeelte van "je clinic" Sonja. Ook als jullie naar Papenburg gaan wil ik wel meer carpoulen als het voor mij betaalbaar is.
Anoniem
Geplaatst: 23-10-04 10:18
De kosten zullen voor Papenburg of bij mij ongeveer gelijk zijn. Papenburg kost 100 Euro pp. Als het bij mij is, dan kan het zijn dat het iets wordt met de paarden erbij, omdat ik toch wel graag ook een actief rijgedeelte erbij wil hebben. En als ik zelf iets opzet, kan ik natuurlijk kijken of ik het ook zo op kan zetten als dat ik het zelf het liefst wil zien, niet? En dan krijg je natuurlijk nog de kosten voor stalling danwel vervoer van je paard erbij.
Mocht het iets bij mij worden, dan zal het een zeer beperkte groep deelnemers worden. Ik zat zelf te denken aan max 7 personen waarvan Anya en ik de eerste 2 al zijn. Dus dan zou er nog ruimte zijn voor 5 anderen. Als e.e.a. wat concreter wordt, zal ik degenen die daarvoor interesse hebben en die in de groep zouden passen benaderen voor eventuele deelname. Het zal in ieder geval niet iets worden wat op I-net gekwakt wordt en dan 'wie het eerste komt die het eerste maalt'. Ik weet nu wie er interesse in zouden hebben, en kan tegen die tijd dus die mensen benaderen om te zien of die interesse er dan nog is.
Wat mij betreft mag dit topic nu naar beneden zakken; slotje lijkt me overbodig. Voorlopig zal ik geen concreet nieuws hebben. E.e.a. zal ruim na het nieuwe jaar plaats gaan vinden. Tegen de tijd dat er concreet iets te melden valt, dan horen jullie dat weer van me.\
Bedankt voor jullie reacties en inbreng!
Sonja
joepy46
Geplaatst: 23-10-04 18:47
wie kent dennis? heb hem nooit meer op een wedstrijd gezien als het degeen is met die achternaam
Anoniem
Geplaatst: 24-10-04 07:39
Is toch niet echt een heel onbekende ruiter Ik 'ken' 'm wel ja. Hij heeft ook een eigen stal in de buurt van Amsterdam. Zijn vriendin zit hier ook, onder username Roos1. Als je heel specifieke vragen over of aan Dennis hebt, mag je dat misschien wel via haar PBbox doen.