[WN] Diggers nieuwe vriendin

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 23:52

Jaaaaaaaaaaaaaaa die bedoelde ik OK dan! Stond ook een Buckskin tussen Tong uitsteken

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 07:25

Die handelaar heeft "iets" met kleurtjes. Hij heeft heel veel leuke en apart gekleurde paardjes. Vera heeft alle foto's gemaakt en ik zal vragen of ze er nog meer heeft van de andere paardjes.
Er stond ook zo'n onwijs leuk veulentje.................. Lovers die had ik ook wel mee willen nemen.

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 08:08

huhhhhhhhh Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! ik dacht laat ik eens bij het voertoppic kijken.......zit er heel stiekum een heel ander verhaal in .........had ik anders mooi gemist......

Dus bij deze Nanouk en kidsGEFELICITEERD (en vera ,digger en kids natuurlijk ook)
Wat een leuke merrie.........en zo`n lief koppie...heel veel plezier met haar ...........

Groetjes Charita

en jaaaaaaaaa nog meer Cheese!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 08:36

Dit is wat er allemaal zo'n beetje bijliep. Welek bedoelen jullie?? Die donkere merrie met dat beetje wit?? Het veulen is van haar Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 08:59

Nanouk, gefeliciteerd met je nieuwe pony, ik hoop dat het een fijn rijpaard voor je wordt.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 09:01

Afbeelding
Vers van de pers; hedenmorgen in de paddock Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 09:03

Toch nog maar een lijntje er tussen Haha!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 09:06

Digger kan zijn hengstenmanieren maar niet vaarwel zeggen.....daardoor worden alle dames in zijn buurt spontaan hengstig....

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 09:08

Hij heeft inderdaad wel heel veel aantrekkingskracht op de merries.
(zonde he dat hij toch geruind is)

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 10:02

Wat leuk voor je Nanouk!! Echt super!! Ik hoop maar dat dit echt de merrie is waar je van gedroomd hebt, maar het ziet er nog wel zo naar uit, toch? Het lijkt me een enorm lief paard, ze heeft een hele lieve, rustige uitstraling. Veel plezier met haar Nanouk!! OK dan!

Afbeelding

Deeeeeze vind ik leuk!!! Is dat een WWK-er? Knipoog

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 10:20

Van harte gefeliciteerd!!! Ze is echt ontzettend leuk en ongetwijfeld zul er heel veel plezier van hebben. Hoe groot is ze ongeveer?

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 10:48

Oh, Nanouk, wat een wonderschone dame is het!!! Chique meissie hoor!!! Jeetje, ben je niet een beetje nieuwsgierig welk bloed er nou achter zit? Zijn papa en mama compleet NIET bekend???
De frame overo van de foto van Gera lijkt wel een Red Pebbles nakomeling.

Vera, was jij het nou die zei dat Digger zo 'mager' werd, Knipoog ???? Hij ziet er goddelijk uit............. OK dan! . De dame van Nanouk staat niet echt op haar charmants op de foto, hahahhhaa, bah!!! Vindt je het gek dat Digger zich niet in kan houden, Schijnheilig . Had ie nou nog maar ballen gehad, dekken op eigen bodem vindt ie geen enkel probleem, Bloos! !!!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 10:58

Mager?? Heb ik dat gezegd Haha! Bloos
Ik heb het gisteren even geanaliseerd met Jos; Zij vind hem zeker verbeterd na 3 weken Marstall en Roel zei hetzelfde.
Ik denk dat ik het meeste zie dat hij zijn hengstenuiterlijk rap aan het verliezen is. De nek en borst zijn gewoon minder fors geworden maar dat is een kwestie van trainen. OK dan!

?? is geheel onbekend waar het vandaan komt. Ik denk dat het iets met New Forest is (misschien een bonte NF, dat mag niet van het stamboek dus zijn de papieren " kwijt" ?)
Ze is niet echt heel hoog, iets van 1.47 ofzo. Ze is net begonnen met wisselen dus een laatbloeier en dat zie je helemaal aan haar. Ze is nog erg schriel en kleintjes maar ik denk dat dat met goed voer helemaal goed gaat komen.
Het is alleen geen eter......misschien door het wisselen of een beetje heimwee.... Ach gut

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 10:59

Gera (heee, ben je er weer!)
Die was inderdaad ook leuk maar ik denk dat die net de 1.42 m haalde, een beetje te klein dus....

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 11:02

nanouk van harte....................met deze mooie vlekkendame.
en gevrijwaard van alle medische toestanden in de toekomst.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 11:09

Ok, heb nog even gekeken... die 'pony' die ik (en Ods) bedoelde blijkt dus de bovenstaande overo te zijn. Op de foto met de kinderen er bij op staat'ie helemaal rechts. Blijkbaar zit er een groot niveau verschil in de wei waardoor het een kleine pony lijkt. Rolleyes Blond
Vond het al zo apart, een frame overo shet... >;)

Enneh... inderdaad Vera... dat magere vind ik ook érg mee vallen hoor! Ik zie een lekkere kont en een rond buikie... Precies goed zo (vanuit deze hoek gezien dan...dat foto's kunnen vertekenen hebben we dus net gemerkt Clown )

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 11:10

Mmmmm, als ik kijk naar de foto van Nanouk en de Bonte Lady, denk ik dat deze dame zeker de 1.50 m wel gaat halen, helemaal als er lekker voer ingaat en ze ook nog een laatbloeier is! Heeft ze al een naam???

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 11:22

vera"]
Gera (heee, ben je er weer!)
[/quote]
Ja.. eventjes. Een beetje 'illegaal', want ik moet eigenlijk veel aan school doen, maar eeeeeven ontspanning moet kunnen...

[quote="vera schreef:
Die was inderdaad ook leuk maar ik denk dat die net de 1.42 m haalde, een beetje te klein dus....

Hmm, die vind ik wel erg leuk. Maar ik heb al een paard en die is niet goedkoop (net zoals ieder ander paard), dus toch maar even wachten met die impulsieve plannetjes Knipoog

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 11:51

Hee Nanouk!

Gefeliciteerd! Wat een leuk paardje! We hebben nu toch al heel wat bonte paarden op Krommeniedijk! Bij ons op stal is ook net weer een nieuwe!

Ik kom zo wel ff kijken!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 12:32

Klopt Francis!
wij staan boven op een dijk en dat is wel zo'n twee meter hoogteverschil.
Ik heb ook het idee dat je haar over een jaartje niet meer herkent, ze is volgens mij net 3 of bijna, twee tanden gewisseld.

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 12:36

Leuk als je langskomt Mariska, maar we zijn nu net weer thuis en moeten allebei op visite vanmiddag, rond 18.00 uur zijn we weer op stal!
En nee ze heeft nog geen naam. Kom maar op met jullie ideeen!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 12:48

Fate, Destiny... (eerste ingevingen op het feit dat ze blijkbaar voor je bestemd was Nanouk, ik denk nog even verder...)

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 12:52

Hurby: komt ook zo ineens op je pad wanneer je hem (in dat geval dan een 'hem') nodig hebt Lachen
Of is dat echt meer iets voor een hengst of ruin? Ik vind het zo'n leuke naam

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 12:57

Hurby is inderdaad leuk! Maar dan voor een vent Haha!

Moeilijk hoor! We verzinnen al van alles maar komen er niet echt uit

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 13:05

Het wordt al snel het 'geijkte'... Jewel, Joy, enz.
Jigger is wel leuk met roepen... Jigger en Digger. Jigger betekent als werkwoord spartelen en als zelfst. naamwoord trucje,foefje.
Jiffy betekend ogenblikje (in a jif = in een wip), leuk als je snel besloten hebt haar te kopen.
Ach en zo kun je met het engelse woordenboek in je hand heel wat leuke dingetjes bedenken. Maar uiteindelijk moet de naam toch bij het paard passen...
Voor Dot had ik als roepnaam in eerste instantie Deedee (DD als afkorting van Dutch Design) maar dat paste gewoon niet bij haar. Te truttig... Zo ineens schoot Dot me te binnen. Toepasselijk vanwege de stip op haar voorhoofd en het paste veel beter bij haar.