[WN] Waarschuwing: geen af/maar op (r)-lichters.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bleuberta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:50

Harrie is idd heel zielig dat hij een schuil naam heeft gebruikt.
Heeft Harrie een geheim dat wij bokkers niet mogen weten of zo? Knipoog
Es heeft zeker kennis van het bestaan van bokt want uit eerdere topic is gebleken dat zij een uitdraai heeft het geen wat hier gaande is en daardoor is een mede(ex) stal genoot van de stal verwijderd!!! Bloos!
Terwijl diegene volkomen in haar recht stond heeft madam het zo laten lijken dat het niet zo was.
Het verhaal van Smarty is zeker WEL waar ik ben er namelijk zelf oog getuige van geweest!!!!
Al mijn reactie's zijn dan ook mijn eigen ervaringen met hun dus geen verhalen via via..... Schijnheilig
Ik hoop dat het paard bij de nieuwe trainer wel tot zijn recht komt want dat verdiend hij zeker Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:51

Wie zegt dat Harry een schuilnaam is? En dan nog, de meesten zitten hier met 'schuilnamen'. Scheve mond

Alleen zijn taalgebruik is niet al te fraai Lachen

Lieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:03

hallo zal ik dan maar de gene zijn die de naam bekend maak heb zelf genoeg meegemaakt maar vindt dit te belangrijk om zomaar bij me neer te leggen. dus hier gaat hij dan. T gaat over *** *** ***
Sorry maar ik kan niet anders.. Schijnheilig

[edit ellende: naam verwijderd]

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:04

Jawel hoor: gewoon die naam voor je houden. Ik blijf erbij dat 't nu smaad is...

Lieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:09

En al die reactie's over andere mensen????
Goede reactie mogen de namen wel in vermeld worden en in slecht niet!!!
Sorry maar dat gaat nergens over...
En in een eerder topic is smoky op het toneel gekomen.. daarna een Harry.
Van mijn mogen ze hoor maar je hoord er daarna verder niks meer van, dat vind ik triest

MAAR BOKT IS EEN SITE WAAR IEDEREEN ZIJN MENING OP MAG UITEN DUS OOK HARRY EN SMOKY

bleuberta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:14

Weet je wat ik echt jammer vind??.......
Willen jullie het weten? Degene die het niet willen weten nu doorscrollen graag Haha!
Als je b.v. het niet eens bent met Mr De rooij zijn rijstijl of dat je vindt dat cobo een oplichter is mag je dat wel incl. naam op bokt zetten en nu wordt de naam verwijderd Verward Verward Verward
Maar goed de moddies beslissen Scheve mond

Verder wil ik nog ff zeggen dat "de waarheid" is naar mijn mening wat iemand zelf ervaren heeft, of dat nu goed of niet goed is iedereen heeft zijn eigen waarheid OK dan!
En dat is maar goed ook.
En idd Smarty wil niks oplossen "gedane zaken nemen geen keer" (helaas) Frusty Maar ze wil mensen bekend maken voor haar verhaal en ervaring.
En behoede voor fouten die ZIJ, ik en andere met ons hebben gemaakt, en door iedereen worden fouten gemaakt maar soms gaat het echt te ver. Schijnheilig
Ik wil deze aan Harry schenken als hij niet normaal taal gebruik kan gaan gebruiken ~~}> Doei, doei
En nou maar hopen dat Ik Smarty niet van haar 1e plaats als opper gans ga halen na deze uitingen van MIJN persoonlijke meningen Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door bleuberta op 05-10-04 23:01, in het totaal 2 keer bewerkt

SkyLWG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:24

Ik vind ook dat de naam gewoon op Bokt mag komen te staan op deze manier kunnen mensen behoed worden voor een fout en raken er niet meer onnodig geld en tijd kwijt.
Er zal echt wel een kern van waarheid in die verhalen zitten anders zouden er niet zoveel klachten al gekomen zijn over E.S.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:30

Daarbij verteld Smarty haar ervaringen met deze mensen. Verteld geen dingen waar ze een ander mee door het slijk haalt, en vraagt ook aan 'ons' bokkers om een positieve ervaring neer te zetten. Helaas zijn die nog niet vermeld.

Dus Harrie... Uit veldhoven Haha! Vertel je positieve verhaal maar eens, en maak je bekend!!!

bafbiertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:46

En volgens mijn heeft harry ook nog een berichtje gestuurd dat te erg was voor onze ogen (ivm taal gebruik???)
Aangezien hij 4 berichten heeft geplaatst en ik er maar 3 kan vinden. Verward

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:59

Ja klopt, ik zie het nu ook...
Moddies, graag uitleg Haha!

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 23:04

hhhhhhmmmm ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig aan het worden....mag de naam wel via PB bekend gemaakt worden Nagelbijten / Gniffelen dan wil ik ook graag een pbtje......dank u........ }>

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 09:38

Ik ben er inmiddels na enig speurwerk en PBtjes achter wie ES is en het is niet degene die ik in 1e instantie dacht.
Neemt niet weg dat ik de betreffende ES ook ken van 'vroeger' en kennelijk is ze heel erg veranderd en omhoog gevallen want toen was er nog niks aan de hand. Hoe mensen helaas toch kunnen veranderen als er geld in het spel komt....

Ik hoop dat Smarty nu een goede trainer heeft gevonden en toch nog wat van het prutswerk ongedaan kan maken en lekker van dr paardje kan gaan genieten. Anders weet ik nog wel iemand aan wie je het dier in vertrouwde handen kan geven en zeker weet dat er progressie in zit.

smarty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 09:53

Zo, ik heb eerst eens afgewacht of begrepen werd wat ik met mijn verhaal probeerde te zeggen cq, vragen. Scheve mond
Gelukkig is dat vrij goed overgekomen. Voor degene die begrijpelijkerwijs namen willen horen, ik hoop dat de mede bokkers die weten voor wie ik waarschuw, door mijn verhaal verder te vertellen, uiteindelijk vanzelf het "visite kaartje" word afgegeven.

Ik wil niet dat dit topic gesloten gaat worden, aangezien ik hoop een hoop mensen te kunnen behoeden. Vandaar dat ik op nogal domme reactie's me niet laat verleiden om dan maar een domme opmerking terug te plaatsen! Ik nodig de mensen die het over modder smijten spreken uit, te melden wat er niet waar is van mijn verhaal, en liever nog, een verhaal te vertellen, waaruit blijkt dat ik een op zich zelf staand voorval blijkbaar ben.
Bokt is denk ik de juiste plek om op een openbare manier te laten zien waar de waarheid ligt, toch??? En wie zegt dat ik niet verhaal ben gaan halen "meneer Harry"? Spreek mijn verhaal met feiten tegen, en heb het niet over modder smijten, het enige in mijn ogen wat je zelf doet, als je ongegrond begint te klagen! Ach gut
Als je het niet snapt, dan kun je of nog een keer lezen, of op herhaalde benadrukte redenen door reakties van andere bokkers op mijn verhaal zoals die van griebels of bleuberta (en gelukkig nog vele anderen) te bekijken of je daar dan wat mee kan, anders dan laat je het gewoon voor wat het is? dank u
Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 10:57

@Smarty: netjes gereageerd en duidelijk verwoord.

bleuberta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 12:06

idd Smarty...
Ik sluit mijn volkomen aan bij jou bericht!!!
Alleen ik kan het niet zo verwoorden. Blond dat scheeld hihihihi

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 10:29

Ik heb het raadsel inmiddels ook opgelost en daar ben ik zeer blij mee, weet ik in ieder geval met wie ik NOOIT zaken ga doen.

bleuberta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 12:16

harrie schreef:
ik weet inderdaad wie het is, alleen weet ik dat de domme gans zoals ik haar noem niet de waarheid spreekt, een mening is goed maar het moet wel de waarheid zijn anders kunnen we iedereen wel de boeman toespelen en daarom is mijn mening dat ze beter rechtstreek naar haar toe kan gaan en haar verhaal en mening tegen haar zeggen dat is eerlijker
Ik zit ongeduldig te wachten Harrie ..."op de waarheid".
Smarty heeft in haar 1e berichtje al gevraagd of iemand wel goede ervaringen met E.S. heeft en daarna maak jij haar uit voor domme gans....Waarna ze vriendelijk schrijft of je dan "de waarheid"wil vertellen (voor de 2e maal). Verward
Dus ik ben zeer benieuwd Schijnheilig na jou verhaal en ik denk dat er nog wel andere bokkers zijn die dat ook willen weten Knipoog

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:27

ben ook oog getuige geweest en ik kan echt niets vinden wat in het verhaal van smarty niet klopt!

nou harrie vertel jou "waarheid" maar es even

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:28

Ik stoor me er eerlijk gezegt een beetje aan dat Harries waarheid tussen aanhalingstekens gezet worden... Waarheid is een subjectief iets...

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:48

Ik S.d.B uit L weet nu ook wie het is, maar geen achtergronden. pb `s welkom Clown

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:06

harrie schreef:
als je op en aanmerkingen heb over die trainster moet je rechtstreeks naar haar gaan en en niet met modder gaan gooien op * zon mooie site als bokt waar paarden liefhebbers van alles uit kunnen wisselen.ik * vindt de manier * zoals je je * manifisteerd een gruwelijke domme gans

* zo'n
* vind
* waarop
* manifesteert

domme gans is in iedergeval wel zonder spelfouten. Een term die Harry waarschijnlijk vaker heeft zien staan Haha!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:13

dit is bokt, niet een L.O.I taal cursus

smarty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 22:22

Sylvia schreef:
Ik stoor me er eerlijk gezegt een beetje aan dat Harries waarheid tussen aanhalingstekens gezet worden... Waarheid is een subjectief iets...
Verward Verward Verward Dat je je stoort aan de aanhalings tekens, dat is helemaal aan jou, maar dat de waarheid subjectief is...? Ik volg even niet helemaal wat je daarmee bedoeld... ? Wat is er subjectief te noemen aan feiten, geconstateerd en bevestigd, door objectieve. en los van enige emotie mijnerzijds, staande mensen... ?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:26

Jouw waarheid is altijd anders dan die van iemand anders. Ik durf rustig te zeggen dat ES ook een aannemelijk verhaal zal hebben. Wie er gelijk heeft, laat ik in 't midden. Maar als Harrie een goede ervaring met ES heeft is zijn waarheid een stuk anders dan die van TS, maar daarom niet minder waar. En als ik lees dat Harries waarheid tussen aanhalingstekens komt te staan... Dan moet de waarheid van TS ook tussen aanhalingstekens.

smarty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 22:29

pegassa schreef:
* zo'n
* vind
* waarop
* manifesteert

domme gans is in iedergeval wel zonder spelfouten. Een term die Harry waarschijnlijk vaker heeft zien staan Haha!

Haha! durfde het al bijna niet te zeggen! Knipoog