Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Francis schreef:Ik zal het hoofdkantoor even bellen, hopelijk krijg ik wel info los,AID man krijg ik niet meer te pakken...telefoon al meer dan een week uit en de DB man krijg ik momenteel ook niet te pakken maar die is geloof ik al weer op vakantie... De DB man wist volgens mij wel waar ze zijn maar wilde het niet zeggen voordat hij het 'geferifieerd' had bij de politie... en aangezien die zegt niets te weten denk ik niet dat ik van de DB man nog iets nieuws te horen krijg... ook de DB had de zaak eigenlijk al afgesloten.
Misschien dat jij via jouw 'connecties' nog iets wijzer kan worden?
Ik denk dat ik het voorlopig van de inspanning van Bokkers moet hebben. Gelukkig zijn er een paar mensen die wat stallen gaan bezoeken voor me, en het kan zijn dat ik volgende week maar es een rit die kant op maak. Bellen heeft niet zoveel zin, dan zal ik toch moeten uitleggen waar ik naar op zoek ben en ik denk niet dat ik dan iets wijzer wordt.
Francis"]
Volgens de DB man is de hengst verkocht en staan de merries 'ergens vlak bij' op een pension/trainings/handels stal (en volgens de DB man 'wist ik dan wel waar...'NIET DUS!) Ik weet niet of het 'vlak bij' de wei is waar ze stonden, of 'vlak bij' de woonplaats van de eigenaar.
Eigenlijk weet ik dus niks...
[/quote]
Ok, eerst even logisch nadenken, volgens de DB man is het simpel want jij "zou het dan wel weten", welke stallen zijn er in de buurt van het weitje en welke stallen bij de woonplaats van de eigenaar? Is er een grote bekende stal in de buurt? Of heeft de eigenaar eerder ergens gestaan met de paarden voor zover jij weet?
We maken een lijstje en vragen of er bokkers zijn die daar in de buurt wonen/werken vandaag of morgen langs willen gaan om poolshoogte te nemen.
[quote="Francis schreef:@ Vera: Er zouden meerdere bokkers in de omgeving rond kijken en stallen bezoeken, maar daar heb ik nog niks van gehoor.