Sonja schreef:Cowgirl, je snapt er weer niks van. Een westernzadel past ALTIJD!
hoi , een western zadel past niet ALTIJD
WE zijn lang op zoek geweest voor het juiste westernzadel voor onze haflinger
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
showtime_04 schreef:hallo ,wij hebben 2 westernzadels van zadel markt en het is niet duur daar en wel goed ik ga met me zadel het 2de jaar in en er is nog niks kapot je kunt er ook heerlijk lange afstanden mee rijden en hij ligt perfect op mijn paardje .!![]()
this wel een aanrader en je kunt wel beter je paardje mee nemen om te passen heb ik ook gedaan
veder kun je ook kijken bij monique in westerbork *(naam verwijderd)daar heb je ook goeie kwaliteit zadels is dit weekend heropening dus je kunt altijd een kijkje neemen .
veder su6 met zoeke
groetjes wendy
![]()
Ik zou haar niet willen vergelijken met zadelmarkt, zal ze zelf denk ik ook niet echt blij mee zijn

Citaat:Cassidy schreef:
Okee, komt-ie: Zou je het aandurven om een zadel bij de zadelmarkt te kopen?
Ik wel, als decoratie

cornelie schreef:Nog niet eens als decoratie. Kans is namelijk groot dat het dan ooit weer op een paard komt te liggen. Is namelijk hetzelfde met een zadel met een gebroken boom: vuilnisbak is de enige plek waar dat zadel thuishoort, en niet ter decoratie aan de wand of in de handen van Pennymeisjes die denken het aansluitend toch maar een keertje in de week te kunnen gebruiken...Ik wel, als decoratie
Majo schreef:Wat ik dus maar wil zeggen: leer eerst eens hoe het zadel op een rug hoort te liggen.
Schiet mij ineens iets te binnen, ooit als antwoord hierop gehad van een heel lief pennymeisje:
bij die foto's van die ontzettend scheef , raar en beroerd liggende zadels en die mensen die blij zijn met hun perfect passende zadel... toch vind ik er zo vanaf het plaatje best mooie zadeltjes tussen zitten. Zou er nog wel eens langs willen om de zadels eens in het echt te zien , er zullen best wel mooie zadeltjes tussen zitten die op bepaalde paarden gewoon goed passen , dat kan bijna niet anders.

Cassidy schreef:Okee, komt-ie: Zou je het aandurven om een zadel bij de zadelmarkt te kopen?

pmarena schreef:Degene heeft er zeer zeker van geleerd. Ik heb mijn zadel er even naast gezet, toen zag ze het verschil al. Is toch voor haar eigen gevoel naar de schoenmaker gegaan, heeft het zadel laten repareren, trok het aansluitend met haar handen weer stuk....Mag hopen dat diegene er iets van geleerd heeft zeg.
....(zonde van het geld, had ik zo wel kunnen vertellen)