van mij !!! ( sorry jos !! ) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:Nu nog sport-BH's die er enigszins uitzien. Waarom zijn al die dingen boven maat C toch Wit of zo'n viezige creme-kleur (die zelfs mijn oma al lelijk vond, terwijl die toch heel wat gewend was qua lelijk ondergoed)...

Anya schreef:Nu nog sport-BH's die er enigszins uitzien. Waarom zijn al die dingen boven maat C toch Wit of zo'n viezige creme-kleur (die zelfs mijn oma al lelijk vond, terwijl die toch heel wat gewend was qua lelijk ondergoed)...
M.b.t. corset: in een van de postordergidsen staat een volkomen elastieken ding (dus bijna niet aan te krijgen) dat bedoeld is voor onder een strakke jurk). Knip de onderste 10 cm af en hij zit perfect onder een slinky
Door de verschillende materialen die vaak in de sportbh's zitten, krijg je ook nog eens subtiele kleurverschilletjes. Net of 't zo hoort!