) maar sommige zijn ook wel errug stug (stalhouders dan) en onrechtvaardig (vriendjespolitiek..).. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
oh..... die 2 dagen in dat er zo weinig mensen zijn

) verhuist, voornamelijk voor de paarden. Ik woon op hetzelfde terrein samen met mijn ouders, sinds 2 jaar ook met mijn vriend, maar ben zonder vent hier heen gekomen.
), ik wil gewoon alles zelf bepalen wat betreft mijn paard. Niet meer en niet minder. Dan hoef ik geeneens warm water of een binnenbak of een stapmolen, zolang er paddoks/wei en een bak zijn ben ik al tevreden, als ik maar alles in de hand mag hebben. Ik wil bepalen hoe uitgemest wordt, op wat voor strooisel ze staat, of ik zonder zadel en hoofdstel rij, of ik wel of niet een buitenrit maak, of ik peesbeschermers omdoe of niet, of ik mijn paard buitenzet op op stal laat staan, enz enz...allemaal dingen waar ik tegen aan gelopen ben op pensionstallen/maneges 

Ilona-Sok schreef:Overigens geniet ik ervan dat ze bij mij thuis staan!! Heerlijk.
Margee schreef:[Dat gewoon zo tussendoor even naar ze toelopen op de wei of 's avonds op stal, geweldig is dat. Effe een knuffel....
[/quote]
. Want de boer is een aardige man, die zich nergens mee bemoeid, maar die je altijd om zijn hulp kunt vragen. Hij is vriendelijk en geduldig met de dieren en doet niet snel moeilijk. Heel veel paarden staan er niet bij ons op stal en de ruinen kunnen allemaal met elkaar los, de merries ook min of meer, dus je zit elkaar niet al te snel in de weg. Want naast de bak hebben we nog twee losgooi veldjes, die echter in de winter soms wel erg modderig worden.
Jos schreef:2 pension klanten hebben van daag zeker waar voor hun geld gekregen![]()
![]()
ik kreeg net van de buren door dat er grote stofwolken omhoog stegen achter ond huis.![]()
het waren 2 paarden die hevige rook(stof)signalen aan het geven waren dat ze toch ook naar binnen wilden.
bij ons is de afspraak dat ik de paarden buiten zet, maar dat je ze zelf binnen moet halen.
ach ja .... en dan strijk je met je hand maar weer even over je paarden hart![]()
Verder vraag ik ook hoe mijn paarden oudejaars nacht zijn geweest, lijkt me een doodnormale vraag en daar hoef je toch niet zo op te reageren als dat jij dat doet. Sorry hoor, je zal een fantastische stal hebben maar ik vind de dingen die jij hier neerzet heel neerbuigend naar je pensionklanten toe. 
narretje"]
[quote="Jos schreef:2 pension klanten hebben van daag zeker waar voor hun geld gekregen![]()
![]()
ik kreeg net van de buren door dat er grote stofwolken omhoog stegen achter ond huis.![]()
het waren 2 paarden die hevige rook(stof)signalen aan het geven waren dat ze toch ook naar binnen wilden.
bij ons is de afspraak dat ik de paarden buiten zet, maar dat je ze zelf binnen moet halen.
ach ja .... en dan strijk je met je hand maar weer even over je paarden hart![]()
Verder vraag ik ook hoe mijn paarden oudejaars nacht zijn geweest, lijkt me een doodnormale vraag en daar hoef je toch niet zo op te reageren als dat jij dat doet. Sorry hoor, je zal een fantastische stal hebben maar ik vind de dingen die jij hier neerzet heel neerbuigend naar je pensionklanten toe.