Francisca schreef:Dat is natuurlijk zo. Ik heb alleen zelf geen trailer en ook geen BE rijbewijs, dus ik zou moeten hopen dat iemand met eigen paard richting Nijega gaat voor het boktkamp en me ook weer thuis zou willen brengen met paard. Ik had begrepen dat Sprite ook mogelijk haar Bullit mee zou willen nemen, dus dan kunnen de hengstjes misschien wel samen komen te staan. Het zijn toch beide jaarlingen. Ik moet maar zien. Ik zou hem erg graag mee willen nemen, maar ga niet zelf rijdenEnne, vorig jaar had Vera ook Digger bij zich, daar kon ze dan nog niet op rijden, maar we hebben bijvoorbeeld ook in-hand trail gedaan
Mocht iemand mij en Jagger echter mee willen nemen voor een vergoeding, dan neem ik de kleine gewoon mee, want dan is hij er ook nog een beetje uit voor de vakantie!
Hij blijft mij ook altijd maar dwars zitten. Ze wonen nu in een gehucht in friesland dus ik heb gezegd dat hij het daar maar moet doen. Dan zit ik in elk geval alvast in de buurt. Maar als hij het hier in dronten of in den helder gaat doen wordt het al wat lastiger. Vorig jaar was ik ook al later maar misschien dat het nu pas vrijdag wordt
, en die zuipen hem helemaal arm,
).
?