Wauw Super Cassidy! Ik zat ook stiekum in spanning om deze foto's!! Het is een gaaf dier en fijn eens een Tobiano te zien die gewoon mooi gebouwd is MET spieren!!
Als die geshowed wordt ga ik gewoon stiekum met Jeddah mee om hem aan te moedigen!!
FlyingHigh
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 00:36
Jaja..............da's een verrekte mooie hengst!!! Ik wil nog veeeeeeel meer van hem zien!!!! Echt een schitterende vent!!!
Cassidy
Geplaatst: 28-03-04 10:13
Meer foto's? U roept, wij draaien. Maar laat ik daarvoor even een ander topic openen....
Ik heb trouwens de eigenaar gevraagd naar de naam van de moeder van Buster (dat is de stalnaam) ...de naam is Rio's Lacy Lady?
Kent iemand deze merrie? Leeft ze nog?
Jeddah
Geplaatst: 29-03-04 10:48
Kennen doe ik har niet, ik had haar pedigree ook al opgezocht op APHA.com. Moeder van haar is een QH van de hengst Yo Chance (?) en vader heet Banners Lacy Rio van de hengst Chief Banner Bar die als volgens APHA alleen als Renpaard performed heeft.
Rios Lacy Lady heeft geen Halter punten maar heeft wel 1 keer reserve Grand Champion gestaan in de Halter. Meer info kon ik helaas ook niet vinden.
FlyingHigh
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 16:02
Ik kom net bij de Jonkertjes vandaan waar moeders (Rios Lacy Lady) en vaders (Smoothy) vandaan komen. Moeders zou wat aan een oog hebben, dat is een bijzonderheid. Verder staat moeders op naam van Mevr. A. van Happen uit omgeving Geldrop en heeft ze in 2002 nog een veulen gehad, Ninas Peppy, een nakomeling van Dandy Breeze Cash (dit is tevens de papa van mijn Painthengst!).
Cassidy
Geplaatst: 13-04-04 15:44
Ben even wezen spitten en vond nog de volgende foto van Buster met Mammie