[WN] Midsummer Classic Show WRAN C-Show

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 12:40

het is op de hoornseweg 16

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:12

Weet iemand al wat uitslagen????

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 14:07

Ben gister op de namiddag even wezen kijken, Warren heeft meegedaan met Steaming in de open junoir reining, dat ging dus verder heel netjes , alleen Warren had in de eerste klas van de lagere school iets beter op moeten letten dan had hij tot vier kunnen tellen en dat is wel handig in de spin Haha!

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 14:49

Ik ben zaterdag bijna de hele dag geweest. Ik vond het een hele leuke wedstrijd en de sfeer was perfect. Hoop Bokkers gezien is ook leuk.

Ik weet alleen dat in de Jackpot reining Eveline Geerlof gewonnen heeft. Ik ben zeer slecht in namen onthouden.

Ariette Buchter werd 2e in de open senior reining

Heb Blaze gezien nog een man waar ik de naam van niet weet maar ik hoorde dat het een bokker was *grijns* Sandra K en Chantalleke natuurlijk.

Misschien ben ik volgend jaar weer van de partij ik had mijn western cariere in de wilgen gehangen incl zadel maar het gaat de laatstetijd weer redelijk en na zo'n dag krijg je er weer zin in. Eerst een ander zadel.

JJocosas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 15:22

Ook wij waren wezen kijken en hebben genoten van de dag weer.(vel bokkers gezien) Cool
Helaas was ik niet zo stoer om met deze wind te komen,wij starten vauit stal over een dijk en daar lagen de bomen plat ,in middenmeer was het heel anders ,helaas heb ik deze wedstrijd dus gemist.
Tot volgend jaar dan maar , het zag er leuk uit weer OK dan!

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 15:39

goed ik kom net weer binnen van een heel leuk weekend alles weer top georganiseert OK dan!

zaterdag was ik 1ste in de am pleasure en de rest niks
vandaag ging het beter 5de in de open trail
1ste in de junior pleasure
2de in de open horsemanship

en reserve champion Pling super trots dus

roel deed het vandaag ook super allround champion met spooky OK dan!

een leuk en succesvol weekend en nu maar ff lekker relaxen

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 16:15

Gaaaap ik ben er ook maar weer eens! Ben even bij iemand anders op het internet gedoken!!

Ga nu nog even wat doen en dan plaats ik ooit nog weleens wat foto's

mixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:19

Chantal, Super georganiseerd was allemaal goed verzorgd!
Ik heb vandaag alleen minder gereden in de pleasure jeugd (4e) en de trail jeugd en de horsemanship jeugd ond ik nog wel netjes gaan (3e en 2e).
Ik hoop dat er vaker zulke wedstrijden komen!
Groetjes Marjolein

seapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 06:38

Ik vond het een zeer geslaagde wedstrijd, goede accomodatie met een super bodum. Mijne Seap heeft zijn best gedaan. We waren eerste in de amateur reining en tweede in de junior reining.
Groetjes Cindy

WWranglers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 07:15

Knipoog Inderdaad weer harstikke goed georganiseerd en gezellig. Alleen zaterdag geweest en zeer tevreden! Janine met Puck 1e in de am. trail, 2e in de pleasure en 2e in de horsemanship, Wit en ikke alle drie de onderdelen in het geel Knipoog (weer eens wat anders dan wit). Janine Allround Champion en Ikke res. allround champion, al met al een geslaagde dag!!
OK dan!

seapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:36

Weet iemand of er fotos zijn gemaakt? En door wie? Cheese!

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:49

Ook wij kijken terug op een geslaagde dag. Zondag was het heerlijk rustig wat ten goede kwam aan azhari's nervositeit. Dit resulteerde in een rustige proef. De jury was niet eens eng... en werd bijna plat gereden. Toch liep de proef nog niet zoals hij moet lopen. Maar de rust zorgde toch voor een 2de plaats. Weer een stapje verder in het leerproces. ( De rust ontbreekt nogal eens.)
Lu lu (hoort aan elkaar maar wordt gezien als scheldwoord Scheve mond ) daarentegen had bedacht dat ze vandaag haar nerveuze kant maar eens moest laten zien in de ring. Hierdoor ging alles wat minder goed dan normaal. De uitslagen waren 3de in de open pleasure jeugd en 4de in de open pleasure senior.
Op zich was het in het leerproces van Azhari super dat het zo rustig was, maar waar is alle jeugd?

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:56

seapy schreef:
Ik vond het een zeer geslaagde wedstrijd, goede accomodatie met een super bodum. Mijne Seap heeft zijn best gedaan. We waren eerste in de amateur reining en tweede in de junior reining.
Groetjes Cindy

OK dan! Super hoor via deze weg dus alsnog GEFELICITEERD..........
Wat is SEAPY toch een wereldpaard Ach gut

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:04

ook wij vonden het een geslaagde wedstrijd,goede organisatie en een super accomodatie.
Wat mijn rijden betreft ,waar ik voor ben gekomen is 200%geslaagt ,mijn paard bleef rustig en geconcentreerd.
Maar het had meer kunnen zijn,
ik heb het probleem met mijn paard onder controle nu nog mijn probleem
MARKERS RIJDEN Boos! Boos! .
Blijkbaar heb ik daar een probleem mee Bloos Schijnheilig
4 penalties omdat ik geen markers reed Boos!
maarja ook een 0 score omdat mijn 2e grote cirkel net zo groot was als mijn kleine.Dit zijn super domme fouten temeer als je je scoresheet dan bekijkt en dan blijkt dat als ik de markers rij(moet toch makkelijk zijn Tong uitsteken )
ik een score van 70.5 rij.de winnaar had een 67.
maar ok waar ik voor gekomen ben is gelukt Cool

seapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:23

Zo kan je het natuurlijk ook bekijken

Als, als, als *LOL*

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:34

Tja het is maar hoe je het leest Cool

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:21

Ik vond het een leuke wedstrijd om heen te gaan. Ik kon helaas zelf niet meerijden in de jeugd omdat ik de hele week op kamp was geweest dus geen tijd voor trainen gehad Verdrietig . Maarja het was best een geslaage dag voor ons kwa pijzen en prestaties.

JJocosas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:16

nou blase dat klinkt goed OK dan! , jammer dat we weg moesten en het niet hebben gezien. goed he om te weten dat je vooruit gang boekt en dat hij nu wel rustig blijft. OK dan! we zien elkaar op de wedstijd bij jou op stal de 18 juli doeii doeii saskia

bugsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 08:39

Seapy is the best OK dan! Haha!
Gefeliciflapstaart.
(nu baal ik helemaal dat ik niet geweest ben Bloos
maar ik was zoooo Gaaaap )
Volgende keer komen we echt hoor

alpenquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:59

goed georganiseerde wedstrijd en gezellig! We liepen ook wel lekker... 2e in de am. trail en 4e in de am. horsemanship! pleasure weer lekker heftig! Mistral wil dan vorop lopen en heeft het daar dan ook heel druk mee de hele proef! maar al met al een geslaagde dag! De andere leden van de Trapper Ranch hebben het ook niet onverdienstelijk gedaan, Marja en Shadow waren 4e in de am. pleasure en 1e in de am. horsemanship! Anneke en Sunnyboy Skipa Step waren 5e in de am. horsemanship. Verder iedereen van harte gefeliciteerd met jullie prijzen!