Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Wederom offtopic. Hoe moeilijk is het om gewoon alleen te reageren als je ontopic bent. Ik vraag hier geen advies, ik vertel alleen mijn ervaring. Niet meer en niet minder. Dit is mijn avontuur wat ik nu inga.
Er wordt iets bijgehaald wat hier niet benoemd wordt.
Ik heb wederom getemd.
Ik heb ook het recht op een net topic zonder gezeik. Dit gaat niet over advies, maar om een stap die ingezet is, niet meer en niet minder.
Maar goed, nog even weer een vervolg: morgen weer rijden. Er zal gewerkt worden in stap aan buigen en reactie. Ook wordt achterwaarts meegenomen. Mits ik op mijn paard kan klimmen tenminste. Alles wat dan meer lukt is meegenomen. Uit gemak zal het het springzadel worden.Tevens wordt er een vervolg gegeven aan het borstelen, man man, wat haart mijn paard uit. Niet leuk meer, haha.
Pistasche schreef:Bij deze ons verzoek om vanaf nu ontopic en vooral vriendelijk naar elkaar te blijven. We hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn, in dat geval kan het ook een keus zijn om niet (meer) te reageren. Zo krijgt TS en de andere bokkers die reageren de ruimte om in dit topic over dit onderwerp door te praten.
Ryder schreef:Kun je niet beter gewoon een blog starten als je niks wil doen met reacties?