PeppySan schreef:Je krijgt geen bevestiging, maar je kan een dag van te voren wel even bellen als hoeveelste je moet.
Er staat aanvang 9.30 uur.
Dan gaat dus de eerste naar binnen, voor die tijd moet je je gemeld hebben bij het secretariaat, je paard van de wagen, opgezadeld en losgereden hebben. Omdat het de eerste keer is zou ik ruim van te voren aanwezig zijn. (uur of 8 zodat je je nergens voor hoeft te haasten en alles rustig kan bekijken)
De trail mag je lopen, als je aangeeft bij de doorman of ringmeester dat je daar behoefte aan hebt. Is er niemand die dat aangeeft wordt er niet gelopen (ik ben er ook en een lesklantje van mij rijd mee, dus wij vragen zowiezo of we kunnen lopen)
Als je verder nog vragen hebt, stel ze maar, ik loop ook de hele dag in de rond dus als er wat is dan gil je maar. (herkenbaar aan de koter in het wagentje en de rood/zwarte Padery pet op mijn kop)
Ik zal kijken of ik je kan vinden, mocht ik nog vragen hebben
.
Ik ben te herkennen aan mijn haflinger
...
Vandaag was madam erg vervelend in de draf.... Maar dat zal wellicht door de hengstigheid komen, als hte goed is is dat zondag dus wel over.
Zaterdag nog even op droog weer hopen, zodat manen en staart er ook weer netjes uit zien.