Afgelopen woensdag is ze weer mee geweest naar de rijvereniging.

Ze stonden zo lief te kroelen en te klooien met elkaar. (Klik om af te spelen.)
Daarna even met Raan in de nieuw aangelegde longeerbak aan de gang gegaan. Eyo vond het maar saai.

En vervolgens was Eyo aan de beurt. Raan wilde wederom niet achterblijven op de stalgang en begon weer met trappen tegen de muur... Dat resulteerde in...
... omgedraaide rol. Eyo als rijpaard en Raan als handpaard!

(Klik om af te spelen)
Het ging wat moeizaam, aangezien Raan wat slomig is en Eyo nog van links naar rechts zwaait, maar al met al vond ik het best geslaagd. Toen mijn instructrice er was (voor de springles die ik daarna heb met Raan) heeft zij Raan even van mij overgenomen zodat ik een paar pasjes kon proberen te draven met Eyo. Helaas had Eyo andere plannen, en werd het eventjes rodeo.
Ze begrijpt mijn been nog niet zo, en raakt geirriteerd als ik haar heel zachtjes met het stokje achter het zadel aantik (=bokken

We hebben overigens het rijden wel afgesloten met een klein drafje (na de bokpartij), dus verder no hard feelings gelukkig. Vind haar nog net zo lief als altijd, alleen zit er gewoon een kop op. En als Eyo het niet snapt, raakt ze gefrustreerd.

De leukerd.

Van de staleigenaresse deze foto nog ontvangen van de paarden die lekker in haar tuin mochten grazen, haha.