Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fotsy schreef:Ik zie dat Vervecken reininghorses paar leuke jonge merrie’s te koop heeft staan.
Fotsy schreef:En schrik een beetje want wat bedoel je dan met niet futurity en zadelmak gemaakt op niet standaard leeftijd? Dus de 5-6 jarige die te koop staan, zijn niet al twee drie jaar doorgereden? Of wat bedoel je daarmee?
Topoverkonte schreef:De niet-vos eis snap ik volledig, maar het doet de mogelijkheid op iets vinden wel serieus verkleinen. Dus lijkt het mij interessant om de basis waar je zoekt zo breed mogelijk te houden. Iedere trainingsstal kent wel verschillende fokkers/eigenaars. Sommige zijn misschien nog aan het twijfelen verkopen of niet...
ClauH schreef:Maar je wilt geen vos, geen bruine en geen bleke, dus eigenlijk alleen zwart?
Moet de merrie ook al wat gepresteerd hebben in de sport?
Vicky_Belle schreef:Gelukkig kosten niet alle quarters evenveel
troi schreef:Vicky_Belle schreef:Gelukkig kosten niet alle quarters evenveel
Klopt zeker! Ik moet wel zeggen dat ik de prijzen flink gestegen vind afgelopen jaren. Ik was drie jaar geleden op zoek en zag toen op mp veel leuks in de 4000-6000 range. Natuurlijk recreatie maar wel met papier en gezond. Die prijsklasse is nu wel anders! Zijn veulenprijzen geworden of voor paarden met mankementen.
Overigens kwam ik aan mijn paard via een zoekertje op bokt