Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Romkabouter schreef:Maar wat ik bedoel met L2 zijn de oefeningen die je moet kunnen. En dat bedoel ik dus ook net het echte niveauverschil. Tussen een oefening uitvoeren en een oefening uitvoeren zit een groot verschil

Romkabouter"]
[quote="Regelboek WRAN schreef:BEGINNERS "G"
320. Ruiters ingedeeld in deze categorie zijn uitsluitend startgerechtigd in de onderdelen 101 en 211 t/m 239 (behoudens artikel 306) en dienen te starten op een eigen paard. Indien één of meer van deze onderdelen niet in het wedstrijdprogramma is opgenomen, zijn deelnemers in deze categorie startgerechtigd in hetzelfde onderdeel van de naast-hogere wel uitgeschreven klasse, echter volgens de reglementen die bij die klasse horen, en na toestemming van de organisator.

Sugarmiss schreef:Kan ik uit bovenstaande heel zwart/wit konkluderen dat mensen die reining-beginners willen starten qua andere onderdelen eigenlijk al 'amateur' moeten zijn...
Sugarmiss schreef:Kan ik uit bovenstaande heel zwart/wit konkluderen dat mensen die reining-beginners willen starten qua andere onderdelen eigenlijk al 'amateur' moeten zijn...
cornelie schreef:Leg uit
Sugarmiss schreef:Laat ik het dan zo zeggen:
Mensen die nog pleasure-beginner starten hebben in de reining nog niets te zoeken

Sugarmiss schreef:Als je dus nog niet de basis (pleasure/horsemenship) beheerst zou je nog geen reining moet starten. Beheers je dus de basis wel en ben je hier de beginnerstatus ontgroeid en moet je amateur starten, dan kun je je dus op de reining gaan richten.
Sugarmiss schreef:in western er dus wel bij de beginners meteen wel een aantal "M"-onderdelen gevraagd worden.
( ben niet zo'n ster in uitleggen)
Ik ga dat regelboek ook maar eens aanschaffen en uit mijn hoofd leren
cornelie"]
[quote="Sugarmiss schreef:in western er dus wel bij de beginners meteen wel een aantal "M"-onderdelen gevraagd worden.
( ben niet zo'n ster in uitleggen)