Francis schreef:Ik was 'achter de schermen' al bezig![]()
Wat een service
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paintje"]
[quote="Francis schreef:Ik was 'achter de schermen' al bezig![]()

XoNo schreef:Xena, als je weet wie het paard gefokt heeft en er is een stallion breeding report, dan moet het toch te doen zijn. Het kost je even 500 dollar, maar dat kunnen ze eventueel weer in de prijs meeberekenen. Het is tenslotte niet jouw schuld dat het dier nog geen papieren heeft.
dapperdier schreef:Loes.. hij is Bay Overo ( maar volgens mij Sabino? Witte buik geen vlekken op rug..kleuren kenners?)
Als ik jouw was zou ik rina even pb-en... heb je niet een foto Rina?
rina"]
[quote="dapperdier schreef:Loes.. hij is Bay Overo ( maar volgens mij Sabino? Witte buik geen vlekken op rug..kleuren kenners?)
Als ik jouw was zou ik rina even pb-en... heb je niet een foto Rina?

xena schreef:ik hoop er snel achter te komen wie en hoe en wat....zo klinkt het inderdaad heel eenvoudig, maar dat zal het wel niet zijn.anders had ie ze nu al gehad...en had ik er niet eens overna hoeven denken of ik hem wel zou kunnen kopen/betalen
Paintje"]
[quote="xena schreef:ik hoop er snel achter te komen wie en hoe en wat....zo klinkt het inderdaad heel eenvoudig, maar dat zal het wel niet zijn.anders had ie ze nu al gehad...en had ik er niet eens overna hoeven denken of ik hem wel zou kunnen kopen/betalen
Francis schreef:Nog even off-topic... Als een Paint wit van onder heeft dat 'naar boven kruipt', dus alsof 'ie in een grote bak witte verf heeft gestaan is het meestal een Splash Overo. Sabino's hebben meestal een heel 'spikkelig' patroon en worden soms verward met roans of zelfs appaloosa's.
Ik zeg dus expres 'meestal', want in alle vachtpatronen zijn uitersten die moeilijk te definiëren zijn, zelfs voor kenners, en een paard kan ook de kenmerken van meerdere Overo patronen dragen en tonen.