Zaterdag ben ik weer even heen geweest samen met mijn vader. Vrijdag hadden we een vliegendeken opgehaald voor haar maar door de hitte en het 25 jarige huwlijks jubeleum van mijn ouders hebben we hem niet meer gepast die dag, dus dat hebben we zaterdag even gedaan en gelukkig past het prima. de deken is zelfs nog iets te groot

Doordat ik bij mijn ouders sliep kon ik mooi voor de hitte aan naar de paardjes toe en kon ik ook nog wat met flash doen. Op de planning stond weer oefenen met de singel, longeren en oefenen voor de wedstrijd 2 september.
Ik heb de singel deze keer op de poetsplaats omgedaan en ben er even lekker mee gaan schudden en bewegen. even op haar schoft laten vallen, wat heen en weer schuiven, zorgen dat de ringen geluid maken het maakt haar allemaal niks uit. Ze werd zelfs ongeduldig dat het zo lang duurde allemaal

Hierna maar lekker naar de bak gegaan en eerst begonnen met wat mee loop oefeningen. Ik merkte dat ik veel moeite heb met haar 'wakker'maken. als ik iets vraag doet ze er eigenlijk net te lang over om te reageren. Weer een leerpuntje

om uit te stappen ben ik bezig geweest met wat volg oefeningen. dit doe ik doormiddel van het constant 8tjes lopen, waardoor ze mijn hand moet volgen. Hierna zijn we het om de achterhand draaien nog even gaan oefenen en toen vond ik het wel weer genoeg.
Helaas deze keer niet het fijne gevoel van oe wat ging het lekker, maar meer een gevoel van hmm iets klopt niet helemaal in hoe wij samen werken. Ik denk dat het komt door het in opstand komen van haar, maar wil de volgende keer toch wat meer kritischer naar haar lichaamstaal kijken, om te zien of het niet iets is wat ik doe/mijn houding naar haar toe.