Gimme_Spurs ik heb een showhalster maar vermoed dat die nu nog te groot is, dus misschien wel interesse maar even wachten tot ze hier is (voordat ze daar ook al uitgegroeid is
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Ben heel blij dat de fokker af en toe iets met d'r doet. Zo kunnen we ook sneller aan de slag als ze straks hier is, want ik wil graag in september met haar een wedstrijd starten. Halter en showmanship, en als ze er dan al klaar voor is ook in hand trail, maar dat hangt ervan af hoe ze is op het moment dat ze in Nederland aan komt
samen met een andere jaarling
Fotsy schreef:Keileuk dat je vaak foto’s krijgt.
Ze ziet er goed uit.
Komt ze bij je thuis te staan, alleen of met vrienden, of heb ik er over gelezen.
maar vlak bij, zo’n 5 minuten lopen, zit een pensionstal. Daar hebben ze heel veel weiland, en in de winter een paddock met schuilstal. Er is daar een kudde met drie shetjes en een C/D pony. Een van die shetjes wordt binnenkort ook 1 jaar, dus ongeveer dezelfde leeftijd. De andere pony’s zijn ouder. Als het goed is komt ze in deze groep te staan, kan ze lekker opgroeien! En er zijn wel pensionstal-faciliteiten (buitenbak, binnenbak, longeercirkel en balken om trail proeven uit te stippelen) dus we kunnen gewoon oefenen voor de in hand onderdelen