Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wheeee snik, wordt dus dubbel zo moeilijk voor mij met die stomme linkergalop.
ja sorry het was niet de bedoeling, in ons enthosiasme en mijn onervarenheid op bokt nog, ging het even fout.Ben wel benieuwd hoe de bak dan straks is ,ik ben er al zo'n anderhalf jaar niet meer geweest.
maar ja we gaan het gewoon proberen. ik sta trouwens ook op de kalverhoek... ben van dat paard wat zijn eigen staldeur openmaakt als ie buiten wil spelen

rhynstoner schreef:nou voor de familie en vrienden heet ze ari (van mandy) maar cheyenne is toch een leukere naam om een wedstrijd mee te startenmaar ik heb al een hoop concurrentie (ach maakt niet uit ik verkeer dan zowieso in de degradatie zone, om het maar eens over voetbal te hebben) groetjes don
vrolijk"]
[quote="rhynstoner schreef:nou voor de familie en vrienden heet ze ari (van mandy) maar cheyenne is toch een leukere naam om een wedstrijd mee te startenmaar ik heb al een hoop concurrentie (ach maakt niet uit ik verkeer dan zowieso in de degradatie zone, om het maar eens over voetbal te hebben) groetjes don

maar ik ga het gewoon weer proberen kijken of het weer lukt om mn proef op een hand uit te rijden.
-er paard...