Kirrr schreef:Ik vind de broek er in absoluut verschrikkelijk.
Je zal nooit een 'grote' naam zien rijden met een skinny broek.
Is Cira Baeck geen grote naam dan?
Op shows heeft ze er chaps overheen ja, maar zij rijdt áltijd met skinny jeans in haar laarzen. Heb een maand op die ranch meegedraait en eigenlijk alle ruiters daar doen dat. Overigens rij ik zowel met skinny als met bootcut. Skinny draag ik in mijn laarzen, bootcut eroverheen. Voor shows zonder chaps zou ik inderdaad wel voor een bootcut gaan, maar met gewone training maakt het me echt niet zoveel uit. Vind met skinny zelfs lekkerder rijden
vind skinnyjeans met boots over top vaak fijner, dus doe dat mooi haha. Daarnaast vind ik t soms ook mooier, zie je tenminste wat van je boots. Als ik iets speciaals ga doen met de paarden (zoals wedstrijd of optocht oid), dan trek ik mn rij jeans wel aan. Dat is dus ook speciaal gemaakt om te rijden (hoger aan achterkant, elastiek, langere pijpen en anders gestikt.
. Dus ja dat is al helemaal fout hahaha. Maakt me geen drol uit.
) in de laarzen dragen. Zeker in de buckaroo/ vaquero traditie zie je dit vaker. Dat zal mogelijk te maken hebben met het feit dat de originele Vaquero's geen laarzen droegen, maar schoenen met beenkappen en die gingen over de broek heen.
koop altijd strakke broeken van de only.... Zitte heerlijk en niemand heeft mij (zover ik weet) ooit heel raar aangekeken