hahahah bimmetje, bijna iedereen die al is meegeweest, gaat weer mee is te gezellig tja echte lessen zijn leuk, maar daar is het weekend weer een beetje te kort voor omdat we al 2 dingen hebben die vrijwel de hele dag in beslag nemen
Ik kies denk ik ook voor de massage clinic. Gezien de reining ben ik bang nog iets te hoog gegrepen is voor mij en paardlief. En ze tegen die tijd drachtig is, (verwachtende dat de merrie mee gaat ipv de hengst) wil ik het haar ook niet te moeilijk maken. Dus trail, rit en massage wil ik sowieso graag mee doen verder zullen we wel zien wat er gedaan kan worden.
we kunnen misschien wel tijd voor beiden maken, maar dan wordt natuurlijk ook de prijs hoger en die wil ik natuurlijk zo laag mogelijk houden voor jullie
een clinic is zeg maar een gecombineerde les door een instructeur, die er ook wat meer over verteld
justonebite, er wordt altijd op je eigen niveau les gegeven, dus nooit te hoog gegrepen en nooit boven wat jullie kunnen
Dat is vaak indd wel zo indd. Maar ben nogal een watje en zit nu ook met een break door een blessure van mijzelf... Dus zoveel kunnen we tegen die tijd nog niet haha komt goed ik doe gewoon met de groep mee!
speurneusc
Geplaatst: 12-04-15 00:48
er is dat hele weekend maar 1 moeten en dat is lol hebben met mekaar en je paardje...
je doet mee tot waar je mee wilt doen, daar kijkt niemand je voor lelijk aan
Ik kies voor de reining,maar zou het liefst allebei doen
_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D
Geplaatst: 13-04-15 06:59
quibje: in tegenstelling tot vorig jaar kom ik nu ook de vrijdag dat betekend dus een nachtje extra ivm mijn kosten ^^
Edit: een reining clinic vind ik erg interessant om te zien!
quartel
Geplaatst: 13-04-15 07:10
Zou ik, in afwachting van de kosten, mezelf als reserve op kunnen geven??
Ik ben een oudje met een quarter ruintje. Hoewel ik hem al een poosje heb valt er ook nog veel te leren voor mij. Daarnaast klinkt dit weekend als een big party
quartel, als je wilt kun je nu in de echte lijst er is er 1 afgevallen
daarnaast heb ik wat info gezocht her en der en blijkt dat een clinic paardenmassage niet echt haalbaar is, dit omdat een paardenmassage teveel omvattend is om in 1 clinic uit te leggen/leren
ik ga nog verder op zoek naar een evt andere clinic anders wordt het de clinic reining op jou niveau van een alom bekende reiner
lianne, ik weet dat je verzorgpaard weg gaat, betekend dit dat je niet mee kan op weekend? of ben je vol positiviteit dat je dan je eigen paardje gevonden hebt?