Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sammyoo schreef:Ik begrijp niet waarom er allemaal reacties komen die weinig met de vraag van TS te maken hebben. Ze wil weten wat ze moet bieden. Dat het paard oud is en gebreken kan krijgen zal ze zelf ook bedacht hebben. Ook zal ze zelf in haar portemonnee gekeken hebben of ze financieel de zorg op kan brengen.
TS is gek met dat paard en zoekt een paard om lekker mee te tutten. Prima toch? Voor het dier fijn als hij een goede oude dag krijgt.
ironic__ schreef:Hij is niet chronisch kreupel hoor, hij liep toen niet lekker nu loopt hij weer goed.
sevke schreef:Als het die paint is uit het andere topic, waar de merrie van gedekt is, zou ik zeggen : 0.80 cent/kilo, maw de slachtprijs. Een paard van 20 dat niet helemaal recht loopt, en waar geen mens zijn merrie wil laten van dekken en die nog hengst is, met papieren die niks betekenen...
Mijn goede raad ? Doe het niet. Je koopt een ander zijn miserie over. Bovendien zeg je dat je niet intensief kunt rijden. Heb je al gereden met deze ? Voor hetzelfde geld is hij ook niet uit te zitten. Zijn bouw geeft mij iig niet aan dat het een erg comfortabel rijpaard is.
Ik zou dan toch naar iets beters uitkijken. Gangenpaard of zo ?
sevke schreef:Als het die paint is uit het andere topic, waar de merrie van gedekt is, zou ik zeggen : 0.80 cent/kilo, maw de slachtprijs. Een paard van 20 dat niet helemaal recht loopt, en waar geen mens zijn merrie wil laten van dekken en die nog hengst is, met papieren die niks betekenen...
Mijn goede raad ? Doe het niet. Je koopt een ander zijn miserie over. Bovendien zeg je dat je niet intensief kunt rijden. Heb je al gereden met deze ? Voor hetzelfde geld is hij ook niet uit te zitten. Zijn bouw geeft mij iig niet aan dat het een erg comfortabel rijpaard is.
Ik zou dan toch naar iets beters uitkijken. Gangenpaard of zo ?
keona schreef:Ironic je weet dit is bokt die hebben altijd hun mening klaar zonder ook maar iets te weten.ik vind fijn dat je deze hengst een goed tehuis wilt geven.succes
Sonja schreef:Dus je hebt 'm!Superleuk voor je! Van harte gefeliciteerd en nog heel veel plezier met elkaar gewenst!
Ik heb er toen 1000 euro voor betaald (inclusief al haar spullen) en vond het dit bedrag toen waard, nu nog steeds. Het is een fit, actief, gezond paard van het bloederige type. Aan niks merk je dat ze nu al 22 is. Nee, geen spijt van gehad! keona schreef:Ironic je weet dit is bokt die hebben altijd hun mening klaar zonder ook maar iets te weten.ik vind fijn dat je deze hengst een goed tehuis wilt geven.succes
max66 schreef:nu ben ik toch benieuwd wat je voor hem gaat betalen (of wil je dat niet vertellen?).... Veel geluk met hem iig!
Ik heb een paar jaar geleden mijn, toen, 19 jarige gekocht. Iedereen verklaarde mij voor gekIk heb er toen 1000 euro voor betaald (inclusief al haar spullen) en vond het dit bedrag toen waard, nu nog steeds. Het is een fit, actief, gezond paard van het bloederige type. Aan niks merk je dat ze nu al 22 is. Nee, geen spijt van gehad!
max66 schreef:zo is dat! Veel plezier met hem!
edit: zie nu pas dat je in Dtsld woont, misschien liggen de prijzen daar heel anders?!
ironic__ schreef:Ik weet niet wat jou probleem is.
Ik heb geen probleem. Jij vraagt onze mening, en ik geef ze.
Ten eerste heeft mijn andere topic niks te maken met de vraag die ik hier gesteld hebt.
Wel, want het is dezelfde hengst.
Wie zegt dat de hengst niet getest is????
Jij, in het andere topic.
Ik heb zijn pedigree nooit geplaatst...
http://www.allbreedpedigree.com/miracle+zippo+paint
Wil ik met hem fokken dan????? Hoe kom je daaraan?
Je hebt je merrie er toch drachtig van ? Is dat geen fokken ?
Je hebt nergens kennis van, want wat ik lees raakt kant nog wal.
Wat baten kaars en bril....
En lezen is ook niet je sterkste kant, want ik heb hem al gekocht.
Gefeliciteerd, dan !
Jammer dat jij het niet veel belovend vind, daar denk ik dan toch anders over.
Dat is mijn goede recht, en gelukkig vind jij dat niet, anders had je hem toch niet gekocht ?