[WN] De Quarter (tijdschrift)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

quarterH

Re: De Quarter (tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:36

en iedere fotograaf heeft de kans gekregen zijn aanbod aan de drha te doen om showfotograaf te worden. gezien het een vereniging is moet er ook naar de kosten gekeken worden en als een ander het een stuk goedkoper kan/wil doen voor hetzelfde moet er naar het algemene belang gekeken worden.

en ik vind de fotos van de nieuwe fotograaf inderdaad ook warmer.. (en je moet niet de kwaliteit van de fotos op fb kijken, deze zijn lage resolutie omdat ze gratis extra worden gegeven bij het bestellen van een foto. puur voor fb.) je kunt de fotos ook digitaal met hoge resolutie bestellen.

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:25

Klopt, de foto's zijn inderdaad wat warmer van kleur, maar dat zou later ook nog wat aangepast kunnen worden. De foto's van Edwin zijn prima hoor, hou me ten goede, maar feit is nou eenmaal dat als je in een binnenbak gaat fotograferen zonder flitsers, je foto's ruiziger van kwaliteit worden. Dat staat verder los van FB (die de kwaliteit ook echt vernaggeld, ik weet er alles van).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:59

En, ik ben toch even nieuwsgierig..

Hebben degene die, net als ik, De Quarter hebben opgezegd, ook vandaag gewoon de factuur voor 2015 ontvangen?

B.ea negeert gewoon compleet mijn opzegging, (ondanks dat ze het wel gelezen heeft)
het moet niet gekker worden :r

Ik denk dat ik de factuur maar eens even negeer, even kijken hoe lang het duurt tot de eerste herinnering komt..

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:15

Nee (nog) niet gehad, was al benieuwd, want ik kreeg pas nog wel n nummer opgestuurd.

Zie net dat ie de papier bak nog niet heeft gehaald, en dat ie uit 2014 komt.

Mailen heeft idd geen zin omdat je dan ook genegeerd wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:26

klopt de laatste van 2014 was ook weer vertraagd, lag niet aan haar, maar aan de drukkerij. (las ik op haar website)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:31

Ligt altijd aan de drukkerij schijnbaar als ie te laat is :)

Mijn opzegging is goed gegaan maar weet dat dit bij veel mensen in mijn omgeving mis gaat. Idd opgezegd en gewoon facturen krijgen. Als je hebt opgezegd heb je dat gedaan, jammer dan voor haar...

Ik vind het echt vervelend dat het niet goed gaat met het blad maar dat kun je niet zo oplossen.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 15:47

Hier ook de factuur binnen, nog even prakkizeren welk antwoord ik terug mail.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 16:25

Ik denk dat je het beste aangetekend kan versturen. Of is de datum van je verstuurde mail ook rechtsgeldig?

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 16:37

En nu eerst weer een jaar betalen zeker.
Ze kunnen me de boom in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:44

superpony schreef:
Ik denk dat je het beste aangetekend kan versturen. Of is de datum van je verstuurde mail ook rechtsgeldig?

E-mail is ook geldig, voordat ik de eerste opzegging stuurde (ergens juli vorig jaar) , heb ik dat gecheckt op haar colofon. In mijn geval weet ik zeker dat ze mijn drie mails gelezen heeft, omdat ze op de laatste ook gereageerd heeft. Alleen ze heeft de opzegging niet bevestigd. ;(

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:03

tones schreef:
En nu eerst weer een jaar betalen zeker.
Ze kunnen me de boom in.

Nee, niks betalen. Je bewijzen bewaren. Als ze een herinnering sturen of aanmaning daarop reageren. In principe hebben ze dan geen poot om op te staan, dus zou voor hun ook zonde zijn en alleen maar geld kosten om dit zo te doen lijkt me.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 21:55

Ik kreeg n giftig mailtje terug, bladiebla, mocht wel wat vriendelijker zijn, blahblah,
maar ben er mooi vanaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:16

jij wel ja :D
ik ga nog even in de afwachtende houding. ik denk dat ik voldoende gedaan heb om mijn abbo op te zeggen :list:

Topoverkonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 17:35

Idd, ze hebben geen poot om op te staan als je opgezegd hebt. Haar aanmaningen kunnen hard zijn en ze is zelfs niet bang om een incassobureau op je af te sturen. Maar gewoon niet betalen en tegen het incassobureau niet bang zijn om te zeggen dat ze maar doen om een gerechtelijke procedure op te starten. Plots hoor je er dan niet meer van...
(in Belgie is er een gratis dienst waar je juridisch advies kan inwinnen. Zeer leerrijk.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 20:20

korte (en laatste ) update van mijn kant. Vorige week kwam, geheel volgens mijn verwachting, de herinnering in mijn email.
Daarop heb ik al mijn e-mails waarin in gevraagd heb om bevestiging van de opzeggingen nogmaals naar Bea gestuurd. Ook degene met daarin een antwoord van haar op een andere vraag die ik stelde ( waar de volgende editie bleef).

Binnen een paar uur kreeg ik een kort e-mailtje dat ze het na zou kijken.
En tot nu toe (is alweer een week geleden) blijft het weer stil . Ik ga er nu ook van uit dat alles geregeld is, de bevestiging van opzegging komt nooit meer denk ik. :P

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 09:41

Ook ik had vorig jaar zomer opgezegd maar ontving het tijdschrift en later de rekening. Ik heb een mailtje gestuurd en kreeg al snel antwoord. Mijn opzegging is geaccepteerd en ik kan niet anders zeggen dan dat het netjes is afgehandeld. :j

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:13

Ik heb de nieuwe editie nu een tijdje binnen. Staat in het voorwoord vermeld dat er geen vaste verschijningsdatum meer is ivm wedstrijden enzovoort.
Wat vinden jullie van de nieuwe editie?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 16:06

Het enige wat ik er leuk aan vond is het interview met Ann Fonck.......

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 18:36

Ja dat vooral, het artikel over de cutting termen vond ik ook wel interessant maar verder was het niet echt iets