[WN] waar is Just Western.nl ineens gebleven?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:18

Hoop dat het snel opgelost wordt en je bestelling niet te veel geld heeft gekost!

Anoniem

Re: waar is Just Western.nl ineens gebleven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:27

Ben blij dat ik dit topic zie,zat afgelopen week te twijfelen of ik er wat zou bestellen,maar toch blij dat ik dat uiteindelijk niet gedaan heb.

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 17:08

Welk adres vond jij Chayenne? Ook in Zwolle?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:18

Ja klopt.

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 17:20

Ik heb net contact gehad met Mollie Payments en die zeggen dat zij in ieder geen geld terug kunnen geven. Dat was op zich geen nieuws want dat had ik op de website al gezien...
Ze hebben wel met mij de gegevens gecontroleerd en zagen dus ook dat de website en dergelijke eruit liggen, daarop hebben ze de mollie rekening geblokkeerd, dus zou ze deze nog via andere websites gebruiken dan kan daar nu geen geld meer op binnen komen.
Hij heeft ook een bericht gestuurd naar het bedrijf en gevraagd met mij contact op te nemen.
Verder adviseerde hij om naar de politie te gaan voor aangifte van oplichting wanneer justwestern.nl niet inhoudelijk gaat reageren of email en/of telefoontjes.

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 17:27

Justwestern is ingeschreven bij een keurmerk op internet voor websites, het lijkt me verstandig dat de gedupeerden daar dus ook een bericht naar versturen, ook slim om te bellen met mollie payments.

Voor de klacht bij het keurmerk kun je naar deze site: http://www.mkbok.nl/index.php

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:30

Ik hoop echt dat je je geld terug krijg. Enkele maanden terug bestelde ik een singel.
Die leverbaar was. 2 weken later had ik nog niks, ik kwaad. Want ik had hem met spoed nodig.
En ik kreeg de reactie dat dit volkomen normaal was. Uhhhh, ik eiste mijn geld terug, ik kreeg 3,5 week later na ontelbaar veel mailtjes eindelijk mijn geld terug.

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 17:53

Ik zat net eens te spitten in mijn mails etc en ik kan toch oude items terughalen, dus ik heb de credit nota inmiddels toch gevonden via mij telefoon en een uitgebreide zoekfunctie.

Ook vond ik een aantal mails van een bestelling die ik in 2012 deed via dezelfde site (was ik glad vergeten), toen bestelde ik een hoofdstel en dat werd niet geleverd, ik heb uiteindelijk een maand gewacht op de levering en daarna nog 2 maanden op de terugbetaling van het geld, je zou zeggen die fout maak je geen twee keer, maar dus toch...

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 18:45

En altijd direct je aankoopbewijzen die je via mail.krijgt, uitprinten. Kan je ze niet kwijtraken als je mailbox gehackt wordt of de afzender de mail terughaalt. Ook handig voor je garantie. Ik hoop dat het goed wordt opgelost. Heb er ook wel eens iets besteld en gebeld voor wat specifieke info. Verliep allemaal vlot en vriendelijk. Vreemd dit. En jammer.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 20:05

Ook ik heb in het verleden geen goede ervaringen gehad met deze webwinkel, maar nu maakt ze het wel heel bont...
Ik hoop dat je je geld terugkrijgt ts.
En inderdaad, aangeven bij zoveel mogelijk instanties.

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 20:39

Ik heb ook slechte ervaringen, sporen besteld na 3 weken gemaild waar het bleef, bleken niet op voorraad te zijn. Oké annuleer het dan maar en we hebben een maand kunnen wachten op het geld en daar doe je niks tegen want ze heeft een termijn van 30dgn om terug te storten.. dus in jou geval kun je sowieso nog tot 13 april wachten.. Flink achteraan mailen/bellen met de mededeling dat indien het geld niet gestort wordt, je aangifte doet. Ik had met deze mededeling mijn geld binnen 2 dagen op de rekening.

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 21:42

Dank jullie voor de tips!
Dat van de 30 dagen termijn voor terugbetalen wist ik niet, maar ik kan de algemene voorwaarden er ook niet meer op naslaan, website foetsie :? _O-
Maar goed, ik ga morgen weer bellen en mailen en zo iedere dag, maximaal een week nog en dan inderdaad eens aangifte doen..

Carlien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 21:44

Nou ze heeft ook haar MP advertenties verwijderd, dus ik begin nu echt bang te worden dat ik en mijn spullen niet krijg en mijn geld niet terugkrijg.

Carlien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 21:45

Ja ik ga ook elke dag mailen en sms-en. Ik wil mijn geld gewoon terug!
En anders zal er aangifte gedaan moeten worden van internetfraude.

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 21:47

Ja zo denk ik ook over, maar dan heeft ze aan mij wel een slechte hoor..
Ze krijgt gewoon de tijd maar hoor ik na een tijd niks dan neem ik echt stappen, niemand wil toch een aangifte voor oplichting op zijn naam hebben voor een paar tientjes...

@ carlien, 100% met je eens!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 21:51

Ik heb een hoofdstel bij hun aangeschaft, een two-ears van wat ik nu hebt. Kreeg ik na enige tijd (altijd bij hun) een pakketje met het verkeerde hoofdstel, helemaal anders. Ik gemaild en toen kreeg ik te hore dat mijn huidige hoofdstel niet leverbaar was.
Ja .... dan stuur je toch geen lelijk ander ding op? Ik moest weer extrak osten maken.

Na lang wachten heb ik afgelopen week eindelijk mijn geld terug gehad maar geen verzendkosten ...
Ik gok dat ze failliet of iets zijn .....

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 21:56

@dubbeldun nou goed dat je het zegt, ze is inderdaad online geweest en heeft mijn bericht (pb) zo te zien ook gelezen...
Wordt steeds gekker...
Dan leest ze dit ook vast, maar dat is juist ook. Kan ze zien hoe graag we willen dat ze het allemaal netjes op gaat lossen!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 21:58

Kerry_Tinker, ik zou aangifte doen :j
... is al zolang fout bezig. Die gaat hier nooit iets van leren. Er zijn nog veel meer gedupeerden dus daar kunnen jullie een mooi dossier mee opbouwen. Ze moet een keer gestopt worden.
Laatst bijgewerkt door BlueStar op 27-03-14 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam bokker verwijderd

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 22:07

Dan zou je bijna denken dat iemand anders ook al wel eens aangifte heeft gedaan toch?
Kunnen altijd nog vragen of tros opgelicht er iets mee doet, heel toevallig ken ik daar iemand die de zaken beoordeeld of ze in aanmerking komen voor de uitzending. Moeten er wel minimaal 15 gedupeerden zijn..
Zoals ik al zei, ze kan het oplossen, maar doet ze niks dan krijgt ze het heel erg lastig met me...

MissFreubel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 22:30

Misschien een mailbom sturen, dan leg je de pc plat. Heel vervelend, maar vaak wel effectief. In deze mailbom zette n dat je t netjes wil afhandelen, komt ie iig wel aan :D

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 22:41

Een mail bom? Zo handig _O- ben ik niet met computers

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 22:51

bij MP kan je ook aangifte doen. :j

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 22:53

Ik zelf niet, maar anderen wellicht wel.
Ik ben natuurlijk niet 'opgelicht' via marktplaats maar via de site.. Maar voor anderen wel een goede tip, dan weert MP zo iemand dan vervolgens ook. Kunnen ze geen zaken meer doen.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 22:55

jij ook.
ze doet frauduleuze zaken..

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 22:55

Tsja ik heb er een keer hoofdstel, sporen en een pad besteld.
Ik kreeg inderdaad een hoofdstel, sporen en een pad, maar ze zagen er heeeel anders uit. Kreeg gewoon compleet andere artikelen! Heb er toen weinig mee gedaan omdat ik er ook al 3 maanden op gewacht had en ik deze ook mooi vond :') maar zo raar.

Nu maakt ze het wel heel erg bont! Hoop dat je je geld terug krijgt en dat alles nog opgelost wordt. Denk dat je zo 15 gedupeerden gevonden hebt!