Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
2a54z6e45r6r schreef:En voor Quarters met een dikke kont?![]()
Elk deken die ik tot nu toe gepast heb is te strak om z'n kont.
Ik ben opzoek naar een vliegendeken. Tips?
Heb nu een Harry's Horse Fly protection set, aan de kleine kant. Deze heeft een lange staart flap maar m'n paard heeft aan beide zijden van de staartflap een brede streep zonder deken.
sabriina0001 schreef:aangezien er bij EJ nog korting was en de EJ in mijn woonplaats is... heb ik tog weer een Amigo winterdeken gehaald..hiervoor heeft mijn paint er ook gewoon meegelopen en nooit schuurplekken gehad.. "en ik ook altijd van het "snelle hebben' ben
Dus gelijk meegnomen en om gedaan... wilde dat beesie niet langer laten lijden met die plekken! 'De amigo deken ligt mooi.. ook nog ruimte bij zijn hals om te grazen en zijn hooi te eten...
Hopelijk gaat het beter met deze deken dan zo'n merkloze (dat was dus drie keer niks) een goedkoop..is niet altijd een koopje;) 'hopelijk groeit zijn vacht weer mooi aan....
2a54z6e45r6r schreef:2a54z6e45r6r schreef:En voor Quarters met een dikke kont?![]()
Elk deken die ik tot nu toe gepast heb is te strak om z'n kont.
Ik ben opzoek naar een vliegendeken. Tips?
Heb nu een Harry's Horse Fly protection set, aan de kleine kant. Deze heeft een lange staart flap maar m'n paard heeft aan beide zijden van de staartflap een brede streep zonder deken.
Volgens zijn stokmaat : 175
Volgens zijn bovenmaat: 165
Volgens zijn ondermaat: 188 (dus 190?)
Iemand een idee welke maat deken ik dan moet nemen?